Komentari

horselover.blog.hr

Dodaj komentar (30)

Marketing


  • Horse_lover

    ej,super post!
    Izabrala si fora temu za post koji si napokon napisala =)
    Inace zanimaju me samo dvije stvari a to su:
    Zasto nemas niti jednu svoju sliku tako da znamo kako izgledas?
    Da li ides na jahanje i gdje?

    avatar

    04.07.2006. (17:23)    -   -   -   -  

  • vidra

    kod mene u okolici nema konjičkog kluba,ja bi htjela ić u školu jahanja.Bila sam u jednoj al to je ful jadno.Preponsko jahanje volim gledat.

    avatar

    04.07.2006. (17:40)    -   -   -   -  

  • KONJI-lijepi,pametni i poslušni

    ej... Horse_lover stavila sam svoju sliku...e da i neidem ti ja na jahanje u konjički klub jer ga nigdje blizu nema,a bas i nemam novaca za ići kuda dalje...pusa

    avatar

    04.07.2006. (18:43)    -   -   -   -  

  • Matea/KONJICA

    e ivana super da si stavila novi post i super ti je!!!!!
    ja se bavim preponskim jahanjem i to mi je prekrasno!!!
    AJDE CUJEMO SE I PUSA!!!!!!!!!

    avatar

    04.07.2006. (21:44)    -   -   -   -  

  • Horse_lover

    Hvala sto si stavila svoju sliku! =)
    A gdi tocno ides u klub?
    Pos ti je za +5
    kiss

    avatar

    04.07.2006. (22:08)    -   -   -   -  

  • Horse_lover

    zaboravila sam samo reci da si simpa!
    Na slici si bas fora!
    Sto nosis aparatic za zube?
    ...pusa...

    avatar

    04.07.2006. (22:11)    -   -   -   -  

  • Horse_lover

    Nosim ga i ja! smile =))
    Pusa
    Cujemo se jos koji put prije nego sto odem na more!
    hehe kiss

    avatar

    04.07.2006. (22:54)    -   -   -   -  

  • °~°frendica of animals°~°

    jeeeeeeee!!!!!!!!!!
    imaš post o preponskom jahanju!!!!!!!!!

    avatar

    05.07.2006. (11:44)    -   -   -   -  

  • °~°frendica of animals°~°

    to sam jahanje baš htijela trenirat....!!!! =D

    avatar

    05.07.2006. (11:45)    -   -   -   -  

  • °~°frendica of animals°~°

    joj,... kao da si znala......
    no nažalost moj san o preponskom jahanju, nama budućnosti...
    a razlog ionako znaš......

    avatar

    05.07.2006. (11:47)    -   -   -   -  

  • °~°frendica of animals°~°

    °~k~i~s~s~a~c~h~°

    avatar

    05.07.2006. (11:48)    -   -   -   -  

  • °~°frendica of animals°~°

    °~&~°

    avatar

    05.07.2006. (11:48)    -   -   -   -  

  • °~°frendica of animals°~°

    °~p~o~z~d~r~a~v~°

    avatar

    05.07.2006. (11:49)    -   -   -   -  

  • SHAMANICA

    Super post!!!!!!!!!!:-)

    avatar

    05.07.2006. (13:24)    -   -   -   -  

  • Horse_lover

    Ej, zasto se ne javljas i ne pises novi post?
    Ovaj je bas fora, ali bilo bi vrijeme da napravis novi!
    hehe
    kiss

    avatar

    06.07.2006. (12:07)    -   -   -   -  

  • 1horseandme

    haj zovem se dora,imam 12 godina i živim u zagrebu.jahanje i konje obožavam od šeste godine,a tek 2005 sam počela trenirati jahanje u trajbaru.reci mi nešto o sebi.dali negdje treniraš jahanje?

    avatar

    06.07.2006. (12:45)    -   -   -   -  

  • Animal Enciklopedya

    Lijepo složeno... :)

    avatar

    06.07.2006. (13:14)    -   -   -   -  

  • dinchy

    u banovoj jauzi gospodin vukelić ima školu jahanja, a možeš doći i samo na druženje s konjima.....ako si u kutini to ni ne bi trebalo biti predaleko! ako hoćeš mogu ti dati br. mobitela..

    avatar

    06.07.2006. (23:22)    -   -   -   -  

  • KONJI-lijepi,pametni i poslušni

    možeš mi dat broj...ako ti nije tesko...

    avatar

    06.07.2006. (23:54)    -   -   -   -  

  • €v@*

    Ja ti skačem najviše 1 metar pismo i stacionatu!!!To ti nije puno!!A slijedeći korak mi je dvoskok pa onda oxer!!!!!Jel ti skačeš???
    Za one novce:
    Gle...to je meni ipak bilo sve potrebno,a karticu nisam ni iskoristila jer nije nigdje okolo bilo bankomata!!!Tak da sam imala 300€ i još sam Maji ostala dužna 20€!!A ti budi možda malo ljubaznija prema mami pa češ i ti dobit nekaj para!!Makar....u mom slučaju nije baš tak,al ipak dobim nekaj love!!Chitamo se!!Ki$$$$$$$$$$!!!!!!!

    avatar

    07.07.2006. (09:04)    -   -   -   -  

  • €v@*

    Ah....pa to je već druga stvar!!!Kaj ne veliš!!!Ki$$$$$$$$$!!!!!!!!

    avatar

    07.07.2006. (13:36)    -   -   -   -  

  • black pearl

    ej...evo i mene..slike su super.prekrasne. moja frendica iz bivšeg razreda je otišla prije koji tjedan u veliku britaniju s konjičkim nekaj..bila je treća u državi,mislim :) heh..kissach

    avatar

    07.07.2006. (14:57)    -   -   -   -  

  • Biga

    Super ti je blog.
    Čitamo se?
    kissss

    avatar

    07.07.2006. (15:34)    -   -   -   -  

  • vidra

    nije s interneta,iz knjiga_pozz

    avatar

    07.07.2006. (16:49)    -   -   -   -  

  • Animal Enciklopedya

    Ne želim da se ovo proširi dalje od ovog bloga: ali ja mislim daću poslije ljeta prepustit friendofanimals.blog.hr svojoj sestrični! Ima 15 godina i htjela bi pisat osvom dobermanu. Da... ostaviti će nekek karakteristike tipa dizajna, zabrane anonimcima itd. Da... samo kaj će u boxeve osim obrađenih životinja bit slike njenog dobića i njene papige. Mislim i da će ostavit ljubimce, ali nisam sigurna.... to bi mogla napisat na blogu... ali ipak mislim da će ona napravit još jedan blog samo za sebe ;)
    Jer je moj... malo razvijeniji... imala bi ona neke frendove... sa chata... ali molim te da nigdje ne prosljeđuješ. Tko vidi- vidi. Pozz

    avatar

    07.07.2006. (17:06)    -   -   -   -  

učitavam...