Komentari

undesirable.blog.hr

Dodaj komentar (45)

Marketing


  • v4MP1r3 is Dead

    samo za tebe radim 1 manson design ^^
    premda vise ne primam glasova, za mm fanove sve ;PP

    avatar

    26.06.2006. (11:23)    -   -   -   -  

  • † suicide goth †

    Ah,odmah se osijecam puuuuno bolje....prvo od tvoje pozadine,a onda od ovog posta! Odliiican je! Sve si tako dobro napisao i gotovo se u svemu s tobom slazem.
    Da,stvarno je jebeno glupo da ne smiju imati muza,zenu,obitelj.....i ono kao sto zagovaraju siromastvo ateski bogatuni! (iako to ima i neke veze sa siromasnim duhom,ali opet....)
    HaHAHAHAHA! Ovo sa incestom-genijalno! Jebote,stvarno,mi nismo normalni!
    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,preporodila sam se,drago mi je da sve više ljudi otvara oci sto se tice krscanstva........(btw,ne vjerujem ja u boga iako sam odgajana bas kao ti :)

    avatar

    26.06.2006. (11:50)    -   -   -   -  

  • † suicide goth †

    Ajme,sjetila sam se sad (nema veze s nicim,nego eto) Mansonove recenice njegovim fanovima koja me odusevila:
    "Želite li biti poput mene,budite to sto jeste."

    POzzdRAw!!!

    avatar

    26.06.2006. (11:53)    -   -   -   -  

  • fukkk

    no dobro aj i nije tak jako dobar dizajn moj :))

    naš kaj, sad bi fakat htjela pročitat post al mi se neeeedaaa a i moram s starom u grad..po največoj jebenoj vručini...meh valjda budem preživjela....je a zajebano je to po danu je vruče ko u paklu a navečer jebu komarci...aj moram iti stara več pizdi :)

    pooozdraf!

    avatar

    26.06.2006. (14:01)    -   -   -   -  

  • twiggy ramirez

    hey, sorry hated one bolje mi je zvučalo burn & broken zajedno ;) jao ovo ti stvarno nije trebalo-možda vam zvuči čudno što slušam mansona a vjerujem u boga, de ubij se ladno jel znaš koliko mansonovaca su vjernici, i nemogu vjerovat da i netko tko ga sluša može se uopće ići opravdavati zbog toga, i prihvatiti tu glupu predrasudu kao da je to doista nešto čudno te dvije stvari u kombinaciji...a onak da znaš mansonova stajališta i uvjerenja i koliko su slična sa kršćanskima ne bi uopće provalio to da bi ljudima to trebal oili moglo biti nešto čudno.al ajd bolje da ovo ne komentiram.. za crkvu svaka čast sve ovo što si napisao u potpunosti se slažem ne samo da samo uzimaju pare, nego i oskrvnjuju ono što je prava religija kršćanstva nekad bila, iskrivljuju predodžbu o isusu i navodnom bogu i sve su izmjenili sebi u korist , i još prisilno pokrštavali ljude i prijetili im ubojstvom ukoliko ne prihvate njihovu vjeru, poubijali milijune liberalnih žena pod optužbom da su vještice, i neznam šta sve nisu, daj pogledaj ako već nisi film Da vincijev kod jako će ti se svidjeti pregenijalan je i upravo obrađuje to pitanje religije i crkve..za svećenike se isto slažem, ali oni kao vjeruju kako se treba odreći tjelesnoga (sexa itd) da bi rasli na duhovnom nivou, ali ja smatram da se kao osoba treba razvijati u svakom aspektu podjednako, i jako je lako duhovno se uzdići onim časnama u samostanima koje nisu okružene muškarcima i vanjskim svijetom, nek one izađu u taj svijet i nek pokušaju uz tu svoju tjelesnu stranu ipak paralelno i uzdizati duhovnu e to je već teže ja mislim a ako u ovom tjelesnom i materijalnom svijetu uspiješ ostati dobra osoba to je pun kurac veće djelo nego ostati neiskvaren kad se izoliraš u nekom samostanu, zar ne?? e da i ovo se slažem, iako ja nevjerujem u boga, smatram da vi koji vjerujete ne mate isto smisla odlaziti na glupu ispovijed, jer ako vjeruješ u boga zar ne vjeruješ i u tio da on zna te tvoje grijehe, i da ti On treba pružiti taj oprost, i da je bitno pokajati se a ne otići iscitirati nekom babcu u haljini što nema smisla..a otkada su zsamozadovoljavanje i ispijanje alkohola grijesi hehehe pa ti ljudi stvarno vjernicima ispiru mozak! ajoooj..e ovo ti zadnje i nemamm neki komentar jer ja nevjerujem u bibliju, tj.smatram da to ništ nisu istiniti događaji već priče izmišljene iz kojih samo možemo izvući dobru moralnu pouku.,.eto moram te pohvaliti da ti je post stvarno genijalan!!!jako mi se sviđa onak iznjeo si svoj stav, i uspio iz stajališta jednog vjernika prikazati boga kao nešto pozitivno a crkvu kao negativno i svaka ti čast po meni vjerojatno najbolji post dosad!!! uživaj

