Komentari

rotvajlerben.blog.hr

Dodaj komentar (19)

Marketing


  • ŽELJA

    živioooooooooooooooooooo

    avatar

    26.06.2006. (15:16)    -   -   -   -  

  • Lafica

    Bravo Came, super su ova pravila! Drago mi je da još pišeš o psima. pozdrav :)

    avatar

    26.06.2006. (15:59)    -   -   -   -  

  • Ronaldinjo

    super ti je blog o vako lijepim psima, mislim da rotka nije u pravu

    avatar

    26.06.2006. (16:58)    -   -   -   -  

  • Rotvajler..

    a sta ću joj ja , ja sam joj se ispričo i izbriso ono sta sam pisao

    avatar

    26.06.2006. (16:59)    -   -   -   -  

  • tihana

    oprosti rotki nije vrijedna toga

    avatar

    26.06.2006. (17:03)    -   -   -   -  

  • look at me...

    super su ti pravila!

    avatar

    26.06.2006. (18:27)    -   -   -   -  

  • stray_cat

    ako nije tajna na koj se to nacin bavis psima? moje iskustvo sa rotovima i njihovim vlasnicima je da takve pse uzimaju ljudi koji su presitni da bi ih fizicki mogli kontrolirati i koji nemaju pojma o psima. koliko znam u kossp-u bas i nema rotova medju natjecateljima u agility-u ili medju psima spasiocima a koliko se ja sjecam na obranu i napad je dolazila ekipa sa poludivljim psima koji nisu slusali pod razno a vjerovatno nisu ni culi za socijalizaciju pasa. sad zivim u nizozemskoj i nisam do sad vidila ni jednog jedinog rota na agility-u a tu sam 6 godina, i otprilke na svakom natjecanju bude prisutno po 300 pasa minimalno

    avatar

    27.06.2006. (00:30)    -   -   -   -  

  • Sefica

    Ne volin ja te opasne pse...brrr

    avatar

    27.06.2006. (00:59)    -   -   -   -  

  • Rotvajler..

    Rotvajlera ako si ga dobro odgojio nije uobće potrebna fizička snaga ta neću se ja sa svojim psom natezati po ulici. Jest istina da ovakve preljepe pse uzimaju psihički nestabilne osobe koje žele da sebe potunjavaju sa vakim jakim psom. Ja ako se sa nekim zakačim meni ne treba pas ja cto obično riješim mirnim putem a i imam silu prijatelja i sa svakim sam dobar. Meni je rot samo prijatelj a ne oružje. Ja kada malo još odrastem jer sam još u priliku mlad i nemam nešto naovca za pokrećenje uzgajivačnice. Ali pokazaću svima kako su rotvajler veoma pametni i brzo shvaćaju i veoma pokretni i brzi.

    avatar

    27.06.2006. (14:49)    -   -   -   -  

  • Rotvajler..

    Ovo je za šeficu koja nema pojma o psima jer da ima nebi ovo pisala

    avatar

    27.06.2006. (14:50)    -   -   -   -  

  • 012 STATION posada

    Izdvajanje ovog bloga na naslovnici portala je najveći dokaz o postojanju privatnih ili kakvih god veza u vođenju i uređivanju blog.hr-a. Kako da nam neko drugačije objasni činjenicu da ovakav blog sa dva posta u dva dana završi na naslovnici. Strašno. Pogotovo imajući u vidu nedavni smrtonosni napad rotvajlera na dvogodišnje dijete. Ja sam bez riječi.

    avatar

    27.06.2006. (15:26)    -   -   -   -  

  • Rotvajler..

    Ej priatelju kakvih veza. Dva posta gdje ti vidiš dva posta. sta je tvoj blig bolji od mog ja ih takvih mogu napraviti sto. Još jednom rot nije ja neiskusne ljude i ko bih ostavio rota koji je vjerovatno bio alfa u kući sa malim djetetom. Djete sa psom se mora uvjek nadgledati jer i djeca znaju biti nepažljiva i okrutna. Gledao sam snimke kako dječak od možda 2 ili 3 godine davi mačiće . Pa ti nešto reci.

    avatar

    27.06.2006. (15:42)    -   -   -   -  

  • 012 STATION posada

    S ovakvim pravopisom možeš ih napisat' i dvjesto. Alfa ili baka, sada više nije bitno, jer pas je zaklao dvogodišnje dijete. Naravno da pritom ne krivimo samo životinju, ali ovo je stvarno neumjesan urednički izbor i sam po sebi vrlo kontradiktoran blog. U jednom trenutku pišete kako djeca mogu skakati po rotvajlerima, a u drugom kako ih se ne smije ostavljati bez nadzora Alfa mužjaka. Halo? Psima je mjesto na lancu.

    avatar

    27.06.2006. (16:42)    -   -   -   -  

  • Rotvajler..

