Komentari

starwarsfan.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • Tipocaa

    Piši kući propalo!Ali ovo je najprljavija igra koju sam ikad vidjela!mislim 8 žutih,2 crvena,2 ruke,fizički napad na suca,vrijeđanje i psovanje sucu,milijun faulova.....da smo kojim slučajem pobijedili,to bi bilo totalno nezasluženo i pokvareno+nebi imao ko igrati jer pola reprezentacije im žute,dvoje su isključeni......mislim ono,,,,,,,nemožemo pobijediti japance i australijance a želimo u drugi krug!Protiv Italije????????????je da.........

    avatar

    22.06.2006. (23:37)    -   -   -   -  

  • Across the Stars a forrbiden love

    bbbbb

    avatar

    22.06.2006. (23:51)    -   -   -   -  

  • Tipocaa

    e nemogu ti ostaviti komentar neda mi glupi administrator!dođi na moj blog pa potraži konentar upućen tebi

    avatar

    23.06.2006. (00:19)    -   -   -   -  

  • Tipocaa

    e nemogu ti ostaviti komentar neda mi glupi administrator!dođi na moj blog pa potraži kom
    entar upućen tebi

    avatar

    23.06.2006. (00:20)    -   -   -   -  

  • Hrabren

    @ Skoorch - dobro rečeno, sve stoji

    avatar

    24.06.2006. (01:01)    -   -   -   -  

  • Parvus Gollum

    Sigurno su ti ovo već puno puta govorili,ali blog ti je fakat prezakon!I ja sam veliki fan Star Warsa i do nedavno sam imao nadimak na tu temu ali sam ga promijenio!Blog ti je prezakon

    avatar

    25.06.2006. (21:52)    -   -   -   -  

  • mirjana

    Dopada mi se poezija poznatog,popularnog i slavnog pjesnika Stojan Simica Krpice(Visnjislav Visnjev Vobanolec Mikadeak),evo jedne njegove pjesme.

    Ti si
    moja boginja

    iako ne znas
    direktno
    ni ko nisi
    ni ko si:
    Ti si moja boginja!

    Iako ne znas
    neposrerdno
    ni sta nisi
    ni sta si:
    Ti si moja boginja!

    Iako ne znas
    direktno
    ni ko sam
    ni ko nisam:
    Ti si moja boginja!

    Iako ne znas
    neposredno
    ni sta sam
    ni sta nisam:
    Ti si moja boginja!

    Iako ne znas
    direktno
    sta je
    i sta nije
    zivota:
    Ti si moja boginja!

    Iako ne znas
    neposredno
    ni sta jeste
    ni sta nije
    Bog:
    ti si moja boginja!
    Iz knjige "Igra ljudi kralja srca X"

    Stojan Simic Krpica
    (Visnjislav Visnjev Vobanolec Mikadeak)

    avatar

    21.05.2007. (18:48)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...