Komentari

zarjamama.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • Melankolik blog

    Hvala na komentaru i svidjelo mi se što si rekla jer sam i ja baš to promislio sinoć dok sam gledao one snimke.Ja se ne sijećam previše rata sli se sijećam zadnjeg otvorenijeg napada na Dubrovnik.Otišao sam se sa majomk na kupanje kada je na otok ispred nas pala granata.Pala je ravno na svatove koji u tom trenutku prolazili.Ljudi su bilki teško ozlijeđeni dok su mladenci bili mrtvi.Mi smo uletili u susjednu kuću i prevalili kauč te stali iza njega.I na našoj Televiziji Du TV-a već danima prikazijau snimke iz Dubrovnika te mučenja hrvatskih vojnika

    avatar

    26.06.2006. (19:42)    -   -   -   -  

  • katrida

    ........ja jedino znam di trebam zaplavit da ispadne mala slika,a di za veliku.Uglavnom nemam pojma šta će ispast..............pozdravić.....

    avatar

    26.06.2006. (19:45)    -   -   -   -  

  • katrida

    ........da ,većina dice ide na tutu oko dvi godine.Moj veliki sin rođen je u 12 misec pa je sa oko dvi i po,u lito to pćeo obavlja.Provala sam godinu ranije,ispaljivala kako sve zna i razumi a neće na tutu.Jednom sam ga izlitala pelenom.Mladost i neiskustvo.
    Mali sin je rođen u 6 misec i on je sa 2 god. i 2 miseca počeo koristit tutu.
    Moje iskustvo je znači 2 god. i zavisi kad ih uhvati lito.
    Za curice kažu da su naprednije,ali nemam iskustva...........pozdravić.........

    avatar

    26.06.2006. (19:53)    -   -   -   -  

  • zmajka

    Ne bih se oslanjala na tuđa iskustva.
    Tvoje zlato je jedinstveno.
    Nju slušaj, ona će ti reći!

    avatar

    27.06.2006. (00:12)    -   -   -   -  

  • * S.O.(S.) *

    ova vručina je postala neizdrživa.
    ja sam cili dan na moru ali što je najgore i more je prevruće....

    avatar

    27.06.2006. (09:31)    -   -   -   -  

  • annie's jewelry - unikatni nakit

    moju smo princezu krenuli skidati s pelena na moru, imala je dvije i par mjeseci. ona je skroz cool šetala i piškila usput, nekako nam nije išlo. dva mjeseca kasnije je, ničim izazvana, sama od sebe, poželjela skinuti pelene i nositi gaćice i preko noći smo se odviknuli. moj je savjet da niša ne forsiraš, neka ona sjedne na tutu kad joj paše, ali sama će znati kad je pravi trenutak, samo će se dogoditi klik (znam još istih primjera). sretno :)

    avatar

    27.06.2006. (10:27)    -   -   -   -  

  • purgeri

    a ja bi bio tata :((( nemrem više čekat, hehe, šalim se nadam se da ću imat djece, daj Bog što prije

    avatar

    27.06.2006. (16:24)    -   -   -   -  

  • majčica

    A mi to zovemo kahlica. Ništa na silu. To je moje iskustvo. Slažem se s Katridom - dvije - dvije i pol godine je pravo vrijeme, no znam i djecu koja su pelenicu (osobito noćnu) imala i do četiri - pet godina, i nikome ništa. Dijete mora samo odlučiti i sazriti. Inače se samo isfrustrira.

    avatar

    30.06.2006. (11:05)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...