Komentari

brenky.blog.hr

Dodaj komentar (20)

Marketing


  • piano

    Imaš predivan blog! Svakodnevno svratim da pročitam lijepe stihove. Žao mi je što jedino ne mogu vidjeti sve krasne slike ostanu mi prazne kućice! Za prestanak pušenja svaka čast!

    avatar

    18.06.2006. (23:24)    -   -   -   -  

  • misko

    Bravo, čestitam...prekinuo sam 6.05.1992. a pušio ko Turčin dugi niz godina i u prvom pokušaju uspio i prije neki dan sam sam pripalio cigaretu za nju i uvukao dim, da joj pokažem snagu volje...

    avatar

    18.06.2006. (23:26)    -   -   -   -  

  • BW

    @ piano jako mi je žao što ne vidiš i sličice, ne znam zašto....da li imaš blog ?hvala na lijepom komentaru.

    avatar

    18.06.2006. (23:51)    -   -   -   -  

  • piano

    nemam blog,ne znam ono što osjećam izrazit tako lijepim stihovima kao ti i još neki koje sam eto slučajno otkrila i svakodnevno svratim.moram priznat da olakšam bolnu dušu uz vaše pjesme,a i jako mi se sviđa vaša potpora koju si pružate putem komentara.stvarno predivno i iskreno.nekad prijatelji koji te okružuju i od kojih očekuješ potporu te iznevjere(to se meni dogodilo),a mislim da ova virtualna prijateljstva mogu biti iskrenija.

    avatar

    19.06.2006. (00:21)    -   -   -   -  

  • umoran

    Volio sam pušiti. Propušio sam tek u 20toj. Pušio sam sve i svašta - s filterom i bez. Pušio sam lulu, motao škiju,... uživao... Nekoliko puta sam prestajao i izdržao 18 mjeseci da bi me prije 3 godine posjet Parizu vratio mojim boemskim danima i tamo sam ponovo propušio. Sada opet ne pušim već 16 mjeseci i uopće mi ne nedostaje - osim u jednom trenutku; ne uz kavu, ne uz alkohol, ne kad sam u društvu..., ali kad slikam i kad se povremeno odmaknem i promatram to što slikam ili po završetku... - čini se da još uvijek ne znam promatrati sliku bez cigarete. Samo me pomisao na onih 99% začepljenja krvne žile u sred srca sprječava i pomaže da i u takvim trenucima ipak nadvladam sebe i kažem - NE, NEĆU PUŠITI! ... Može se. Pozdrav tebi!

    avatar

    19.06.2006. (01:25)    -   -   -   -  

  • annab18

    e pa draga moja čestitam na tih 4 godine. moj tata je prestao prije godinu i pol i cigaretu je zamjenio recimo napolitankama...stalno ih jede. mama i dalje puši i kronični pušać koji ujutro dok se nije i umila zapali odmah prvu cigaretu. ja povremeno zapalim, nekako volim reći da nisam ni aktivni ni pasivni pušač, ali primijetila sam da ako idem češće na faks, tada imam potrebu imati cigaretu kako enbi žicala druge. uvijek volim samo u društvu zapaliti, ne na samo. istina je koka da nikad ne reci nikad i osjećaš s ebogatijim kada prestaneš pušitit. pusa koka :P

    avatar

    19.06.2006. (08:13)    -   -   -   -  

  • SLIJEDI TRAG ANĐELA

    svaka čast! ja ne pušim niti sam imala ikada potrebu početi, uopče probati.. pusa!!

    avatar

    19.06.2006. (08:21)    -   -   -   -  

  • verona

    čestitam draga! treba vodit računa o svom zdravlju, barem ono što je u našoj moći promjeniti...pusa šaljem puno!

    avatar

    19.06.2006. (08:58)    -   -   -   -  

  • kramer & prijatelji

    soryy, frend mi ima taj nadimak BW pa san fulala...što se cigareta tiče jednom sam ih ostavila na godinu pol i napravila kobnu pogrešku:vratila se na staro...otad se borin na periode...slažem se da treba bit karakter...sritno!

    avatar

    19.06.2006. (10:38)    -   -   -   -  

  • portretsnova1

    Naravno da se može, samo treba htjeti. Pozdrav, bez dima! :-))

    avatar

    19.06.2006. (11:15)    -   -   -   -  

  • @pple

    I ja sam znala zapaliti, onako do pet komada dnevno i eto već dvije godine nema dimnih signala oko men, čisto onako spontano. I ne fale mi. A što se novčića tiče, bolje ih potrošiti na papir i toner za pisač kada želiš nešto lijepo s neta zadržati za sebe. Pozdrav ti veliki šaljem!

    avatar

    19.06.2006. (11:47)    -   -   -   -  

  • Homeless

    Moze se rec da si ti "popusila" svoje, sala!!!

    avatar

    19.06.2006. (14:02)    -   -   -   -  

  • trill

    Nisam se još odlučila prestati. Znam da je samozavaravanje to što kao malo pušim i što ne primječujem da mi smeta, ali toga mi stvarno ne treba. Slažem se s tobom da sve počinje u glavi i kad rasčistim sama sa sobom, vjerujem da ću se toga i riješiti. Onako popravo :)

    avatar

    19.06.2006. (14:04)    -   -   -   -  

  • eruditna

    e da, treba biti karakter

    avatar

    19.06.2006. (14:41)    -   -   -   -  

  • ŠKORPION12

    ...volim što sam izbjegla tu ovisnost.. pozdrav

    avatar

    19.06.2006. (15:08)    -   -   -   -  

  • tajnazivota

    Svaka cast draga BW!To stvarno covjek treba imati karakter!pusa!

    avatar

    19.06.2006. (16:09)    -   -   -   -  

  • Tanja

    evo me je dobro pljusnulo...s jedne pa s druge strane...naravno, pušač sam i svjesna sam svega rečenog ovdje, no opako razmišljam maknuti to od sebe jer sam trenutno u karanteni pod upalom pluća...šta da ti kažem....nisam zapalila već par dana, ali priznajem da bi rado...tebi pusa...

    avatar

    19.06.2006. (16:21)    -   -   -   -  

  • emanuele

    ja obožavam cigarete, upaljače, tabakere....luda sam za tim i znam da neću nikad prestat pušit, ali i ćini mi zadovoljstvo uz kavu zapalit, to volim, evo baš danas sam uzela ronhill slim, oduševila me kutija i duvan.....ali držim se pet na dan....ostavljam topli pozdrav

    avatar

    19.06.2006. (17:23)    -   -   -   -  

  • pjesme :)

    Draga Bw,...svaka čast! Ja se nadam da nikada neću pušiti,...ti si navela razloge, a ima ih još,....pusa i pozdrav :))))

    avatar

    19.06.2006. (17:51)    -   -   -   -  

  • tableta

    Dugo sam pušila i uživala u cigareti, no onda sam počela ujutro kašljati i odlučila da neću više. Nije bilo lako !, pomogao mi je REFLEKSOLOG( liječi pritišćući razne točke na tabanu), to je bilo 1996- sada već 10 godina, no nisam probala ni jednu od tada- bojim se da ne bi ponovo propušila. Pozdrav od ( sada već bivše SIRUP).Pusa

    avatar

    20.06.2006. (01:20)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...