Komentari

rotvajlerben.blog.hr

Dodaj komentar (44)

Marketing


  • wolf

    samo da kazem ovo za pse i oci nije istina.....to je mit

    avatar

    26.06.2006. (23:51)    -   -   -   -  

  • Fubar Surabenu, Momentalist

    moj arči kaže da si u pravu

    avatar

    27.06.2006. (07:37)    -   -   -   -  

  • Kixxxa

    E ako može da napišeš nešto o haskijima....znam da pišeš o rotvajlerima...ali baš me zanima za moju bebu nešto....pa ako možeš bila bi ti zahvalana....

    avatar

    27.06.2006. (09:56)    -   -   -   -  

  • rottweiler

    Uopće nije da te ne volim, samo si me razljutio jer si kopirao moje tekstove...sve ok

    avatar

    27.06.2006. (10:07)    -   -   -   -  

  • kolega Oscar

    nemam rota ali ovi mi savjeti svakako mogu pomoći.samo naprijed ;-))))

    avatar

    27.06.2006. (10:13)    -   -   -   -  

  • Imam rottweilera. Moj ima rep i moram reci da su mi takvi ljepsi, iako sam prije imala rottweilera bez repa. Mislim da bi se trebalo prestati sa rezanjem repova svim psima, a ne samo rottweilerima. Ne znam...mozda je tvoj pas stariji, a tada je jos to bilo in, ali ako si to nedavno napravio, onda bas i ne vidim zasto i kakva je to ljubav prema zivotinjama, kada dopustas da ti se psu rep odreze.

    avatar

    27.06.2006. (12:49)    -   -   -   -  

  • Official Choko Holic

    Bok! Odličan blog! Jako mi se sviđa! Nego,pošto vidim da znaš puno o psima,htjel sam te pitati nešto.Nedavno mi se desilo nešto,išla sam sa prijateljicom voditi njezinog brata u vrtić,u dvorištu je ležala prelijepa ženka crnog labradora,čim smo ušle počela je lajati,ružno lajati i skakati,nije mahala repom.Nisam joj se ni približavala,al kad smo odlazile,nešto mi nije dalo mira,frendica mi je rekla da je to dobar pas,i da ne bi ugrizo,nego da laje jer me ne poznaje.Ja sam se htjela sprijateljiti s tom kujom,stala sam na metar i po od nje,čučnula sam,da joj budem bliže,i nježnim i ljepim tonom glasa sam "pričala s njom",počela je mahati repom,i sagnula je uši i glavu,ko da čeka da ju podragam,bar sam ja to tako shvatila,ali ka dsam polako pružila ruku prema njezinoj glavi,ona je skočila i ugrizla me za ruku.Nisam se prestrašila,jer se ni inače ne bojim pasa,i nikad ki se takvo nešto nije desilo,možda jer imam dobar pristup,a možda jer nisam srela nekog "zločestog psa".Mislila sam da možda ima mlade,pa je zato agresivna,jer labradori koliko znam inaće nisu agresivni psi (i sama ga imam doma),no nije imala mlade,ni tad ni prije,a nije ni bila puna.E sad ne kužim zašto je tako reagirala,nisam zla osoba,nisam imala nikakvo oružje ni ništa,inaće jako volim životinje a pogotovo pse i mačke.Možda ti znaš???....peace & kiss

    avatar

    27.06.2006. (13:49)    -   -   -   -  

  • don't worry,sranja se događaju,ne obaziraj se i...

    Pozz!COOL BLOG!Naj,naj,naj...bolji blog na svijetu!Obožavam pse,velike,male,mješance, čistokrvne...Please posjeti moj blog i komentiraj mi peseka!Čitamo se...Pozz!

    avatar

    27.06.2006. (14:17)    -   -   -   -  

  • don't worry,sranja se događaju,ne obaziraj se i...

    E da,imaš pre,pre,pre...PREKRASNOG psa!

    avatar

    27.06.2006. (14:20)    -   -   -   -  

  • Rotvajler..

    Psu nikakako kojeda ne poznaješ nisi smjela pružati ruku prema glavi. A ne pogotovo kada njegov vlasnik nije u blizini. Prvo trebaš steći povjerenje psa davajući mu hranu i ja se bojim psa koji je bez nazora. Psu nisi trebala ćućnuti , ja sam imao sličan slučaj možda te je kuja napala jer je agresivnija na druge pse ili čuva tritori a ako mali više vremena provodiš sa svojim psom onda imaš i njegov miris pa možda zato. Ja više nepružam ruku nijednom psu ako mu ne vjerujem.

    avatar

    27.06.2006. (14:20)    -   -   -   -  

  • don't worry,sranja se događaju,ne obaziraj se i...