    avatar

    26.06.2006. (17:10)    -   -   -   -  

  • twiggy ramirez

    ma i ti si mene krivo shvatio. znam da je bilo upućeno onima koji ga nekontaju, ali samim time što si osjetio potrebu opravdati se takvim ljudima maltene veliča njihovu glupu primitivnu pretpostavku. a jesi čilibajzer samo primjećuješ negativne stvari koje ti napišem, bitch ;)) shala mala. uglavnom da imam ja te potpise na fotki, znam..uživaj

    avatar

    26.06.2006. (17:52)    -   -   -   -  

  • vampire doll

    1. merci na komplimentu
    2. da ti odg na pitanje....slušam marilyna mansona, korn, slipknot, nightwish, theatres des vampires, deadraven, punk, goth, sisters of mercy,murederdolls, ....svašta...ovisi o trenutnom raspoloženju...
    3. upravo si napisao moje stavove...doslovce...ovo je bilo relativno skeri....pozdrav.....

    avatar

    26.06.2006. (20:39)    -   -   -   -  

  • Blind.3.25

    ejjjj poooozzz..to prvo..a onda..ja ne vjerujem u crkvu...ta ustanova mi je totalno jadna i ne znam koji oni k... traze ovdje i od nas...nisam isla u crkvu od krizme niti necu a i ne znam zast sam se krizmala...tako da...onak toliko toga ima sto seru i ak malo razmislis o tome skontat ces da je to sve nest nemoguce i krajnje glupo...ta njihova pravila i sranja...a da ne spominjem to sto si reko da svi zive ko bubreg u loju...grrrrr zivciraju me jakooooo...i to za ispovijed...onakkkk...mislim gluposti...ako se ti osjecas lose i da si zgrijesio ko da se ti ne mozes ne znam na miru pomolit u dvoristu,u svojoj sobi i moliti za oprost..i ne automatski moliti neke glupe molitve koje samo oplakuju boga umjesto da ga slave...ono izmoli nesto svoje..izmisli nesto sto dolazi od tebe i to je meni punooo vrijednije nekako...iako da priznam nisam molila ohohohoho i onak ne znam...nisam neki vjernik niti mi se to imalo namece u kuci...sto sam onakkk aaa zahvalna...eeee jos nestooo..nema veze s ovim sada nego s onom nasom cistom na ocimmaaaa....eheheheheh..ovo je iz zdrastvenog savjetnika...nađoh to sto imamo i ima slika...onakkkk ijuuuuu...nase je manje gadno...ehehehheh...inace pise ovak nesto...zove se halacion...nastaje zbog zastoja sekreta u žlijezdi ispod oka...to su bezbolni čvorići...u vecini slucajeva zastoja žlijezdi proizvodnja sluzi ce obicno prestati u roku od nekoliko tjedana a halacion ce se osusiti u roku od mjesec ili dva...e sada ...ja ne znam koliko dugo imam ovaj moj tako da...ali tu jos pise ako ne ode sam od sebe da se moze kirurski odstraniti ali samo zbog estetskih razloga..inace nije opasan..inace slika je odvratnaaaaa i ima jos slika koje su takoooo gadne...sto od ociju koje su crvene ijuuu do nekih bradavica,lisajeva,bolesti i sranja...ima jedno posebno oko koje mi se tako gadi i oci mi suze kada ga vidim...heheheeh...nadam se da ti nije ovo sve predugacko i da ces procitati...jer ljudi obicno ako vide da sam previse napisala ne citaju....smrc...hehehheeh...pozdravvvvvv do daljnjega jer bog zna kada cu te vidjeti slijedeci put..ionak se vidimo jedanput godisnje...eheheh...ajd bok...

