Komentari

galaksijavanzemaljci.blog.hr

Dodaj komentar (13)

Marketing


  • Što su vanzemaljci???

    IMAM NOVU ADRESU BLOGA, OVAJ BLOG VIŠE NIJE U UPOTREBI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    avatar

    19.07.2006. (18:34)    -   -   -   -  

  • uvijek budite na oprezu i ponekad će netko od vas uspjeti preskočiti ponor, a taj koji uspije preskočiti mora o tome pričati i podučavati one koji će se roditi iza tog preskočenog ponora. Nadalje su uvijek ponori pred novim naraštajima!

    avatar

    25.09.2006. (15:47)    -   -   -   -  

  • ...saška..

    ..ha ja sam slučajno tražila o vanzemaljcima nešto..i naišla na svašta..pa me to malo začudilo..jer baš ono što sam čitala..to sam i sanjala prije dvije..tri noći..i nisam znala značenje tog sna...
    ..sad me sve to malo zateklo..začudilo..al to je uredu....oduvijek su me zanimale te teme..o vanzemaljcima..i postoje li...a što sam starija sve sam uvjerenija u to...da postoje..

    avatar

    09.01.2007. (02:14)    -   -   -   -  

  • ghostbuster

    i mene zanima ova tematika.Samo mi jedna stvar nije jasna.Kako to da nijedan slučaj(a bilo ih je na tone, navodno) nije javno priznat?!?Pa ne mogu vjerovat da se alieni tako dobro kriju pa da ih još nitko nije uspio ''uhvatiti''!!!

    avatar

    12.02.2007. (06:33)    -   -   -   -  

  • fanatik

    ipak ne..koje baljezgaranje..malo pruči znanstvene kataloge pa pogledaj šta pišeš..pozdrav

    avatar

    18.03.2008. (18:32)    -   -   -   -  

  • kaudfhliuefh

    bezze

    avatar

    03.08.2008. (17:34)    -   -   -   -  

  • noname

    UZ SVO DUŽNO POŠTOVANJE VAMA TREBA PROFESIONALNA POMOĆ DA MI JE ZNATI KOJE VAS PUSTIO IZ KUĆE

    avatar

    01.12.2008. (14:37)    -   -   -   -  

  • Anja

    ja vjerujem da ta bića postoje jer ako mi na zemlji postojimo zašto nebi postojalo nešto slično i tamo negdje u svemiru

    avatar

    06.12.2008. (23:16)    -   -   -   -  

  • °°°zvjezdica°°°

    izvanzemaljci zbilja postoje !!!
    ziher sam... čovječanstvo će to jednog dana i dokazati !!!
    to je ziher :) slažem se s Anjom !!!

    avatar

    21.01.2009. (17:57)    -   -   -   -  

  • pujanke

    koji si ti debil!! bog je stvoria ljude a ne i vanzemaljce(al ipak san vidija NLO)

    avatar

    21.01.2009. (20:01)    -   -   -   -  

  • NN

    draga djeco vjerovali vi ili ne u vanzemaljce oni zaista postoje, a dokaz o njihovoj sveprisutnosti
    mozete naci u bibliji.sav opis kreacije samog covjecanstva i njegovi usponi i padovi tokom hiljada godina ljudske istorije to pokazuje.treba samo pazljivo procitati stavak po stavak i stvari
    povezati svaticete sve da su ljudi proizvod vise rase koja kontrolise univerzum,materiju i energiju,da su u stanju osmisliti citav scenarijo ljudskog zivota i drzati ga pod kontrolom.
    to pokazuje zastrasujucu moc nad ljudskim poimanjem stvarnosti i njegovog poznavanja prirode i sila koje poznaje ,a i koje nemoze ni da zamisli.ljudski vijek zivljenja samih pojedinaca je prekratak da bi svatio osnovne matematicke fizicke i hemijske zakone koji kompleksno vladaju u nazovimo prirodi koje nase oko vidi i sto nas mozak registruje,
    a gdje je ostalo sto nevidimo i nemozemo osjetiti gdje nasi instrumenti nemogu izmjeriti,
    tad se isklucivo oslanjamo na vjeru i puka naklapanja koja nam ta vjera nalaze.
    razmislite da li nas posmatraju i da li se zabavljaju kao sto mi igramo 3D igrica.
    pozdrav-NN

    avatar

    19.03.2009. (23:20)    -   -   -   -  

  • mijo

    i ja sam vidio NLO

    avatar

    10.05.2009. (20:49)    -   -   -   -  

  • Nije bitno

    Jedan americki precednik je izjavio da su oni medju nama i da nema nikakve razlike samo su oni umno razvijeniji.Posle nekoliko dana je ubijen bez svedoka.Cudno zar ne?

    avatar

    13.08.2010. (22:44)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...