Komentari

thedogs.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • duga jezičina

    jel to za transportere jel znaš možda jel dopušten atlas 40,i di se to može vidit kaj je dopušteno.upisala sam iata ali nisam na njihovoj stranici mogla naći kaj piše o tome za pse

    avatar

    09.07.2006. (21:58)    -   -   -   -  

  • Jessica

    Hey!!Thanks što si stavila pošt o njemačkom ovčaru!!Puno sam sazala o njemu!!Moj pas kada me pogleda tim lijepim kestenjastim okicama osjetim da me voli!!Tako je Sara slatka,ali i velika da me može gurnuti!!Jedanput kad je bila malo manja zgrabila sam joj prednje noge i podignula ih,tako da je ona bila velika kao čovjek.malo sam kao plesala s njom!!Tako je bila smješna!!Ajde pozz i još jednom thanks!!

    avatar

    09.07.2006. (22:58)    -   -   -   -  

  • Rotvajler..

    Njemački ovčari su poznati i veoma su dobri psi za rad a naravno i za obitelj. Pokušavaj što manje kopirati tuđeg teksta. bog

    avatar

    10.07.2006. (10:09)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...