    avatar

    26.06.2006. (21:51)    -   -   -   -  

  • astronaut

    ej! super post! e da, izgleda da svaki čovjek u određenom trenutku počne postavljati ovakva pitanja vezano uz vjeru. i mene su mučile iste stvari i sumnje, al onda sam shvatila da idem u crkvu zbog sebe, a ne zbog svećenika. da vjerujem u Boga zbog sebe, a ne zbog svećenika, roditelja ili nekog drugog. naravno da od svećenika očekuješ da se ponaša sukladno pozivu koji je odabrao. jer na kraju krajeva oni su svi znali u šta se upuštaju, šta ih tamo čeka, znali su i za celibat...sve. al naravno nisu svi dovoljno snažni da se odupru iskušenjima vanjskog života. mislim i mi sami često pokleknemo pred iskušenjima. ali od njih se ipak ne očekuje da trče za materijalnim stvarima i karijerom. a to se danas jako uvuklo među njih. al opet, tko sam ja da im sudim? znaš ono, tko je bez grijeha neka prvi baci kamen! mislim mene ne zanima što oni rade privatno, niti da li se drže onoga što propovijedaju. to ostavljam njima na savjest. mogu oni pred nama glumiti neku veliku duhovnost, ali pred Bogom ne. tako da se ja više ne zamaram previše time koliko koji svećenik ima djece, ljubavnica ili koji auto vozi. nije na meni da sudim.
    a ovo s adamom i evom....pa ta je priča pojednostavljena. eva predstavlja cijeli ženski rod, adam muški. nije sve crno-bijelo.
    da, i nemoj biti tužan zbog deftonesa, reći ću ja njima da dođu opet ;)

    avatar

    27.06.2006. (08:41)    -   -   -   -  

  • twisted mind

    evo ovako hvala prvo ;)
    ovi nisam uspila pročitat cijeli post,nemam baš živaca ali budem ovih dana...lipo je virovat,ali kad več viruješ onda si nebi trebao postavljat pitanja na koja ne možeš dobit odgovor,uom i je bit VJERA je da viruješ makar nemaš sva objašnjenja...
    uredu su vjernici i mislim da im je lakše imaju se na kog oslonit uvik se pouzdaju u Boga,ali me živcira Crkva i tamo oni kao dobrice od popova i časni...a ubiti otkada je nasala iznenada crkva i pobila dotadašnja vjerovanja ,namečuči svoje neke ideale,a ljudi slijepo išli za nečim što je novo...i od kada je nastala želi kontrolirat svime i nameče se maksimalno,nek ljudi vjeruju u koga hoće i što hoće,živcira e što se previše nameću,petljaju u sve živo i žele kontrolirat sa svime..
    a muzika nema veze s tim možeš ti slušat što te volja ako si pravi vjernik to neće utjecat ni poljuljat tvoju vjeru bez obzira o čemu se piva...slušaš što ti se sviđa...a tu ti je još jedan primjer kontroliranja svega kad je marlyn bio u puli koliko su srali po svim medijima da bi se trebalo zabranit njegov dolazak,pa koji k**** im smeta čovik koji ima svoja uvjerenja,ljudi će slušat šta ih volja..
    ok mlo sam se raspisala jer me neke stvari masu živciraju,ne zato jer sam ateista ima i vjernika kojih to smeta,već što gledam u realnost i Crkva pokušava bit najjača na svitu i upravljat svime...
    nemoj se naljutit na sve ovo,ja se divim vjernicima,i svaka ti čast ,pozz

