Komentari

undesirable.blog.hr

Dodaj komentar (31)

Marketing


  • fukkk

    heh jebena je to pjesma...
    ajd dođi danas na icq malo oko 22h a moreš..dosadno je meni...


    pozdrav

    avatar

    08.07.2006. (21:27)    -   -   -   -  

  • I'm worse at what I do best and for this gift I fe

    I am hated too...

    avatar

    09.07.2006. (00:36)    -   -   -   -  

  • Blind.3.25

    heheheh ja se ne osjecam ovako..daj ajde ko tebe mrzi????osim mene kada mi kazes da sam drska...joojjj..a nisam ja jednostavno pricam tako sa svima..ali stvarnoooo...heheheheh...ali ionako mi je uvijek smijesno kada mi to kazes pa onda mozes...vidim da si i roxi reko da mi kaze da sam drska.....heheheh...hmmmm...e a za more...e to jos ne znam..i ide mi se i ne ide mi se...ne znam...a imam i kvalifikacije za split pa ako prodemo...ne znammm...iako mi se cini da je moja mama to sve vec isplanirala...uglavnom...jos nisam odlucila i ne znam kada cu..ne da mi se razmisljati....heh..eto to je to...pozdraf

    avatar

    09.07.2006. (13:36)    -   -   -   -  

  • KoRn Fan Site

    Evo javljam se....Dok mi se ocitavao tvoj dizajn nisam nis mogao vidjet jer je sve bilo nekak bijelo i bas sam ga mislio popljuvat ali onda se napokon sve otvorilo i sad izgleda kak spada.
    Pozdrav

    avatar

    09.07.2006. (13:37)    -   -   -   -  

  • [BuRn]

    evo sam sam ti svratila na blog, da ti ostavim komentar, pjesmu sam ti već prevodila, tak da..... JEDINO MI JOŠ NIJE JASNO, KO TO TEBE TAKO JAAAAAAAAAKO MRZI????? mislim, ajd dobro, ja te mrzim, Suky te mrzi, Višnja te mrzi, Krešo te mrzi, i cijeli razred te mrzi, i roditelji te mrze, i Igor, i sestra.... a da, vidiš imaš pravo, svi te mrzimo. mislim baš ti je fora....GLUPA! al dobro.....pusa
    luv ya!

    avatar

    09.07.2006. (14:58)    -   -   -   -  

  • ona koja spava

    e jako mi se svida novi dizajn,genijalan je,al jos sam u iscekivanju posta o gospodi lisac! uzivaj mi i pozuri s tim,,,i da ne bi ti sisa otpala da nekad navratis hehe...aj...i da JA TE NE MRZIM! =D

    avatar

    09.07.2006. (18:25)    -   -   -   -  

  • Tragedy

    imam neki abnormalan feeling da te baš onak ljudi ne podnose... ne znam zašt...hmm, jesi možda zarazan? joj, da pa rekao si.... odsad vam prilazim samo s plastičnim rukavicama...
    abnormalno, pa kako ti to misliš, širit zarazu sam tako?? pa mislim stvaaarno... mogao bi naplaćivati ;) fino zaradiš pare, pa moš u ameriku na koncert, hm, pa baš i ne znam koga..što ono slušaš? britney? shakiru? a da, sjetila sam se - rihanu!
    viš kak ja znam, baš sam pametna :) širim moždane valove di stignem :)
    e da, kad te več svi ovako mrze i tu širiš zarazu za đabe, e pa mogli bi ti i tvoja žena s nama širit zarazu u kino :) ionak idemo gledat mutante, pa je tak svejedno... ma dovedite i one koje šišaš ;) sve, koga god znaš! možda dobimo obiteljski popust :) (kak ja ljude jebem u zdrav mozak s tim, al ok)
    ma ništ, odo ja...
    u biti, frendica i ja bi išli sutra, ak sve prođe onak kak treba, mislim, moramo naći nekog da nas vozika..... kaj idemo na predstavu tamo negdje posli 21h, a nema busa za kući :(
    baš smo luzeri, klošari, propaliteti.....
    ali
    ipak nismo zarazne (barem zasad), hehe
    i šta ja se sad opet našla srat (prostiš na izrazu) u nekakvom kilometarskom komentaru...a štaš, sad mi došlo da ti zakrčujem blog ogromnim komentarom....
    mislim da je to zato što imam nedostatak...da mi fali..............................................................pisanje :)
    ma ništ odo ja, dosta za danas...
    vozdra i xoxoxo

