Komentari

poznateface.blog.hr

Dodaj komentar (2)

Marketing


  • jaaaaaaaaaaaaaaaaa

    neko vrijeme bio mi je najbolji glumac,više nije no lik je jako dobar glumac

    avatar

    16.01.2008. (16:07)    -   -   -   -  

  • velimir

    Pročitao sam da je Vili Matula glumio sporednu ulogu drugog SS pukovnika
    u filmu Wallenberg : A Hero´s Story ( ili Lost Hero ), koji se djelomice snimao i
    u Zagrebu ( gradska kavana) u koprodukciji s Jadran filmom. Osim toga i Josipa Lisac je imala sporednu ulogu pjevačice u kavani. Ja sam tada bio student arhitekture ( 1984 ) i preko sudent servisa sam ima o ulogu statista. Znam da je snimljeno nekoliko kadrova u kojim bi se trebao i ja nalaziti. pame zanima kakodoći do tog filma, odnosno gdje gamogu potražiti ili kupiti u Hrvatskoj.
    Ukoliko mi netko može pomoći, molim da mi se obrati putem e-maila ili
    mobitela. Bio bih vrlo zahvalan !

    Velimir Kramarić, dipl. ing. arh.
    kontakt: e-mail:vkramaric@cardo1.hr, 091 1207 620

    avatar

    14.02.2009. (14:17)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...