    avatar

    27.06.2006. (10:36)    -   -   -   -  

  • Tragedy

    hey ljudov! ne znam jesi li ikada čuo za reformate, to ti je isto čudo ko katolici, samo se jedan lik po imenu martin luther, pa imao je neke slične stavove kao ti i to je i rekao crkvenim ocima, na što su ga oni izbacili iz crkve. no, kako su njega izbacili, tako se pročulo za nejgove stavove i ta da, eto ti nova, hm, kako da ju nazovem, recimo oblik vjere. reformati vjeruju u boga, ali recimo nemaju svece, nije poželjno nositi križeve, crkve su im ukrašene cvijetnim motivima ili u večini slučajeva totalno prazne (čitaj: bijeli zidovi i to je to), nemaš samo svećenike, več i svećenice, što želi reći da je čest slučaj da su oni bračni par te da zajdeno vode crkvu, što pak želi reći da se mogu udavati, imati žene7muževe, djecu, ma što god požele. a što je najjače, ne moraju se ispovijedati, jer se grijehe moraš sam riješiti u molitvi s bogom. jednom se krizmaš i to je to (nema prvu pričest), naravno da se krste i mogla bi ti o tome pričati sate jer sve to znam iz prve ruke :) svećenici uopće nemaju one neke kičaste halje, več nešt najobičnije crno...i tak... kod nas je neki običaj da su svi u obitelji reformati, osim naravno stare i bake...
    ja općenito ne vjerujem u crkvu samu, i tak te stvari oko boga i isusa, to su sve legende...mislim, sve religije se po principu temelje na legendama.. što pak želi reći da nisam ateist, nego vjerujem u nešto, onak, ne mora to biti nekakav bog, nego jednostavno nešto, ne mogu ti to opisati, nešto što upravlja svime, ne samo na zemlji nego i općenito u svemiru...u biti, neću duljit jer sam o toj temi napisala neke 4 stranice eseja, pa.....nećemo zakrčiti prostor na blogu :)
    vozdra
    i
    xoxo

    avatar

    27.06.2006. (13:26)    -   -   -   -  

  • Tragedy

    e da, i manson nije sotonjara :)

    avatar

    27.06.2006. (13:27)    -   -   -   -  

  • cryptic_bride

    oi! hehe, ovako! ne bih se stela mesati u stavove o bogu!o tome bi mogla danima raspravljati ali ovo nije mjesto za to! nadalje, sviđa mi se blog, i ja jaaaako volim korn i kul su slicice!!! heh, i lyrcsi :) chitam te! pozzzz

    avatar

    27.06.2006. (15:31)    -   -   -   -  

  • I'm worse at what I do best and for this gift I fe

    I ja imam slične stavove o crkvi i drago mi je što sam ateist...Jedna od rijetkih stvari na kojima sam iskreno zahvalna svojim starcima je to što me nisu krstili...btw. si gledo DaVincijev Kod?

    avatar

    27.06.2006. (16:40)    -   -   -   -  

  • Blind.3.25

    ma a kada sam ja to bila u bedu da sam jos uvijek???hmmmm...i koja slavna dlakava leda???nemoj me plasiti...hehehehehe...:)))...fuj to mi je pre pre pre odvratnooooo...nadam se da ti nisi dlakav pa da te ne uvrijedim...hihihihi..:)))...eeee ja si isto kontam da stvarno imam ovo sranje na oku puno duze tako da...ovo iz knjige ne vrijedi...ali ne bi da mi to rezu ajmeeee..ali meni je trener reko da ja to ne diram da ce to samo od sebe otici..heheh moram ga poslusati...jer sta ak stvarno moze otici samo a ja si prijustim onaj strah i tjeskobu odlaska pod noz..i to kod OKAAA:.aaaaa...nooooo...ma daj ne idem ja..jedino ako ti ides jer nema boga da idem sama...moras mi biti moralna podrska..i ti ides prvi..heheheheheeheh... e pa da ovo za vidanje...ajde molim te dunju vidim svake prijestupne a ona mi je sestricna bog te...onak tako da..ali naravno da bi rado nju vidala cesce a onda i tebe posto ste stalno zajedno...heheheheh...e daaaaaaaaaa...znas da sam pocela ozbiljno razmisljati da si napravim neke pramenove...vec sam ja i prije mislila ali nisam znala ni kakve ni nista tako da sam odustala...ali mi se svida to...neki divlji onak..ali ako bi dala pramenove definitvno samo onak na krajeve onak na pola kose a ne od tjemena...i NIKAKO BLOND JER BI SE PRIJE UBILA...isuse to mi je bio najgori savjet koji mi je itko ikada dao...sto se tice kose...hmmmm necu reci od koga je poteko bolje...ali plavi bi mi isto bili kul..ali plavo plavo..ono normalno plava boja..hehehheh ma kontas...koliko je to sati???hmmmm vjerovatno si vani s dunjom sada i vjerovatno cete se jos cuti kada dodes kuci ili nest pa mi ju pozdravi i reci joj da je picka sto nije vise dosla kod mene...smrccccccccccccc...heheheh..pozzzzzzz...
    P.S opet malo duzi kom ali ovaj puta ne smeta....hehehhehe

