Komentari

horselover.blog.hr

Dodaj komentar (56)

Marketing


  • Horse_lover

    ej, ja sam gledala to uzivo i stvarno je super!
    Cure koje su to izvodile bile su fascinirajuce!
    Jako mi se svidjelo i jos bi ti samo zahvalila na tome sto si napisala temu koju sam ti predlozila!
    Kiss

    avatar

    10.07.2006. (11:29)    -   -   -   -  

  • jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    I MENI JE STIGLO! Procitaj! :o)
    Reklo bi se da je ispalo na dobro, uradih i pozvali su me prije nego se zavrsilo odbrojavanje, dogodilo mi se nesto neverovatno. Zelim da se to i vama dogodi.
    LJUDI... OBAVIH TO... KUNEM SE... STIGLO MI JE POSLIJE 15 MINUTA.. JOS ME NIJE PROSAO SOK OD CUDJENJA. NISTA NE KOSTA DA SE MALO POIGRAS. PUNO SRECE
    VANCULNI FENOMENI DA VIDIMO HOCE LI USPJETI. ISPRICACU VAM KAKO mi je pre nekoliko mjeseci stigao jedan slican e-mail, koji JE OTISAO dalje, TOCNO PO uputstvima - sto je sigurno sigurno je. Dan kasnije mi se zelja ispunila, a bilo je u pitanju nesto za sto nije bilo mnogo sanse da se ostvari. U pitanju je bila jedna stvarno nemoguca zelja...
    I ostvarila se.
    Od tada uredno sljedim uputstva i nadam se da i ti zelis isprobati tu stvar...
    Puno srece!
    UVJEREVAM VAS DA STVAR FUNKCIONIRA JER SE MENI OSTVARILA ZA MANJE OD 1 SATA. NISTA NE KOSTA DA SE ISPROBA... AKO TO URADIS I AKO TI SE ZELJA OSTVARI, I TI MOZES RECI DA IMA NECEG VISE OD ONOG STO SE OCIMA MOZE VIDETI, USIMA CUTI... POZELI NESTO... I VIDI STA CE SE DOGODITI. POCNI DA SMISLJAS.
    ....POZELI NESTO STO BI TE ZBILJA OBRADOVALO.
    OSOBA KOJA JE MENI POSLALA OVU PORUKU, REKLA JE DA JOJ SE ZELJA OSTVARILA NAKON 10 MINUTA NAKON CITANJA OVOG E-MAILA. ONDA, ZASTO I JA DA NE POSALJEM? PREKO VANCULNOG SVIJETA SE OSTVARUJU ZELJE, MAKAR JEDNA OD NJIH.
    IZRECI ZELJU KAD SE ODBROJAVANJE ZAVRSI
    10...
    09. ..
    08...
    07...
    05...
    04...
    03...
    02.
    01...
    *****RECI SVOJU ZELJU*****
    Posalji ovaj e-mail na najmanje 10 adresa unutar jednog sata

    avatar

    10.07.2006. (15:27)    -   -   -   -  

  • Kao da je važno...

    ma ne znam,meni je to samo maltretiranje životinja..možda izgleda lijepo i privlačno,ali svejedno..

    avatar

    10.07.2006. (16:57)    -   -   -   -  

  • °~°frendica of animals°~°

    evo me opet u svijetu blogera.....
    tj., vratila sam se s selca.... =)

    avatar

    11.07.2006. (11:42)    -   -   -   -  

  • °~°frendica of animals°~°

    puno ti hvala na konemtarima.......

    avatar

    11.07.2006. (11:43)    -   -   -   -  

  • °~°frendica of animals°~°

    e i napisala sam ti post o MORSKIM PSIMA.........

    avatar

    11.07.2006. (11:43)    -   -   -   -  

  • °~°frendica of animals°~°

    pa svrati.......

    avatar

    11.07.2006. (11:44)    -   -   -   -  

  • °~°frendica of animals°~°

    p

    avatar

    11.07.2006. (11:44)    -   -   -   -  

  • °~°frendica of animals°~°

    u

    avatar

    11.07.2006. (11:44)    -   -   -   -  

  • °~°frendica of animals°~°

    s

    avatar

    11.07.2006. (11:46)    -   -   -   -  

  • °~°frendica of animals°~°

    a

    avatar

    11.07.2006. (11:46)    -   -   -   -  

  • Matea/KONJICA

    ej ciao!!!! ja sam gledala to akrobatsko jahanje uzivo
    i stvarno je super!!!!!!!!jedna moja frendica time
    se bavi i kaze da joj je obicno jahanje puno
    draze! za to je jahanje potrebno stvarno puno
    puno ravnoteze!!! ma meni je moje obicno ili
    preponsko jahanje puno draze!!!!!! P
    U
    S
    A!!!!!!

    avatar

    11.07.2006. (11:47)    -   -   -   -  

  • Windy

    Ja to nikad nisam vidjela uživo, ali bih voljela... Moj tata je jednom išao na neki poslovni put i imalu su sličan show sa ljudima koji su izvodili svakakve akrobacije na dva konja koji su cijelo vrijeme galopirali. Pričao mi je o tome i zaista je prdivan doživljaj...

    avatar

    11.07.2006. (13:12)    -   -   -   -  

  • °~°frendica of animals°~°

    ej!!!!!!!!!
    ma kak tebe nema kod mene????????

