Komentari

horselover.blog.hr

Dodaj komentar (24)

Marketing


  • Horse_lover

    Ajme ljudi su stvarno svinje!!!
    Ja stvarno ne razumijem zasto to rade!?
    Kako ljudska dusa moze biti tako okrutna?! Ja to jednostavno ne shvacam!
    Ljudi stvarno mogu pretjerati pogotovo kada su u pitanju nevine zivotinje u ovom slucaju konji!
    Ovo sto sam procitala je grozno!
    Neki ljudi konje stvarno zlostavljaju!
    To je bezobrazlog!
    Ja sam se zgrozila i sada mi je jako tesko dok ovo pisem! =(((
    Zamalo pa cu se rasplakati!
    Ovo je stvarno grozno!

    avatar

    08.07.2006. (16:19)    -   -   -   -  

  • prudence

    što da ti kažem....rasplakala si me....

    avatar

    08.07.2006. (16:45)    -   -   -   -  

  • Magic Hogwarts diary

    Isus Bog!!!! Ja ovo ne mogu gledati!!!!!!!! O moj Bože, rasplakat ću se....nemoj metat takve slike, otjerat ćeš ljude s bloga-............. :,(((
    Ljudi su svinje.......... Ovo ti je link od mog hpff bloga, ja sam Horse Spirit

    avatar

    08.07.2006. (21:08)    -   -   -   -  

  • vidra

    nemoram ništa ni reći. :(
    UŽAS!

    avatar

    09.07.2006. (12:25)    -   -   -   -  

  • €v@*

    Onaj bijeli konj koji ima rane po tijelu!!To ti je turistički konj i njega ljudi jašu!!Baš sam gledala po internetu i našla sam članak o tome!!!!Stvarno ODVRATNO!!!!Kak ljudi mogu bit takvi zbog glupog,prokletog NOVCA???????Nemam daljnjih komentara!!!Ki$$$$$$$$"!!!!!!!!

    avatar

    09.07.2006. (13:16)    -   -   -   -  

  • ON JE BRZ I JAK, JEDAN OD NAJBRŽIH I U BRZINI MU S

    Ej! Evo ovo pišem samo na brzinu jer mi se jako žuri. Ovo o konjima s otvorenim ranama je bilo neki dan u novinama. To je stvarno UŽASNO!! Ljudi uopče nemaju poštovanja prema životinjama.
    K
    I
    S
    S

    avatar

    09.07.2006. (15:29)    -   -   -   -  

  • Windy

    Novi post! Ak želiš come to me and give me your coment!

    avatar

    09.07.2006. (17:27)    -   -   -   -  

  • Vruća limunada

    Nagledala sam se ovakvih užasa i gluposti. Najviše me potresla priča u novinama koja govori o nekom monstumu koji je objesio živog psa za drvo! Ima IH svakakvih.

    avatar

    09.07.2006. (19:09)    -   -   -   -  

  • Matea/KONJICA

    ovo o klaonicama sam citala u casopisu konjska snaga!!!! to je pre pre pre uzasno ja to ne mogu gledati te ljude koji tako muce i ubijaju zivotinje a pogotovo konje ja bih mogla ubiti ali doslovno UBITI!!!!!!!!! ajde KI$$$$ACH jer nemam daljnih komentara!!

    avatar

    09.07.2006. (20:05)    -   -   -   -  

  • *****

    Ja isto obožavam konje!

    avatar

    10.07.2006. (21:20)    -   -   -   -  

  • world of horses- Valentina

    MA NEKI SU LJUDI TAKO OKRUTNI !!!!!!!!!!!!!
    KATASTROFA, SUZE SU MI POTEKLE KAD SAM VIDJELA TE SLIKE... KLAONICE KONJA TREBA UKINUTI TKO MOZE TAKO LIJEPU ZIVOTINJU UBITI? CEMU UBIJANJE KONJA, KAD VEC UBIJAJU ZA MESO SVINJE , KRAVE I SL.?


    CITAMO SE...POOZ

    avatar

    17.07.2006. (16:34)    -   -   -   -  

  • Vanessa

    ove slike,ajme,strava i uzas,ja bi te ljude strpala u zatvor

    avatar

    27.07.2006. (21:15)    -   -   -   -  

  • sexy chicas

    slažem se sa frendicom vanessom,jadni konji ja bi te ljude tako muččilla,gadovii....Ne mogu to gledati,strašnooooo!!!

    avatar

    28.07.2006. (15:49)    -   -   -   -  

  • sary

    ovo je stvarno uzasno kako ljudi postupaju sa konjima. ja sam takoder jako plakala ljudi su SVINJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    avatar

    22.10.2006. (13:23)    -   -   -   -  

  • Horses 4 ever

    avatar

    11.11.2006. (12:03)    -   -   -   -  

  • Horses 4 ever

    avatar

    11.11.2006. (12:04)    -   -   -   -  

  • **dodo**

    Ne mogu vjerovati, šmrc, da ljudi mogu biti toliko okrutni! Onaj Dario Jurić treba dobiti smrtnu kaznu! I uz to mora raditi sve ono što one jadne životinje moraju! Neka ide u šumu sa otvorenim ranama neka se izmori do smrti! I to je pre blaga kazna za njega , a i za sve njegovog soja!!! Oni kao da nemaju dušu!!!

    avatar

    19.01.2007. (19:14)    -   -   -   -  

  • nick

    UŽAS!

    avatar

    02.03.2007. (19:28)    -   -   -   -  

  • sanja14zg

    ovo je stvarno užasan prizor nažalos sam ga vidla volim jako konje i neznmam zašto ljudi kako bi se reklo kolju plemenitu životinju!!!!!!
    ali šta se može takav je život a i vjerovatno je ovaj konj uginuo ili tako neš pa su ga zaklali smjcccccccccccccccccccccccccccccc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    POSJETITE MOJ BLOG http://konjisaserdara.blog.hr

    avatar

    13.05.2007. (17:35)    -   -   -   -  

  • sanja14zg

    ajd pusek svima ostavite mi komentar

    avatar

    13.05.2007. (17:36)    -   -   -   -  

  • sanja14zg

    ali mogu ti i neš reć ovo ipak ako toliko voliš konje nisi trebala stavit na blog ni ić na tu stranicu bez uvrede sorry!!!!!!

    avatar

    13.05.2007. (17:37)    -   -   -   -  

  • jodaexstra

    ej fakat imaš pravo.Jel imaš možda svog konja.al ak ne dal jašeš u kojem klubu

    avatar

    26.01.2009. (20:42)    -   -   -   -  

  • MARA MlLa

    sssssuperrrrr ti je blog

    avatar

    01.05.2009. (10:15)    -   -   -   -  

  • IVA

    ako te tko bude ljutio ja ću mu nešto napisaTI ALI O TVOMN BBBBLOGU

    avatar

    01.05.2009. (10:16)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...