    avatar

    27.06.2006. (21:57)    -   -   -   -  

  • Blind.3.25

    ma da zapravo jesam u nekom malom bedu...ehh...nego sorry sto ti nisam odg na poruku jer nemam novaca na mobitelu...DA TO JE MOGUCE....ehheheheheh...:))))..ma sala...e a pramenovi....uh ma ne znam ja tocno kakve bih ovo sve manje vise samo bubam...a nisam ih jos napravila jer mi je to jako skupo nekako...tako da...ali to mi je jako fora ako su onak posebni neki, onak da se isticu...uglavnom pramenovi su zakon..ehehhehehe...i dunjina boja mi je super i odlicno joj stoji..nekako mi joj ide uz oci...i znam da je bila tek ponoc kada si mi poslo poruku a meni je mob bio iskljucen jer sam spavala...a da ti sada ne mislis da sam ja neka kokos koja ide spavat cim zade sunce...imala sam danas turnir i ustala sam u 6 ujutro tako da sam morala ici ranije spavat...eto...heehehheh...uglavnom ako mi ti oces raditi pramenove slobodno...samo mi reci koliko je to da znam..hehehehehe...ajde bookkkk

    avatar

    28.06.2006. (13:37)    -   -   -   -  

  • Blind.3.25

    ma nisam mislila bas plave to je bio samo primjer....heheheheh sta imam štelu????ha ha ha...:))))..a ne znam kakve to mi je i problemmmm....hmmmm...ma morala bih stvarno razmisliti ali stvarno ne znam kakve bih ni sta bi mi stajalo ni nista....problem...hehehehe...ajde poooozzzz...:))))))

    avatar

    28.06.2006. (22:42)    -   -   -   -  

  • Blind.3.25

    hmmm zvuci jako kul ali si ja to uopce ne mogu zamisliti...di si ti to isprobo??????...mogu ja to negdje vidjeti???ehhehehehe...poozzzzzzzzzz

    avatar

    29.06.2006. (00:10)    -   -   -   -  

  • SUGABABES FAN

    ej efo ja mal svratila do tebe....na praksi sam pa se malo dosadjujem......kaj ima kod tebe????? kod mene je looodnice:-) eto jos nisam kupila onaj infracrveni aparat al danas cu...nadam se da funkcionira...pusetina velika od mene...uzifaj mi

    avatar

    29.06.2006. (08:28)    -   -   -   -  

  • Blind.3.25

    e ok takvi bi bili fora...samo nemam pojma ono koji je to broj boje ili nest..mislim znas,,,toga ima u dm-u???i da ..opis bloga nije drzak...to je samo tebi drsko a ostalima je ok...zapravo ko to cita ha???hehehehehhehe..pozzzzzz

    avatar

    29.06.2006. (09:33)    -   -   -   -  

  • Blind.3.25

    e ja mislila doci sutra do dunje i ako mi da da prespavam jer imam kasnije trening a sutra nemam...ako mogu moram ju jos pitat...onda mozemo otici...samo da jos znam kada bi to onda mogao napraviti???heheheh..poooozzz

    avatar

    29.06.2006. (15:02)    -   -   -   -  

  • Blind.3.25

    e a kada je ona to tocno sama???...imam treninge i to...da nekako uskladimo...s tim da jos moramo ici to kupiti...pooozz..:)))

    avatar

    29.06.2006. (17:43)    -   -   -   -  

  • [BuRn]

    eo ljubavi, da ti i ja ostavim komentar..... kao što vidiš ja ovdje trunem na praxi, umirem od dosade, jel???? čak mi ni net nije više zabavan. jedva čekam da završi, sam da dobijem što više para... i ja sretna. a vidim ja da se ti i Maja dogovarate doći kod mene, bez mog dopusta. mislim stvarno..... ma šalim se.............. ajde moram da idem.................. pusaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa VEEEEEEEEEEEEEEEEEEELIKA

    avatar

    30.06.2006. (11:04)    -   -   -   -  

  • fukkk

    pročitah..konačno...ma dobro si ti to napisal...nemaš kaj...neču sad kaj ja mislim o vezi svega toga jer sam ionak več veliki frik :)

    eh ajd pozdraf!!!

    avatar

    30.06.2006. (16:07)    -   -   -   -  

  • astronaut

    čovječe koji san! stvarno mi je žao što zbog mene imaš noćne more :P..... a što se tiče koncerta, smiješ me mrziti ;)

    avatar

    30.06.2006. (18:22)    -   -   -   -  

učitavam...