Komentari

zarjamama.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • KAKO SADA DALJE

    e draga moja kad te kriminalce i zakon stiti!!!sta ce biti kad nasi porastu??to mene brine!hoce li djeca morat imati pistolj u skoli da bi prezivili?strasno...
    poljubac tebi i tvojoj familiji

    avatar

    10.06.2006. (11:08)    -   -   -   -  

  • *Sasvim Osobno*

    e da toga nema svugdi....u mom mistu ih je 50% takvih...

    avatar

    10.06.2006. (13:48)    -   -   -   -  

  • lorraine

    Uf dobro da sam otisla,nek kaze ko god sta oce za Ameriku,no ja zivim u mirnom mjestu! Zivio moj Wheaton! Ima svega u velikim gradovimai centrima,ili u crnackim cetvrtima. Uglavnom su crnci problem i meksikanci.No ne zivis di oni zive.Eto,velika amerika pa ima mjesta za svih:))))pusa

    avatar

    10.06.2006. (15:18)    -   -   -   -  

  • solzica

    Pozdrav...eeevo mene kod Tebe..danas sam spavala do 8 sati..bravo ja..onda sam išla u nabavo..kupila sam jeanske i majice..onda kuči spremit ručak za gladne muškarce..oprala sam rublje i evo mene ja sam tu..poljubček!!

    avatar

    10.06.2006. (16:48)    -   -   -   -  

  • katrida

    ,,,,,,,,,dobar ti dan..........

    avatar

    11.06.2006. (08:20)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...