    avatar

    11.07.2006. (19:45)    -   -   -   -  

  • Viss

    hi! prvi put sam na tvom blogu i .......... fora je! pročitala sam kaj si napisala u postu pa,onak, da ti usput kažem da sam ja jedno vrijeme trenirala voltažiranje, a trebala bi nastavit u 9 mjesecu. još ću vidjeti. inače, ja ti jašem na trajbaru 4 godine i obožavam konje. jel ti voliš konje? svrati malo na moj blog i ostavi koji komentar! pozz.....

    avatar

    11.07.2006. (22:12)    -   -   -   -  

  • ....._ŁUC€_.....

    oj nemoj se ljutiti na ovo
    Ne mogu vjerovati!!!?!?!?!?!?!?
    zelja se stvarno ostvarila i to u roku 11 minuta, stvarno sam pogledala na
    sat, i inaee fakat ne vjerujem u ove stvari, i moram priznati da sam
    paraleleno bila uputila molbu andjelima kao podrsku s obzirom da nisam mogla
    izreaizelju na glas
    (u uredu sam s kolegom koji bi me definitivno strpao u ludnicu:-)),
    I ZA TOENO 11 MINUTA STIGAO JE ODGOVOR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    I MENI JE STIGLO! Procitaj! :o)

    Reklo bi se da je ispalo na dobro, uradih i
    pozvali su me prije nego se zavrsilo odbrojavanje,
    dogodilo mi se nesto neverovatno. Zelim da se to i
    vama dogodi.

    LJUDI... OBAVIH TO... KUNEM SE... STIGLO MI JE POSLIJE 15 MINUTA..
    JOS ME NIJE PROSAO SOK OD CUDJENJA.
    NISTA NE KOSTA DA SE MALO POIGRAS.
    PUNO SRECE

    VANCULNI FENOMENI
    DA VIDIMO HOCE LI USPJETI.
    ISPRICACU VAM KAKO mi je pre nekoliko mjeseci
    stigao jedan slican e-mail, koji JE OTISAO dalje,
    TOCNO PO uputstvima - sto je sigurno sigurno je.
    Dan kasnije mi se zelja ispunila, a bilo je u pitanju
    nesto za sto nije bilo mnogo sanse da se ostvari.
    U pitanju je bila jedna stvarno nemoguca zelja...

    I ostvarila se.

    Od tada uredno sljedim uputstva i nadam se da i ti
    zelis isprobati tu stvar...

    Puno srece!

    UVJEREVAM VAS DA STVAR FUNKCIONIRA JER SE MENI
    OSTVARILA ZA MANJE OD 1 SATA.
    NISTA NE KOSTA DA SE ISPROBA...
    AKO TO URADIS I AKO TI SE ZELJA OSTVARI, I TI
    MOZES RECI DA IMA NECEG VISE
    OD ONOG STO SE OCIMA MOZE VIDETI, USIMA CUTI...
    POZELI NESTO... I VIDI STA CE SE DOGODITI.
    POCNI DA SMISLJAS.

    ....POZELI NESTO STO BI TE ZBILJA OBRADOVALO.

    OSOBA
    KOJA JE MENI POSLALA OVU PORUKU, REKLA JE DA JOJ
    SE ZELJA OSTVARILA NAKON 10 MINUTA
    NAKON CITANJA OVOG E-MAILA.
    ONDA, ZASTO I JA DA NE POSALJEM?
    PREKO VANCULNOG SVIJETA
    SE OSTVARUJU ZELJE,
    MAKAR JEDNA OD NJIH.

    IZRECI ZELJU KAD SE ODBROJAVANJE ZAVRSI

    10...

    09. ..

    08...

    07...

    05...

    04...

    03...

    02.

    01...

    *****RECI SVOJU ZELJU*****

    Posalji ovaj e-mail na najmanje 10 adresa
    unutar jednog sata.
    Meni su ovo poslali pa ja šaljem tebi!!!
    Bez povratka molim!!!

    avatar

    12.07.2006. (12:44)    -   -   -   -  

  • °~°frendica of animals°~°

    evo mene, opet......
    sam da ti javim da imam novi postač.......
    pa svrati ako imaš vremena......

    avatar

    12.07.2006. (19:22)    -   -   -   -  

  • °~°frendica of animals°~°

    *P*

    avatar

    12.07.2006. (19:23)    -   -   -   -  

  • °~°frendica of animals°~°

    *O*

    avatar

    12.07.2006. (19:24)    -   -   -   -  

  • °~°frendica of animals°~°

    *Z*

    avatar

    12.07.2006. (19:24)    -   -   -   -  

  • °~°frendica of animals°~°

    *Z*

    avatar

    12.07.2006. (19:25)    -   -   -   -  

  • °~°frendica of animals°~°

    *Z*

    avatar

    12.07.2006. (19:25)    -   -   -   -  

  • dinchy

    evo, nisam prije stigla.... brojevi su ti 099/6872-341 ili 098/493-810.
    p.s. ako već nisi dođi na pegasus forum o konjima, ima jako puno informacija! preporučam!

    avatar

    12.07.2006. (23:33)    -   -   -   -  

  • world of horses- Valentina

    ....hey vidim da i ti volis konje...
    ...dodi do mog bloga....
    ....citamo se pozz... KISS

    avatar

    13.07.2006. (20:07)    -   -   -   -  

  • °~°frendica of animals°~°

    EJJJJ.....!!!!!!!

    avatar

    13.07.2006. (23:59)    -   -   -   -  

učitavam...