Komentari

undesirable.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • coming...soon...

    možda al trebam imat dobru sliku i temu žišku i trebo bi imat icq da znam kaj ti hočeš

    avatar

    22.06.2006. (19:03)    -   -   -   -  

  • astronaut

    slažem se, postoji pjesma za svako raspoloženje i emociju. ma neda se to izreći ovako u rečenicu dvije.....e s onim icq meni nešto ne štima. ono skinem ga i neće ga otvorit, kao nešto se ne slaže s nečim...nemam pojma. ili ja nešto krivo radim ili je moj jadan komp totalno podivljao.

    avatar

    22.06.2006. (19:19)    -   -   -   -  

  • I'm worse at what I do best and for this gift I fe

    jeben blog...vidim da i ti slušaš S.O.A.D.....hm...jebeno...

    avatar

    22.06.2006. (20:37)    -   -   -   -  

  • Tragedy

    hella stari! eto stigla i ja do tvog bloga, stalno me tjeraju s compa :( vele dosta za danas, prestani više, bit će velik račun bla bla bla bla bla bla....a brat smije po cijele dane igrati simse :( život ja nepravedan...... koja tragedija, ma ubit ću se, hahahaha
    ovo tu gore želi reći da nisam pročitala stare postove, nego samo ovaj o malom bogu ;)
    ma jon je legenda, taj glas i ti textovi, fenomenalno nešt...a sad i moj mali simsasti brat počeo slušat korn, pa sam mu morala nacrtat logo na zid :) najjače što je logo OGROMAN, pa je stara pošizila, "kakva ti je to škrabotina?", hehe, a baš je onak pravi, crnim tušem :) budem jednom stavila sliku na blog, da se ljudi dive mom (ne)djelu :)

    e da, skontala sam da si promijenio nick, a i to drugo sam več skontala....
    pa ne znam, kad god, meni svejedno, sam ak može da bude ovaj mjesec jer mi ističe mjesečna :(

    avatar

    23.06.2006. (11:14)    -   -   -   -  

  • Tragedy

    hella čovječe božji (ili čiji več), ma šta si imaš bojat ljudi, staviš si killeretinu na ruku i mal se razmašeš i odmah pustoš oko tebe ;)
    a sad malo:aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aa
    ljudi me izgleda teško shvaćaju, ccc.... dakle, meni je svejedno kada i gdje, samo da bude ovaj mjesec, jer mi ističe mjesečna i kontam da mi stari neće kupit za srpanj, pa ću trunit kog kuće :(
    želi reći, danas je 23., što želi reći da ima još punih 7 dana od ovog mjeseca :) i kontam da je lakše ak se vi dogovorite pa mi dojavite kad možete, jer ja mogu BILO KADA.... to se podrazumijeva pod onim svejedno.......
    iscrpno? :)
    meeeneee nitko neeee shvaćaaaaa buhuhuhuhuhuhuhuhuhu.....sad ću imati tešku depresiju mjesec dana :)
    ništ, uživaj, pa se budmo vidili s "ženicom" ;)
    xoxo

    avatar

    23.06.2006. (15:19)    -   -   -   -  

  • Blind.3.25

    ma ok sto si obriso moj kom nisam znala da su imena zabranjena...ali mislim sada vec sam komentirala ovaj post a ne da mi se opet pisati ono sto sam rekla...ali ostajem pri onom da imas obrve za pirc tamo...iako je usna meni predobro ako lijepo stoji...kao sto je chesteru odlicno stajala ali ju je budala skinio..no dobro..ajde poooozzzz

    avatar

    23.06.2006. (16:02)    -   -   -   -  

  • Tragedy

    e, ja sam tommorow najvjerojatnije na nekom koncertu, nekakav biker fest.... neki bare i plačenici, nikad čula za njih (lol), ali obećala sam frendici, sorry... ženska će doći 30 km motorom, pa ne mogu otkazati.... kontam da bi te tamo strefio fras, ali ipak dođite :)
    svirat će ti neki likovi, to je sigurno nešto jako super i vi sigurno jako volite tu glazbu :)
    ak ništ drugo, može neki drugi dan.... sad mi je baš bed, rekla sam kad god, a sad ipak nije........
    e ne znadem, ak ništ drugo, poslat ću ti ženici svoj broj mobitela mailom, pa je tak vald jednostavnije ;)
    i tak, ne znam, ovo je sve kompliciranije :) al neka, život je lijep ;)
    dođite i vi na koncert, pa će opet biti blogerski susret ;) pa će mo to reći onom liku darijusu, pa će nas stavit na naslovnu, pa će mo biti slavni :) ah...
    il jedino da se nacratm u gradu negdje poslijepodne, ili kad god....ma ne znam................
    ili se vidimo, ili ne, jednom vald hoćemo,
    xoxoxo

    avatar

    23.06.2006. (22:07)    -   -   -   -  

  • minerva

    jebem ti seviđa mi se blog...lijepo...ne znam, al svi nekak vole utjehu kose i gavrana... ajd, čitam te, super je sve sve!

    avatar

    24.06.2006. (11:11)    -   -   -   -  

  • Suze od metala

    Slažem se s tobom u potpunosti,jednostavno su savršeni Jonathanovi tekstovi i kad glazba nije baš nešto kao na zadnjem albumu..Ovdje kod mene je vruće i uopće nemam ni volje ni želje za pisanjem bloga samo bi se kupao..Čujemo se..pozz

    avatar

    24.06.2006. (18:50)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...