Komentari

undesirable.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • incubus_ka iliti incalius

    evo mene...kak je to čudno... svima kao starci zadovoljni s nama zbog ocjena i tak, a mi u kurcu do besvjesti, ma ono... e da mali osvrt na prošli post...u današnje vrijeme stvarno trebaš imat sreće naći prave prijetelje, jer većinom one koje nađeš, svi ti okrenu leđa, a šta ćeš kad su ljudi egoistični i ufurani su samo u ono da njima bude što bolje. Dobro, ono trebaš mislit i na sebe, al sad da te boli kurac za druge no way… za takve se uopće ne treba živcirat khm čuj mene ja kažem, ono skuliran moš mislit, i meni znaju takvi neki ljudi dić tlak ma ono popizdim… E da, o pirsu razmisli još malo, jer ti može dopizdit, i meni je bila fora u početku, al sad stalno hoću sve više, pa to malo u kurcu, ugl. Šta ste vi otišli, mi se ufurali u vatru i vratimo se vas nema…

    avatar

    19.06.2006. (14:29)    -   -   -   -  

  • twisted mind

    hello,evo prevruče ubija me ovo vrime,pa švrljam po komp...ajde uživaj

    avatar

    19.06.2006. (14:33)    -   -   -   -  

  • twiggy ramirez

    GRRRRRRR!!! znam da si se šalio ali svejedno nemoj neznam jesi li primjetio ali baš svaki put kad u postu pišem o tom dečku ti napišeš da se radi o tebi..al ajd bit će bolje ;)) e uglavnom sad na čitanje tvog posta...ma babi se ispričavaj ma nek ste ti i ženica izašli s nama Lol kak sam bila "nestabilna"..e ovo je najjače*-starci zadovoljni samnom iako me stara onak nezadovoljno pogledala.ajooj..ma to neka srodnica sa mojim starim. smješan je jonathan na slikama btw. ajd užiFaj c ya

    avatar

    19.06.2006. (15:05)    -   -   -   -  

  • twiggy ramirez

    e da već je vrijeme da izmjeniš ovaj box sa linkovima p.s. MAMA TI BILJKA KOJA NE ŽELI DA SE NAĐETE :))))))))))))))))))))))))

    avatar

    19.06.2006. (15:06)    -   -   -   -  

  • twiggy ramirez

    ehehe ma no frx neljutim se. e da ovo je već bolje :)) samo opet sam biljka a ovo nastranjeni ti je prejeben izraz!! LOOOOOOOOOLLLČČČIIINNNNAAAA!!!!!!!!!!!!!!odoh pisati sutrašnji opsežni, ne toliko psihološki ali ono..post. misli mda će ti se svidjeti vjerojatno ćeš se u nekim stvarima poistovijetiti s nekim napisanim stvarima o tom pojedincu koji je sutra došao na red!!! užifaj

    avatar

    19.06.2006. (15:35)    -   -   -   -  

  • astronaut

    ja volim koncerte, tu atmosferu koja te jednostavno ponese! ono hrpa ljudi, svi skaču, pjevaju...ma super mi je to!

    avatar

    21.06.2006. (08:43)    -   -   -   -  

  • vampire doll

    pjesma je genijalana u pozadini, ja ih također volim....pozdrav....

    avatar

    21.06.2006. (16:18)    -   -   -   -  

  • † suicide goth †

    Ah,zakon ti je blog! Evo vec dvadeset minuta stojim tu i divim se jer je stvarno dobar.
    Evo,jebemti sve, napokon netko tko voli Mansona!!!!!
    Mislim on je meni genijalac tj. Brian Warner mi je genijalan a muziku toliko i ne volim,ali s njim sam jebeno opsjednuta!!! Evo,on je moje nadahnuće u zivotu.
    Aj pozdrav! Big bloody kiss!

    avatar

    21.06.2006. (21:05)    -   -   -   -  

  • *Riječka pička*

    e da...hm...pa i meni su starci u pocetku dali da bušim usnu i onda kad sam ih konacno pitala oni kažu NE...ma đubrad....ah..e da ovo ti je moja nova adresa...EX GHOST OF YOU...

    avatar

    21.06.2006. (21:50)    -   -   -   -  

  • Blind.3.25

    hejjjj heheheeheh..eto ja mal tu navratila i takkkkkk..ja ti kazem da bi ti bilo bas kol da si probusis obrvu iako mi je i usna super ali mislim da bi ti ovo prvo odlicno stajalo..nekako mi imas obrve za to....heheheh..:))))..uglavnoommm...eto idem sada...malo jos prosvrljat i onda ne znam sta cu radit...dunja osla nazad kuc ehehehehe...:((((((((((...sad mi je dosadno..ali smo se zabavljale dobre navecer...samo sto sam sada malo pospana posto sam se ustala u pol 9 za trening..no dobro ...sad cu se malo naspavat...:)))..pozdravvvvvvvvv

    avatar

    22.06.2006. (13:20)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...