Komentari

zarjamama.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • KAKO SADA DALJE

    haha...ovo za krumpire mi je super:)

    avatar

    22.06.2006. (13:52)    -   -   -   -  

  • katrida

    ........živim u susidstvu duje iz BB...........pozdravić....

    avatar

    22.06.2006. (15:05)    -   -   -   -  

  • joe

    E dica rastu ,hehe i'm back,previše ste mi falili!!

    avatar

    22.06.2006. (16:37)    -   -   -   -  

  • Uštekana mama

    Kak nećeš biti fjakasta kad je ovakvo nikakvo vrijeme. Nemreš udahnuti, nemreš hodati a da ne lije iz tebe, nemaš kamo osim ako imaš klimu (koju nemam). Leži i ne miči se-je jedino riješenje. I nabavi malog crnca da maše lepezom!
    Da samo dodam komentar na prethodni post... Dojila sam do Zvrkovih 7 mjeseci, radi bolesti i antibiotika sam morala prestati, no da je sve bilo u redu, nakon godinu dana bi prestala, postepeno. Godinu dana dovoljno da dijete dobije sve što treba dobiti, a ostalo smatram prisnošću i nekom vrstom utjehe ili vremena koje imate jedno za drugo. To je moje mišljenje, no vi imate svoje rituale i vjerujem da će s vremenom i sam kikač skupa s tobom preči na čitanje knjigice ili pjevanje pjesmica umjesto cice. Sretno i uživajte u svemu! ;-)

    avatar

    22.06.2006. (21:00)    -   -   -   -  

  • dipl. kucanica

    ovo je dobro.. djeca su fascinantna..

    avatar

    23.06.2006. (00:24)    -   -   -   -  

  • katrida

    ..........dobar ti dan jamama..........

    avatar

    23.06.2006. (08:00)    -   -   -   -  

  • *Sasvim Osobno*

    ha ha hahahahahah hahaha ha ha hahahaha ahahahahaha hahaha ha ah ha ah ha hahahahah

    avatar

    23.06.2006. (09:03)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...