Komentari

malena83.blog.hr

Dodaj komentar (11)

Marketing


  • Cause I’m broken when I’m lonesome..

    iman i ja ovakvih priča doma koje samo sakupljaju prašinu.. inačče dobar ti je blog..

    avatar

    29.06.2006. (17:35)    -   -   -   -  

  • aggressivka

    ovo je super!!!!stvarno ono,citala sam je ful polako....zamisljala svaki izraz lica, sbaki osjecaj.....predivno...definitivno te od sad citam !!!
    kiss :)

    avatar

    29.06.2006. (20:25)    -   -   -   -  

  • aneee

    full fora... imaš stila za tako nešto.. svaka čast!!! pozzz

    avatar

    30.06.2006. (10:39)    -   -   -   -  

  • Angel exist in me

    e da je meni takva inspiracija...šmrc :( ...pusa

    avatar

    30.06.2006. (18:16)    -   -   -   -  

  • resurrected hate..

    hm..dobro je..pozdrav

    avatar

    30.06.2006. (18:24)    -   -   -   -  

  • pasion

    stvarno su price super.....pozuri sa novim :)))).....pozdrav....

    avatar

    27.03.2008. (21:55)    -   -   -   -  

  • loverica

    ne znam sta da ti napisem ova ti je priča još dirljivija!!!!!!!!

    avatar

    18.06.2008. (21:01)    -   -   -   -  

  • romanticar

    ovo je bas tuzna prica....place mi se od nje :'(

    avatar

    16.09.2008. (11:01)    -   -   -   -  

  • osoba koja voli

    ovako da krenem.ja ću isprićati uglavnom priču mog života.ja sam djevojčica od 12 godina i imam osjećaj da sam našla onu prvu pravu ljubav.ljeta 2010. godine taj za mene savršeni dječak pitao je hoću li biti s njim..i što je najsmiješnije ja nisam imala novaca na računu da mu vratim SMS što me ubijalo,i tako ja za njim već patim godinu i pol do dvije godine ali sam se prije par tjedana usudila pitati ga isto pitanje koje je on mene pitao prije dvije godine....i odgovor je bio AMA BAŠ NIŠTA.nije vratio poruku.slijedećeg dana došla sam na stanicu za bus jer jeli idem u školu a pošto živimo u istom selu idemo i na istu stanicu bilo me sram pogledati ga u oči nakon jučerašnjeg dana i mog očajnog pitanja..nakon što sam ga još dvaput pitala shvatila sam što je još smiješnije ni on sada nije imao novaca na računu da mi vrati odgovor što je za mene značilo da se mogu bacit pod vlak(hahaha).onda sam se nakon par dana usudila poslati mu još jednu poruku u kojoj je pisalo nešto kao ovako>>ej je bi ti htio biti sa mnom ako mi ne možeš odgovoriti sada probaj sutra u školi ili gdje god ali mi molim te odgovori

    avatar

    30.03.2011. (17:42)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...