Komentari

rotvajlerben.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • U svemirskim prostranstvima

    ja imam njemačkog ovčara, kakav je moj karakter?

    avatar

    27.06.2006. (11:09)    -   -   -   -  

  • fall

    he he ja imam dobermana.....mislim da to sve govori o meni...

    avatar

    27.06.2006. (14:00)    -   -   -   -  

  • ZASORA

    taj mi dalmatiner odgovara...
    upravo sam ga izgubila :-(

    avatar

    27.06.2006. (14:23)    -   -   -   -  

  • Rotvajler..

    Njemači ovčar je vrlo ponosan i neustrašljiv ako je pravilno odgajan. Vrlo je samouvjeren i voli raditi . Ako mu ne posvećuješ dovoljno vremena zna postati agresivan i potrbna mu je socjalizacija. Ti bi trebao bit upriliku osoba sa prosječnom torelirancijom ali ako ti neko dosadi znaš biti opasan

    avatar

    27.06.2006. (14:55)    -   -   -   -  

  • Rotvajler..

    Baš mi je žao. Dalmatiner je lijep pas koji voli duge šetnje i trčanja po livadi. Ali ako ga se raznjuti pokazuje nevjerovatnu snagu

    avatar

    27.06.2006. (14:57)    -   -   -   -  

  • I AM

    imam dalmatinca i mislim da je ovo poprilično točno. by the way- svaka čast za blog :))

    avatar

    28.06.2006. (15:24)    -   -   -   -  

  • ak nemaš kaj radit onda dojdi sim...!!!

    ej...aj mi reci koji je moj karakter...iam mješanca...seoskog pesa...mislim da je mješanac ptićara, jazavčara i još nekog...?

    avatar

    05.09.2006. (16:53)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...