Komentari

brenky.blog.hr

Dodaj komentar (46)

Marketing


  • annab18

    dobro jutro! čini mi se da ću biti prva, i to mi je velika čast. šaljem ti pozdrave, zagrljaje i puse....mala slatka crvena :P

    avatar

    01.07.2006. (09:21)    -   -   -   -  

  • Miki

    Dobro jutro! Kako samo lijepo znaš napisati pjesmu, prekrasno draga.
    A koliko mi tek znači koliko si brižna osoba i pitaš za mamu. Mama je
    u zadnje vrijeme dosta dobro, ima valjda dobru kombinaciju ljekova.
    Vidi se po tome kakva si osoba, tvoja duša je prekrasna, šteta što
    mi nisi stvarna i u blizini, obogatila bi mi život.
    Tvoji prijatelji i familija sretni su što te imaju. A sreća je i da smo se
    ovdje našli.... pusa, tisuću pusa ti šaljem dušo......

    avatar

    01.07.2006. (09:34)    -   -   -   -  

  • lady66

    Dobar dan draga..kako si mi Ti..jel i ti odmaraš...opet če biti vruče...pa dobro neka bude....čitam te ja...poljubček i hvala na posjeti...volim te !!

    avatar

    01.07.2006. (09:53)    -   -   -   -  

  • mirisdunje

    lijep i ugodan vikend zelim.....

    avatar

    01.07.2006. (13:14)    -   -   -   -  

  • emanuele

    ja se iskreno divim tvom talentu koji posjeduješ, neopisiv užitak mi je čitat tvoje pjesme i kad god sam na tvom blogu kao da sam ušla u veliku oazu ljubavi punoj najnježnijih osječaja.....Tu sam, a nema me,
    ti si silni dio moga mira.
    .....predivno napisano...ostavljam topli pozdrav

    avatar

    01.07.2006. (15:27)    -   -   -   -  

  • furuna

    Svaki put kad pomislim da si nadmašila samu sebe ti ponovo napišeš nešto ovako prelijepo da više neznam što da mislim . Znam samo da mi fališ kada imam puno posla i kada ne stignem pročitati ono što napišeš.Lijepo spavaj i sanjaj. Pusa.

    avatar

    01.07.2006. (23:30)    -   -   -   -  

  • umoran

    Ostala si uvijek ista. Pozdrav prijateljici.

    avatar

    01.07.2006. (23:39)    -   -   -   -  

  • tajnazivota

    Draga preljepo!Laku noc i pozdrav saljem sa otoka!

    avatar

    02.07.2006. (00:30)    -   -   -   -  

  • @pple

    A što da ti više pišem...svaka nova pjesma je sve bolja...jedan ću si dan uzeti i sve ću ih copy paste i poslati tebi da mi potpišeš primjerak zbirke...može...tako ću prva imatim zbirku tvojih pjesama .

    avatar

    02.07.2006. (12:00)    -   -   -   -  

  • u ime...

    prelijepo i zaneseno...volim tišinu :)) pusa i pozdrav

    avatar

    02.07.2006. (14:38)    -   -   -   -  

  • kazzoo

    IZDAJ KNJIGU,JA ĆU JE PRVA KUPITI

    ugodan ti dan!:)

    avatar

    02.07.2006. (15:49)    -   -   -   -  

  • tableta

    Baš sam danas rekla i umornom da se divim svima vama koji imate talenat(slikanje, poezija...) Ja neznam pisati pjesme, nisam nikad ni pokušala,-nije mi to išlo, ali sam uvijek volila čitati, pjesme čovjeku hrane dušu ,rastjeruju tugu...Laka ti noć.Ps. ako izdaš knjigu( kako kaže kazzoo) i ja ću je kupiti-možda ne prva- ali druga sigurno!

    avatar

    02.07.2006. (23:41)    -   -   -   -  

  • umoran

    Vidiš koliko si čitana i popularna? Pa svi žele kupiti tvoju knjigu. Ako je odlučiš tiskati evo ti nudim ...recimo... korice.

    avatar

    03.07.2006. (00:38)    -   -   -   -  

  • BW

    @UMORNI hvala ti, imat ću to na pameti drago mi je da si se vratio.

    avatar

    03.07.2006. (00:50)    -   -   -   -  

  • Hrvoje

    predivna ljubavna pjesma!

    avatar

    03.07.2006. (01:04)    -   -   -   -  

  • lady66

    Pozdravček...da ti prvo kažem...od svih meni poznatih blogera si jedina, što si ostala kod mene..dolazi kod mene neki novi nepoznani..a vidi se da je ljetni i da su i blogeri išli na odmor, pa tako i treba dati živce na pašu i glavu na slobodu...čitam te ja...poljubček moja Brenky!!!

    avatar

    03.07.2006. (07:37)    -   -   -   -  

  • Ovo je moja luka ...

    volim te u ljetnoj tišini... kako to divno zvuči.. :o))) pusek mila!

    avatar

    03.07.2006. (08:26)    -   -   -   -  

  • misko

    Čitam sa malim zakašnjenjem...jako mi se dopao dio: i izgubljen drhtaj u beskrajnoj tišini. Pozdrav!

    avatar

    03.07.2006. (10:51)    -   -   -   -  

  • Spuky

    ... lijepo je voljeti u ljetnoj tišini...
    ... pozdrav ***

    avatar

    03.07.2006. (15:35)    -   -   -   -  

  • Forza Fiume

    najljepši ljetni pozdrav mojoj dragoj prijateljici,čitam te redovito i sve su ti pjesme prelijepe i tako životne,pusa tebi!

    avatar

    03.07.2006. (15:39)    -   -   -   -  

  • (:~°~°~blond dollie~°~°~:)

    super su ti pjesme...fakat zakon;) pozz

    avatar

    03.07.2006. (18:32)    -   -   -   -  

  • gogoo

    A mene u ljetnoj tišini borove šume kraj mora u vreći za spavanje probudile ptičice i sunce. Pozdraw ušću Mirne.

    avatar

    03.07.2006. (19:47)    -   -   -   -  

  • zrno gorušice

    dakle- ostadoh bez teksta :)

    avatar

    03.07.2006. (20:45)    -   -   -   -  

  • Goldeneye

    ovo je da ne dobijem po guzici ;)))

    avatar

    04.07.2006. (10:08)    -   -   -   -  

  • mirisdunje

    Neka ti dan bude lijep, ugodan i uspjesan....

    avatar

    04.07.2006. (11:02)    -   -   -   -  

učitavam...