    avatar

    09.07.2006. (20:18)    -   -   -   -  

  • Tragedy

    a imaš i plastične, one neke bolesne prozirne što se daju na benzinskama kako gospoda ne bi uprljali prstiće....
    ma viš, moram te vrijeđat, ipak ja nisam zaražena :)
    sad sam kao faca, buahaha
    hm, da..
    što sam još htila
    e da
    jeste se skontali za kino?
    ajde, viš, moš (koja gramatika) i tamo širit zarazu :)
    još je mrak, pa se teže konta odakle potjeće....
    a ionak su svi mutanti, pa ko ih šiša
    ma ništ, odo ja sad, razmišljat o tome kak vas mrzim, pa vam javim rezultat :)
    vozdra i xoxoox

    avatar

    10.07.2006. (10:07)    -   -   -   -  

  • pop-fan

    Da tako je svi te mi mrzimo! Ajd si nemoj umišljat gluposti, jer nitko tko te upozna te ne može mrzit... Tak da ne kenjaš... E da, i zašto imaš Shakirinu sliku na blogu? -pozz-

    avatar

    10.07.2006. (19:26)    -   -   -   -  

  • fukkk

    ko pa se ovo gore pizdumaterinu gubi????

    bjesna sam....stara me raspizdila u *****************....

    eh kad sam takvi mutavi frik normalno da nemam frendi...
    i ne jebe me več jer znam da ih nit nigdar nebum imala.
    i svi vele u srednjojj bude bolje ma bude kurac.... :D

    pozdrav

    avatar

    11.07.2006. (00:09)    -   -   -   -  

  • [BuRn]

    ej ljubavi sam sam ti došla stavit jednu malu slikicu... .kissssssssss

    avatar

    11.07.2006. (12:40)    -   -   -   -  

  • [BuRn]

    Ej ljubafi imam novu adresu, promjeni me u linkovima.....

    avatar

    11.07.2006. (12:50)    -   -   -   -  

  • fukkk

    ma nema veze...

    ma glava me boli u pm...sjebana sam nekva....neznam koji mi je...
    ..glupa sam....
    idem sad malo gledat spotove od KoRn-a...idem žderat nekvo voće
    jer bum ja kak se meni čini krepala začas ak tak nastavim...
    slabokrvna sam,glava me boli, vrti mi se dok hodam....

    '...i don't feel right please God let me sleep tonight...'

    eh...

    pozdrav

    avatar

    12.07.2006. (01:02)    -   -   -   -  

  • +...You Can Survive Or You Can Die...Either Way Yo

    hehehe pa ima tu svega kod mene,da...a korn mi je pri samom vrhu,samo sam malo opsjednuta tim joeyem i slipom :) kaj i shadows fall slušaš??kuuul :)) a ova shakira...od svih gradova kod nas ona mora doć baš u moj,pa jebo ju pas.heh.e blog ti je preeeezaaaaakooon!!!!!sve isto slušaš ko ja(osim par grupa heh) paaa ondaa...čitamo se :))pozdraf

    avatar

    12.07.2006. (12:02)    -   -   -   -  

  • incubus_ka iliti incalius

    e sam da pozdravim... e da the world is everybody enemy

    avatar

    12.07.2006. (14:34)    -   -   -   -  

  • ona koja spava

    e ftk shakira radi ovdjeßI NE ZNAM JEL TO SAMO KOD MENE;AL BOXEVI SU TI MALO OSLI NA POst...aj uzivaj...ocu post o josipi!!! bye...koji si ti lik-posaljes mi poruku kak si pojeo najsavrseniju palacinku =)) good 2know1 =) aj uzivaj!

    avatar

    12.07.2006. (16:07)    -   -   -   -  

  • Satan's Slut

    Manson?Slipknot? :))))
    pozdrav

    avatar

    12.07.2006. (19:46)    -   -   -   -  

  • astronaut

    ejj! poslala sam ti mail!! što se tiče dizajna, super je! samo mi malo ovaj lijevi stupac bježi na srednji. inače je skroz ok, fora je. aj pročitaj mail pa se javi!