    Neznaš ni šta je se zbilo. Nemaš pojma o psima znadeš li koliko ljudi u Hrvatskoj drže rotove u stanu? Pa nemože ostavit psa sa djetetom. Znadeš li ti je li pas bio bjesan, je li bio odgojen i socjaliziran. , je li imao neke nasljedne mane?

    avatar

    27.06.2006. (21:42)    -   -   -   -  

  • rottweiler

    Ja bih isto prokomentirala taj tragičan slučaj. Budući da ne znamo, ne možemo suditi o tome što se dogodilo i nikako ne smijemo nalaziti opravdanje ni za ponašanje tog psa niti za roditelje ili baku.
    Moje je mišljenje općenito da dijete NIKADA ne smijete ostaviti samog sa psom niti na minutu - bio to pudl ili rotvajler (s time da je rot potencijalno opasniji jer je puno veći i ima puuuuuno jači ugriz).
    Kao što učimo psa da sluša naše naredbe tako isto svaki roditelj svom djetetu treba neprestano ponavljati što smije, a što ne smije s psom...jer, dobro znamo da djeca ne znaju granice i njima je super natezati pse za uši, vući za rep i slično.
    Ja sam svom psa od šteneće dobi navikavala na to da sjedne i da bude miran kad mu dijete priđe ususret, a isto sam se tako oduvijek igrala s njim natežući ga lagano za uši, šape, prčkajući mu prstima po zubima i čeljusti kako bi ga navikla da je to ok.
    Djetetu uvijek kažem da mu lagano priđe i pusti da ga pas pošnjofa, a onda ga tek može pomaziti. Ne ga natezati za uši, rep, dirati za genitalije i slično.
    Iako dobro odgojen i socijaliziran pas neće ništa napraviti djetetu ako smo i dijete naučili što ne smije raditi psu i da ga ne smije izazivati..ja svog psa opet ne bi nikada ostavila s djetetom bez nadzora. To se NE RADI!
    U slučaju bake i djeteta je prečudno što je pas tako burno reagirao (očito mu je nizak prag tolerancije), a opet koliko sam čitala o tome dijete ga je gađalo igračkama i naposljetku primilo za povrijeđene genitalije gdje je imao otvorenu ranu. Ne znam koji pas na to sve ne bi reagirao, ali definitivno je njegova reakcija bila prežestoka....mislim da su krivi oni koji su dijete pustili da to radi psu i izaziva ga, ali i pas koji je preburno reagirao. Obično stabilan pas ugrize jednom možda, ali neće nastaviti napadati i gristi.
    Nisam stručnjak, ali imam godinama pse i bavim se njima..to je samo moje mišljenje.

    avatar

    28.06.2006. (09:22)    -   -   -   -  

  • Rotvajler..

    Nisam ni ja rekao da je pas u redu. Moj će pas uvjek upozoriti ako mu se nešto ne sviđa krivi su roditelji sa obe strane pas i djete su njihovo vlasništvo na neki način oboma su roditelji. Ja isto ne osavljam svoga psa sa nikim a kamol bebom ako nema mene.

    avatar

    28.06.2006. (14:27)    -   -   -   -  

  • 012 STATION posada

    Ja sam odrastao uz njemačke ovčare i takvo nešto se ne može dogoditi s njima. Prvo zato što to nije rotvajler. Drugo jer je psu mjesto na lancu. Treće kad mu dijete na neki način nanese bol, svaki vučjak zacvili i povuče se. Četvrto njemački ovčar nije rotvajler. Zaključak ostavljam vama. Ajd bog svima.

    avatar

    28.06.2006. (14:39)    -   -   -   -  

  • Rotvajler..

    Prvo moj manga rotovi i njemački ovčari su u blizu na lestvicam napada na ljude. Drugo to se može dogoditi svakoj pasmini. Treće Psu nikako nije mjesto na lancu jer se zna da nije dobro držati psa na lancu i ja bih oduzeo svakome psa koji ga drži na lancu. Vučijak se povuče gdje ti živiš nikada nisu žuo za napad vučijaka. Pas na lancu je neki agresivac ili neka sukerina koja nesmje izaci iz kuće. Ako je u tebe takav pas onda neman komentara. Aje i tebi bog

    avatar

    28.06.2006. (14:59)    -   -   -   -  

  • BAD GIRL

    moj rotwajler je mnogo dobar i miran pas,imam ga godinu dana i mogu reci swima koji hoce da ga kupe da nece zazaliti,ali mogu reci i da nije pas za pocetnike. pre rota sam imala i nemacku dogu ali mi je ubrzo uginula i mnogo sam patila za njim,ali sam i ybrzo kupila rota....i nikad ga ne bih menjala :)... mecca14god.......... :)

    avatar

    19.02.2007. (20:44)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...