Komentari

rockin.blog.hr

Dodaj komentar (14)

Marketing


  • devil

    evo san ti navratila,a šta ću od tebe kad si najjači???

    avatar

    13.07.2006. (07:58)    -   -   -   -  

  • oneum

    Za vokale:Axl Rose,Sebastian Bach,Steven Tyler....
    Za ritam gitaru:Jimi Page,Izzy Stradlin,James Hetfield...
    Za bas:Duff,Flea,Gezzer Butler...
    Za solo gitaru:Slash,Toni Iomi,Brian May...
    Bubnjevi:Brian "Brain" Mantia,John Bonham,John Densmore...
    Pisci:Jim Morrison,Axl Rose,Mark Knofler
    Klavijature:Ray Manzariek,Dizzy Reed,...

    pozdrav kao prvo! evo samo sam tijo komentirat ovo, jer san velik fan gansa, pa se slažem sa većinom, ali eto Iomi me uvik intrigira, to je kako ko uzme, on je poseban slučaj, moga bi za nekoga bit prvi gitarist a za nekog 100...ja iman svoje ljestvice na blogu pa moš vcidit i reć šta misliš! znaš li šta nova o gansima, jeli se skupljaju ponovo, nešto san načuo..?

    avatar

    13.07.2006. (10:13)    -   -   -   -  

  • God Save The Rock 'N' Roll

    religija je dobra stvar ako je se ne zloupotrebljava....a Crkva je i previše zlouporebljavala kroz povijest...zato se u potpunosti slažem s Marxom...inače mi je on najdražio sociolog...
    ispravak mali: Durkheim je JEDAN OD OSNIVAČA suvremene sociologije...

    avatar

    13.07.2006. (15:31)    -   -   -   -  

  • devil

    Au glazbenom ukusu sinko

    avatar

    13.07.2006. (16:36)    -   -   -   -  

  • oneum

    neš verovat, ali znan za čačince...i to kad je neko bio u Milijunašu gost, neki natjecatelj nedavno..načuo san i zapamtio to misto....
    ovde u mojoj okolici ima vrsnih muzičaru, o tome sam i pisao i slike stavio u prijašnjim postovima...ali jebiga triba love za uspit. a to i sam znaš. virujen ti za bend, ali opet ako nemaš love ništa, osim ako nemaš sponzore neke!
    znan sve viruj mi cilu situaciju..

    avatar

    14.07.2006. (18:16)    -   -   -   -  

  • ...=) čočkica kokolade =)...

    e...pročitala sam samo ovu tvoju malu biografiju(hehe) u boxu...post mi se nije dao čitat...hehe(sorry!);)
    ugl....a jadan ti....pa nisi valjda baš SVE to proživio?!?!?!?ccc...

    avatar

    16.07.2006. (23:32)    -   -   -   -  

  • God Save The Rock 'N' Roll

    ja sam to pročita na televiziji....ali ne virujem da nije bilo u novinama...bar pod zanimljivosti...

    avatar

    17.07.2006. (15:12)    -   -   -   -  

  • oneum

    DA DA,,,jurlina sićan se sada...zakon da...jel da išta para?ne sičan se iznosa točno...

    avatar

    18.07.2006. (22:51)    -   -   -   -  

  • oneum

    peal jam ne slušam al znan da su pioniri grungea zar ne?
    sritno ti bilo, a za ganse, heee to bi trebalo još vidit, iako ne virujen stari moj ja axlu. nije to stari axl!

    avatar

    23.07.2006. (12:17)    -   -   -   -  

  • Shaggy

    Kad ćeš napisat(ili kopirat) novi post?

    avatar

    23.07.2006. (19:25)    -   -   -   -  

  • ZBOG RADI ČEGA....

    kad će više taj post???

    avatar

    24.07.2006. (22:36)    -   -   -   -  

  • Am*I*Punked

    pičkoooooooooooooooooo!!!!!!!!!!

    avatar

    26.07.2006. (00:05)    -   -   -   -  

  • Am*I*Punked

    ak si mislio za ono corpse sanctuary,da to sam ja napisala! Vidim da se još baviš onim copy-past sranjem... zajebavam... ona sranja što su se događala na koncertima to sam mislil gledala na mtv 2 il tak negdje

    avatar

    26.07.2006. (15:00)    -   -   -   -  

  • God Save The Rock 'N' Roll

    vidim da se ni tebi ne pišu postovi...ali eto..ja imam novog...

    avatar

    26.07.2006. (15:41)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...