Komentari

rotvajlerben.blog.hr

Dodaj komentar (33)

Marketing


  • nikolina29

    ja bih rotvajlere i pitbulove zabranila, i to bez puno diskusije. Zdravi razum tu dovoljno govori.

    avatar

    08.07.2006. (16:42)    -   -   -   -  

  • Jebeš učenje, uči jebanje!!

    kak su medeni!! moj cucak ne može ni smislit mačku!! ciao

    avatar

    08.07.2006. (17:32)    -   -   -   -  

  • don't worry,sranja se događaju,ne obaziraj se i...

    Bok! Kaj ova neka Nikolina piše! Mislim...fakat mi je žao kaj tako razmišlja itd.Valjda nema blage da rottweiler uopće nije opasan,a niti Pitbull.Samo im treba dobar odgoj i čvrsta ruka.
    Supić kaj si napokon napisao postić!Moj bi se peso igrao sa macama,ali na koje god naiđe,boje ga se.Evo nešto i za Nikolinu:Kćerkicu moga susjeda bi auto pregazio milijardu puta da nije bilo njihove rottweilerice Lare.
    Came,komentiraj mi...
    Pozz

    avatar

    08.07.2006. (23:22)    -   -   -   -  

  • nikolina29

    moju je sestru rotvajer izgrizao za nogu toliko da je zavrsila na plasticnoj kururgiji, ali ne kururgiji koja uljepsava umisljena manekenska lica,nego na kirurgiji koja spaja tetive.

    avatar

    08.07.2006. (23:59)    -   -   -   -  

  • -Bridge-

    bok! preporucen mi je tvoj blog pa te molim da bacis oko na moj zadnji post i da mi das strucni odgovor.hvala unaprijed.

    avatar

    09.07.2006. (16:10)    -   -   -   -  

  • don't worry,sranja se događaju,ne obaziraj se i...

    Bok! Evo neš za Nikolinu:Ne znam iz kojeg je razloga tvoja sestra napadnuta,sa strane psa... Ali ti sa sigurnošću mogu reći da za to pas nije kriv!Krivi su njegovi vlasnici,zato što nisu brinuli o njemu,pružili mu dovoljno ljubavi i pažnje,te zato što ga nisu socijalizirali.Koji ljubitelj pasa dopušta svom ljubimcu da luta po vani? Da skratim:PAS NIJE KRIV,VEĆ SU KRIVI NJEGOVI VLASNICI!!!
    Came:Skokni mi komentirat,ak uhvatiš malkice vremena...
    Pozz

    avatar

    09.07.2006. (23:27)    -   -   -   -  

  • Rotvajler..

    To je najveći razlog zašto neki nevole "opasne pse". Nije mi poznat slučaj kako je pas napao tvoju sestru. Otiđite na stranicu http://www.youtube.com/ i kliknite na video i ukucajte gore rottweiler i vodjećete kako neki pogrešno svog psa uče i kako se pogrešno igraju sa njim. to je žalosno

    avatar

    10.07.2006. (10:28)    -   -   -   -  

  • Pljesak u mraku

    rotvajlere nisam smatrala prijetnjama do nedavno spomenutog slučaja, no ne mogu suditi jer nemam ni pozitivnih ni negativnih iskustava, kada ih sretnem u gradu situacija bude neutralna, pit bulovi su nešto drugo, veliki pozdrav od cure koja ima mopsa :p

    avatar

    10.07.2006. (21:02)    -   -   -   -  

  • no name

    cool blog....pozz!

    avatar

    10.07.2006. (22:37)    -   -   -   -  

  • pičkica

    Bok! Cool blog,posjeti i ti mene...

    avatar

    11.07.2006. (15:43)    -   -   -   -  

  • pičkica

    NAPALJENI MUŠKARAC????????????????????????????????????????????????????????????????
    MO RAM STAVIT SVOJU SLIKU???NISAM LUDA!!!
    Ok! Stavit ću svoju sliku!!! Ali samo sliku na kojoj sam obućena ili na kojoj mi se vidi samo lice!

    avatar

    11.07.2006. (19:27)    -   -   -   -  

  • don't worry,sranja se događaju,ne obaziraj se i...

    Evo komentar!

    avatar

    11.07.2006. (19:39)    -   -   -   -  

  • bikerboy18.blog.hr

    e stari bko e stari super blog kuš ono jebote zakon je ono ja sam prije imal te brije htio sam sve samo da imam rotavjerla ali stara nije dala jebem joj sve i tako me proslo kuš ono ne aj rista dodji do mene!poZzz

    avatar

    11.07.2006. (21:45)    -   -   -   -  

  • pičkica

    Bok! Stavila sam svoju sličicu,da se uvjeriš...SEXY

    avatar

    12.07.2006. (12:02)    -   -   -   -  

  • live to ride..

    Bok! Već me dugo nije bilo,pa sam sad malo svratil!

    avatar

    12.07.2006. (15:46)    -   -   -   -  

  • don't worry,sranja se događaju,ne obaziraj se i...

