Komentari

smile16.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • fucktheeemall

    pametno ti to sa citanjem knjiga.. i ja sam se uhvatila tog, al onih na engleskom :))) hehe svaka cast sto si se odlucila radit, ja sam sanjala o tome sve dok mi se nije ukazala prilika pa sam ipak odustala od toga i vratila se ispijanju kava =) hehe ahh ne mogu si pomoć, bolje bih i ucila neg nest radila, zato mi je jos uvijek bolja skola :) a i iz skole mogu pobjeć,s posla bas i nemogu..

    avatar

    09.07.2006. (18:02)    -   -   -   -  

  • fucktheeemall

    ma slucajno, malo citala pa ajd idem te pohvalit =))) hehe.. ii kolko si najnovije proitala knjiga =) pozdraw

    avatar

    12.07.2006. (01:14)    -   -   -   -  

  • Black & white...or is it grey?

    mjaaaauuuuuuuuu!!!!!!!!!!hehehe, jedva čekam sutra i subotu :) e ovo s knjigom, ovaj tip kaj si mi pričala - koma čovječe, pa je, dok malo bolje pogledam, meni fakat ništ u životu ne fali...VOLIM SVOJ FAKIN' ŽIVOT!!! Vidimo se mucek!kisssss :)

    avatar

    13.07.2006. (17:38)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...