Komentari

rotvajlerben.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • don't worry,sranja se događaju,ne obaziraj se i...

    Ej!Kad se samo sjetim da sam trebala dobiti mopsa...Trebali smo ići po 2.mj štene u Karlovac, koštao je 650 eura...Ali nema veze! Sada imam svog J.Španijela i jako sam zadovoljna s njim i baš ga jako puno volim!
    Imam novi postić(nije baš nešto),pa mi ostavi komentar ako stigneš.
    Pozz!

    avatar

    29.06.2006. (21:58)    -   -   -   -  

  • ita62 niska od misli

    Lijep blog., Baš ga je ugodno čitati. Naravno, kraj mene na prozoru (s unutrašnje strane stakla da ne bude zabune ) leži Aksi mješanac pekinezera, i čistokrvna ulična maca Mrvica, bivša skitnica. Skupa spavaju, jedu i to je to. Baš nam je lijepo!

    avatar

    30.06.2006. (08:45)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Ovoga mopseka treba pod hitno malo zagnjaviti! :))))))))

    avatar

    30.06.2006. (09:56)    -   -   -   -  

  • naroen

    peso je baš medeni!

    avatar

    30.06.2006. (13:22)    -   -   -   -  

  • rottweiler

    Ja također zagovaram da ljudi uvijek radije uzmu psa od provjerenog uzgajivača (ipak se zna povijest bolesti). Ja sam prije imala psa iz uzgajivačnice i ispalo je da je podgrizač, a treba biti nadgrizač pa je na izložbi pasa diskvalificiran, a isto tako znam i susjedu koja je uzela dobermana od uzgajivača s teškim stupnjem displazije ili pak drugu susjedu koja ima 2 labradora - ženkica ima teški stupanj displazije uzgajivač rekao da su oni krivi jer je nisu masirali kad je bila mala (što je notorna laž). Ne želim ovim putem zastrašiti nikoga, ali sve je moguće.
    Ipak, mislim da je puno sigurnije uzeti štene od uzgajivača, ali doooooobro se raspitajte o njegovim prethodnim leglima i radu ako ikako možete za dodatnu sigurnost...

    avatar

    03.07.2006. (00:21)    -   -   -   -  

  • kolbut

    kako staviti sliku na blog?

    avatar

    15.07.2006. (18:50)    -   -   -   -  

  • -ES-

    ja sam udomio psa ...(platio za njega dobrih 8000 kn ....radi se o njemackom ovcaru starom 1 godinu zove se hondo fuenkenspiele ...s rodovnicom ...i uopce mi nije zao tih para jer ga volim ...(kazu ko nevoli psa nevoli ni covijeka )

    avatar

    20.07.2006. (02:54)    -   -   -   -  

  • bea

    Meni osobno i nije važno ima li pas rodovnicu ili nema! Pas sa rodovnicom nije ništa pametniji od ovog koji je nema...
    ------------------
    http://sigetdaily.blog.hr/

    avatar

    22.07.2006. (15:06)    -   -   -   -  

  • marina

    Čau-čau-6000 €
    Ši-cu-6000 E

    avatar

    04.01.2007. (11:33)    -   -   -   -  

  • I love all dogs, but flateri are on the 1 place

    Koliko košta štene ravnodlakog retrivera s rodovnicom, roditelji šampioni?

    avatar

    23.04.2007. (20:49)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...