Komentari

pipipiaf.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • L.

    Dima Bilan-
    on izgleda kao ruski cigic i ne cudi dobar plasman na Eurosongu kad Rusija granici s pola svijete, pa ako nista susjed susjedu.
    Btw:plesacica mu je izasla iz klavira.Ako je ona iz klavira, mogli smo mi nasu Seve u gusle ugurat!(imali bismo gadan problem s istim da je pobijedio Jacques)
    Klavir isto?
    Orgulje?
    ( grozan sam,al netko i to mora bit.Pa svi su oko mene moralni i dobri.)
    Da,Sunce i godisnja razdobla definitivno cine stavri bitno drugacijima.
    Na kraju ne znas je l one izgledaju realno onako kad su osuncane ili oblacne, a nekako nemas ni vremena to pratit jer je stalno suncano pa oblacno, suncano...
    Anyway:
    Resume:
    Otvorio se BUndek.Lijepo je.Iako iz jedne u drugu krajnost.Iz obraslih livada u prilicno sterilnu prirodu,no,nasem narodu(ukljucujuci i mene) lijepa mala oaza u koju cu sigurno svratit i svracat.
    Rodjen za misaone procese,nedjeljne kave, taj Bundek!(svidjet ce ti se)
    Tu smo vidjeli i M.L.(28) (podaci dostupni u redakciji) u setnji s doticnim.
    Romanticno.
    Oni se dakle,zabavljaju,druze,komentiraju,razgovaraju,secu,prijateljuju,ljubuju.
    V rijeme je svjeze,neustajao zrak,buka,vreva,cika,zamor,oko njih ljudi,i oni manje ljudi,svi idu vidjeti mir,prirodu,novinu.
    TI_HO!
    Proslog je vikenda nasa neustrasiva S.imala ogreb s nekim gosponom koji fura taksi u gAJEVOJ i tam kod Hard Rocka stoji sparkan auto,no nasa ga je S.malo okrznula.
    Taj ce je flertic njihovih limova,dogovorno, stajati oko 100 eura.
    Kakvo olaksanje.
    Financijsko.
    Naravno,to sve dok je bila vani.
    Navecer.
    Cijelu je nedjelju posvetila meni i blistasmo malo gradom od 3-8,ja sam po sebi,a ona zbog lila,djevojacki razdragane,trenircice, od glave do pete,sa svojih 2 metra,razmahanih ruku dok mi nesto dokazuje i prijeti da ce me nabit.
    Ceka se tekma cro-brazil.
    Biti dio te mase?
    Nisam li vec dovoljno ucinio samo time sto zam da je prvenstvo uopce?
    Su Djin rocks!
    Da, ona je iz neceg totalno drugacijeg.
    Djeluje tipicno azijski.
    Fora ovo sa spavanjem.
    Sjecas li se R:B:kako spava?
    Ups!
    Sto je zajednicko Isusu i Bushu?
    Ocevi im bili veza za posao i svi ih zele razapeti.

    Pozdrav!

    avatar

    12.06.2006. (13:00)    -   -   -   -  

  • pipi_piaf

    Hej, stari!

    Bundek kažeš, ha, stari... romantično, kažeš, ha, stari... No, no...

    Sjećam se ja našeg zajedničkog praćenja prošlog prvenstva: svjetskog, europskog ili već kakvog? NAJ OPET ISTU GREŠKU UČINITI: neka Bundek ne čeka...:)

    S. budi svoju žensku stranu hodanjem u lila robi... znamo to svi..., priznat će i ona kad-tad.

    Da, i RB je tako spavao! Da, zaboravila sam! Fakat!

    Zakon vic...

    pusa, stari, najveća

    avatar

    12.06.2006. (23:54)    -   -   -   -  

  • pipi_piaf

    Huhu... sad pročitah svoj komentar i vidjeh jednu riječ koja se PREcesto ponavlja...: nisi ti baš tako star, sorry. Do daljnjega nalazim novu poštapalicu dok ti se obraćam.

    pusa

    avatar

    12.06.2006. (23:57)    -   -   -   -  

  • M.

    Jest, zakon vic...
    Htjedoh samo reci danmmi se cini da je ljeto konacno doslo u ZG iako sam ja bolesna (upala grla, nis strasno), i da sam na antibioticima i da se bas veselim ljetu...
    BTW, blog.hr je stalno bio u aout, nikak se nisam mogl konektirat i komentirat...

    avatar

    12.06.2006. (23:57)    -   -   -   -  

  • M.

    Hi, hi, ostovremeno pisemo komentar... Tko je rekao da net ne spaja ljude? Jos da te naucim da se u messanger prikopcas pa da chatamo... ;)

    avatar

    12.06.2006. (23:58)    -   -   -   -  

  • M.

    E da.... citamo nekaj u novinama da Putin provodi kampanju za promjenu ustava da bi mogao opet bit izabran za predsjednika? Da? Ne? kak to rusi kometiraju?

    avatar

    13.06.2006. (00:15)    -   -   -   -  

  • pipi_piaf

    hej, raspitat cu s za Putina, a messanger necu. chatanje je preneuroticno za mene.:)

    pusa,
    pipi_piaf

    avatar

    13.06.2006. (07:32)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...