    Hvala na komentaru!S pesekom imam divno iskustvo,pa...poslušan je,kad mu se da.Mislim...
    Sluša on,ali kad dođe iz duge šetnje skoči na fotelju i nema šanse da me posluša,već samo spava,Ali inače me sluša.Zna i neke trikove i tak!

    avatar

    27.06.2006. (14:39)    -   -   -   -  

  • Rotvajler..

    Ja sam psa kupio sa već odrezanim repom. Odrezan mu je sa dva dana. Štene to uobće ne boli kada je hrskavica meka

    avatar

    27.06.2006. (14:42)    -   -   -   -  

  • MaPo

    Kao trener pasa moram reći da je ovaj blog vrlo loše koncipiran, te čitateljima pruža niz netočnih, neprovjerenih i nekvalitetnih informacija.Također, mnogo je tekstova 'preuzetih' (da ne iskoristim ružniju riječ) odasvud sa interneta. Ukoliko si zaista takav poznavalac, voliš pse, radiš s njima i sl. ne bi smio to raditi ovako kako radiš.I na koncu, nadam se da si svjestan svoje odgovornosti kada ljudima dijeliš ovakve savjete.

    avatar

    27.06.2006. (15:04)    -   -   -   -  

  • Rotvajler..

    Ja ne mislim tako ako ti imaš boljih savjeta zašto ih ne podleliš sa nama i napraviš blog nego vi treneri nedate savjet za nikakve pare sta vas je sta da će neko psa bolje istrenirati od vas.

    avatar

    27.06.2006. (15:13)    -   -   -   -  

  • Rotvajler..

    I što je je ovo sam sam napisao.

    avatar

    27.06.2006. (15:14)    -   -   -   -  

  • ...Jani29...

    ne volim rotove.. iz loših primjera ljudi koji su ih pogrešno držali i odgajali..nema teoretske šanse da povjerujem da je to dobar pas prema djeci..

    avatar

    27.06.2006. (15:16)    -   -   -   -  

  • Rotvajler..

    Jani29 podledaj sliku dolje ja ti kažem da su vrlo tolerantni i gledao sam kako beba skače po rotu a on je neprimjećuje. To je sami odgoj imaš ti rotova koji odmah trče u sukob mački i onih koji spavaju sa mačkom. jednom prilikom u Zagrebu parkiran novo auto ja mislim da je bio mercedes i otvorena vrata kad poviri rot sjedi sa bebom i sikeci mi zube to mi je dalo doznanja da produžim dalje. To je primjer kako pas štiti djete. Stvar je odgoja i socjalizacije

    avatar

    27.06.2006. (15:31)    -   -   -   -  

  • Defaulter: The lost chapters

    Ima sam i ja Rotvajlera dok nije umro.. jadničak.. zgazio ga auto, no dobro si je oštetio haubu i svijetla... mala cijena za tako dobrog psa.. pozz

    avatar

    27.06.2006. (16:43)    -   -   -   -  

  • rottweiler

    Samo da se pohvalim jer se jako veselim...uskoro ćemo imati još jednu roticu uz Orku u našoj obitelji ;)

    avatar

    27.06.2006. (18:03)    -   -   -   -  

  • Melankolik blog

    Hahaha kako su simpa psi.Pogotov kad objese jezičinu ovako glupavo hehe.Ma izvrsna ideja za blog,a možda da pišeš i od drugim vrstama psa?

    avatar

    27.06.2006. (23:31)    -   -   -   -  

  • :...........................................:

    ejjj....jako zanimljiv post...al nije ko svih pasa tako...mislin da je najbolje nako pratit svog psa......i stvorit s njim jedinstvem zajednički jezik...al neke gori stvari navedene ipak uvik vride......pozzzz

    avatar

    28.06.2006. (01:32)    -   -   -   -  

  • Romeo Must Die

    ejj...prvi put sam ti na blogu...samo želim reći da OBOŽAVAM ROTVAJLERE...imam jednog psa koji je trebao bit rotvajler kad smo ga kupili,ali je ispao mješanac...i još nešto...uopće nije istina da su rotvajleri toliko agresivni...samo su vlasnici krivi...kakav otac takav sin...kakav vlasnik takav pas...PUNO POZDRAVA...OBOŽAVAM moje male rotkvice,rotiće,rotičičiće.

    avatar

    28.06.2006. (10:00)    -   -   -   -  

  • don't worry,sranja se događaju,ne obaziraj se i...

    Bokić!Evo mene malo do tebe!Ovaj postić ti je SUPIĆ!Kao i blog!

    avatar

    28.06.2006. (11:46)    -   -   -   -  

  • don't worry,sranja se događaju,ne obaziraj se i...

    Baš je koristan za neke koji to neznaju(a,ima ih dosta)

    avatar

    28.06.2006. (11:47)    -   -   -   -  

  • don't worry,sranja se događaju,ne obaziraj se i...

    Imam novi post,pa ako ti se da skokni do mene i komentiraj!

    avatar

    28.06.2006. (11:47)    -   -   -   -  

učitavam...