    Bokić! Imama postek o čivavama...imam i novi dizajnić na obja blogeka,pa mi i komentiraj na obja,ak ti se da.
    Pozzić!

    avatar

    13.07.2006. (13:57)    -   -   -   -  

  • rottweiler

    O rotvajlerima se diže tolika prašina zato što ljudi pojma nemaju o psima. Može primjer? Nekidan sretnem susjedu i umire od straha iako je moja rotica mirno sjedila uz mene i čekala lift. Počne mi pričati kako ju je izgrizao rotvajler i da ih se zato strašno boji. Pitala sam je zato kako se to dogodilo. Uglavnom, rotvajler je uvijek bio super, ali ona je kao dijete počela trčati i urlati oko kuće jer se igrala sama sa sobom...kaže ona meni: njegova je vlasnica staaaalno govorila kako je dobar, a to je ZVIJER. Onda sam joj lijepo objasnila da je ONA uzrok njegove reakcije jer je trčala i vrištala i on je u njoj vidio plijen i naravno rekla sam joj da se pitam jedino koja je to pametna vlasnica ostavila rota u dvorištu s tako malim djetetom....
    Ljudi pojma nemaju o psima i pojma nemaju da su sami uzrok takvih njihovih reakcija. Ne mora netko koga psi ne zanimaju to znati, ali zato su tu vlasnici da ih UVIJEK drže pod kontrolom...

    avatar

    13.07.2006. (14:25)    -   -   -   -  

  • rottweiler

    Ja doma imam zamorca, mačka i roticu...sa zamorcem se rotica odlično slaže i pušteni su uvijek skupa. S mačkom je isto tako, ali drže se podalje jedno od drugog. Kod mene se dogodila situacija da je mačor gazda (obično to tako i bude)...kod prvog upoznavanja, mačor je skočio na moju roticu i šamarao je kandžama. Moja rotica se s druge strane odlično slaže s mačorima i na moru se sa tuđim slobodnim mačorima i igra. Kad je slobodna, zajuri se do njih i onda maše guzom i poziva ih na igru. Nikom neće ništa napraviti...pripazite i na mačora radije kod upoznavanja

    avatar

    13.07.2006. (14:28)    -   -   -   -  

  • Rotvajler..

    To mi svi vlasnici naglašavamo da je bit vlasnika kako će odgojiti svoje pse. Ja se umorim dok svakome objasnim o odgoju i dresuri. Ali ipak ih uvjerim.

    avatar

    13.07.2006. (19:48)    -   -   -   -  

  • don't worry,sranja se događaju,ne obaziraj se i...

    Tnx na komentaru..! Kad će novi postek?

    avatar

    13.07.2006. (19:55)    -   -   -   -  

  • nataly

    Bok! Imaš baš super blog! Ja imam Bernardinca,pa ako hočeš vidjet posjeti me,i usput komentiraj! Pozz

    avatar

    14.07.2006. (13:43)    -   -   -   -  

  • ...ti,što me učiš plakati.........

    čitam tvoj post i tugujem,prije misec dana mi je uginuo mačak i ja i moja BOA još patimo,inače BOA je rotvajlerka i ima 3 godine,planiram je pariti i ostaviti sebi štenca,jedva čekam,al moram prikupiti još jednu peticu da mladunčad ima bolji rodovnik,a onda sigurno neče završiti na lancu u nekom dvorištu,bar se nadan, ako netko plati psa da ga neče zavezati na lanac i hraniti kostima...pozdrav

    avatar

    14.07.2006. (16:45)    -   -   -   -  

  • kolbut

    odličan blog čestitam ti kralju

    avatar

    15.07.2006. (11:28)    -   -   -   -  

  • Ivana

    Bok,

    možeš li mi dati savjet. Tek nedavno sam dobila malo štene,mješanac. Star oko 3 mj.
    Na koji način ću ga najbolje naučiti da se kloni auta? Sad je još mali i ničeg se ne boji.

    Hvala
    Pozdrav Ivana

    avatar

    16.07.2006. (20:48)    -   -   -   -  

  • Rotvajler..

    moj je se baš kao mali plašio automobila, pa sam mu pokazao da oni nisu ništa opasno. svakodnevno sam ga privikavao na automobile. A ti mu moraš pokazati da nesmje prilaziti automobilu. To ga uči tako što ga na uzici malo trzneš kada pođe prema autu i rekneš ne. Nemoj ga prejako trzati, trzni ga prije nego zategne uzicu. kada ide bliže tebi nagradi ga poslasticom. Ne valja ti da se boji automobila, jer ni to ne valja. pa mu moraš pokazati da se kloni automobila i da ih se kane i da im ne prilazi. lakše ti ga je učiti kada je na uzici. Nesmješ pustiti da ti zategne uzicu, kada primjetiš da će poći prema automobilu trzneš ga lagano. A neka tvoj pasa bude uz tebe i naredbom dođi ćeš rješiti takve sitvacije ako je bez uzice.

    avatar

    16.07.2006. (22:30)    -   -   -   -  

učitavam...