    avatar

    13.07.2006. (09:18)    -   -   -   -  

  • ona koja spava

    daj ne bulazni,bas si me razveselio porukom!!! ne znam zast sve odmah tak negativno shvatis!?aj samo se ti mene i ubuduce sjeti,bas mi je cast! =) uzivaj!

    avatar

    13.07.2006. (11:57)    -   -   -   -  

  • Tragedy

    guess who's back? ;)

    avatar

    13.07.2006. (20:36)    -   -   -   -  

  • Tragedy

    hey, kak vam bilo na kampisanju?
    moram te ubit, izgleda da sam se zarazila s nečim, eto mi kad ne nosim rukavice... otkad smo bili u kinu, ja kišem ko nespašena, sam tamanim maramice cijele dane..... zarazo jedna ;)

    e da, i veliš da te svi mrze, e pa sljedeći put napiši neku pjesmu u ovom stilu:

    "People Hate Me"

    I'm wretched, I'm infested, rejected and infected
    I'm a loser, I'm a winner, a born-again sinner
    Cut my throat and watch me bleed, addicted tragedy
    And I hate you and you hate me
    So stand in line motherfuckers don't waste my time

    See me in the headlines
    Manipulate your simple minds
    So put your hands up and praise
    I'm your god and you're my slave

    And people hate me, cause I'm better than you
    And people hate me
    And that's the motherfucking truth
    People hate me and you can all fuck off
    I'm perfect, pissed off, beautiful, I'm God

    I'm a hooker, I'm your priest
    I'm you brand new disease
    I'm Satan with distortion, your overdue abortion
    And now I'm singing out of key, the God of your T.V.
    And all you children will worship me
    So give me drugs, your bitches, and your S.T.D's

    I'm wicked and addicted, middle-finger double-fisted
    I'm neurotic drug-induced and chemically abused
    Cut my throat and watch me bleed
    Addicted tragedy
    And I hate you and you hate me
    Wipe the snot onto my sleeve
    For I'm your new disease

    See me in the headlines
    Manipulate your simple minds
    So put your hands up and praise, I'm your God...

    I'm homicide on parade, a bloody nose, serenade
    I'm a human hand grenade
    I'll never rot and never go away

    ma odo ja, neću zamarat ovakvu facu facovsku ;)

    vozdra i xoxo

    ps: kak bilo u zološkom?

    avatar

    14.07.2006. (10:35)    -   -   -   -  

  • Tragedy

    hey, di je zbrisao mansonovski dizajn?

    avatar

    14.07.2006. (12:21)    -   -   -   -  

  • Tragedy

    hella! pa ne znam, ja se po principu ni ne mičem iz kuće, onak, morala bi furati sa sobom kamion maramica :( sva sam neka zuja cijeli dan... sad više ne mogu ni mahune čistit, sam pirim nos...koja tragedija... ali mozarta neću propustit, makar crkla, na to se ide sutra :) možete samnom, malo klasične glazbe nikad ne škodi, hehe...
    stvarno, ne znam kad će me ovo proći, ne mogu se odlučiti dal je alergija ili prehlada ili koji kurac (prostiš na izrazu)....
    i tak... odo ja sad tamanit maramice, xoxoxo

    avatar

    14.07.2006. (14:27)    -   -   -   -  

  • Tragedy

    a ne znam, ne bi takva pred širu publiku :(
    a ima još vremena, bum došla drugi put ;)
    kak su ovi tu smileyi baš onak "bolesni" :)
    ko da tu pišem neku sick pjesmu, hehe :)
    ma ništ, odo ja, vozdra i xoxoxoxoxoxo ;)

    avatar

    14.07.2006. (15:15)    -   -   -   -  

  • twiggy ramirez

    ma mama ti hated. šalim se ! :) e ma kebina pesma hehehe, ma uglavnom dosta laprdanja, hoću reći vratio si staru pozadinu preljepo sad izgleda :)) a nego kako su ti žena i kompanija ostavili slike??? de idem i ja probat joeya jordisona iskopat pa stavit...ali inače mi neće već sam Klari probala jednom..

    avatar

    14.07.2006. (17:20)    -   -   -   -  

učitavam...