Komentari

pipipiaf.blog.hr

Dodaj komentar (2)

Marketing


  • M.

    Idem redom:
    1. Ajme, Mima Šiš... bas si me dobro podsjetila... ali - nisma od neke pomoći - ničega se ne sjećam - mislim da na štiklama je bila ali mi nekako u mutnim zabitima memorije stoji neka plavo-žuta haljina
    2. dalje, mislim, nabraja primorske gradova (čizus, kak ste se uopće i ovoliko sjetile... jedva čekam da Kovrčavju Sue priupitam da mi pokaže poerormance, onda se možda sjetim jer se ja nikako ne mogu ničega sjetiti)
    3. ne valja ni sjesti ni čekati da prođe (ni za tugu, a ni inače za sve ostalo), votka isto tako nije neko rjesenje - BTW - ja vise ne pijem votku - bilo dva puta u zivotu, oba lose i dosta je votke forever ;)

    Sad moram ici, ostalo iskomentiram nesto kasnije... Pusa

    avatar

    29.06.2006. (12:20)    -   -   -   -  

  • maslina

    m.
    A ja ću nastaviti (gdje ona stade) budući da je rekla što ne valja. Sijede me uče da je s tugom najnajnajnajbolje NE PRIZNATI JE, IGNORIRATI, ZABORAVITI, GURNUTI POD TEPIH ....Ima toliko dobrih poticaja za to: kiša, sunce. klupa u parku, zelena trava, to što postojim, tu sam gdje sam željela (Bože, ostvarivanje snova!), "Baš mi je: dobra ova torba; ... smiješna ova teta; ... ukusna ova kava; ... lijepa ova rečenica; ... Bezbroj sitnica i krupnica svakodnevice pruža nam sklonište / izlaz od tuge. Kakva tuga kad sam mlada, lijepa, pametna, svijet ovaj (mada nije po meni i za mene krojen - A koja budala bi i mogla očekivati da tako bude?) otvoren za mene ...
    Ne budi tužna, i, sigurno nisi sama, samo se trebaš sjetiti te istine.
    Vreli, vreli pozdravi.

    avatar

    30.06.2006. (00:15)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...