Komentari

pipipiaf.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • M.

    Koja si u zmuklerica ;) Al si i previse postena, tak da ova Rusija noir te ipak nije (na gore ili bolje, ovisno kak se uz,e sustav vrijednosti) promijenila.
    Znas kak bih ja voljela dozvoliti si luksuz da nesuvisli događaji ostanu nesuvisli i da ih ne moram (koristeći znacajnu mentalnu i fizicku energiju) ama bas UVIJEK povezivati u neku suvislost. Zato mi je drago zbog tebe. I (koliko god mi nedostajali), prazni dani u kalendaru nisu nuzno losi.
    Hm... Strah i snaga... Tocno je da jedno iz drugoga proizlazi... Inace ne bi imalo smisla i nase bi se zivljenje pretvorilo ili u prezivljavanje (ukoliko strah dominira) ili u iživljavanje (ukoliko snaga prevlada). A prezivljavanje i izivljavanje - nisu zivot. (joj kak sam pametna za subotnje jutro...)
    I nije uvijek bito da se zna sto se hoce reci - dok god se to - kaze...
    Pozdrav, od mene, samo do skorog citanja...
    Pusa

    avatar

    10.06.2006. (10:00)    -   -   -   -  

  • vracam se zagrebe tebi na

    sneki was here!!! zapravo vas voajerski pratim vec neko vrijeme, al nemrem ja dugo tiho biti... jos si me razljutila par puta, rastuzila par, al dok me vecinskim udjelom ipak uveseljavas, prethodno je mala cijena... mislim da je vrijeme da prekines boravak na tom groznom mjestu i vratis se kuci, ili odes do npr. skandinavije na kraci oporavak. to ti najozbiljnije mislim, skup s drugom m. i h. e da, zaboravila sam ispraviti netocne navode "benkovacka nevjesta" - NIJE, NEGO SIBENSKA, JOS NISTE NAUCILI!!!!!!!!! a osim b, jako i lako volim L. i sestre L. koje, mislim na preostale u zgu, ne vidjam otkad su zaljubljene ni u novinama. ponavlja lj se povijest, ili? hahaha, ne mislim lose, znate i sami... puse ukidam dok ne budu isle uzivo, eto ti tek pokoji smajlic ;) ;) :) :) :)

    avatar

    10.06.2006. (14:40)    -   -   -   -  

  • M.

    Hej Snekiiiiiii! Stara moja, sibenska ili benkovacka nevjesta... svejedno, glavno da si to ti... sa starim patnjama... I znam da ne mislis lose... A (najavljujem) skoru proslavu mog (proslog) rodendana (razlog odgadanja: bolovanje) - nadam se da se i vidimo... Sneki, sneki... voajerko stara ;)
    Pipi_Piaf: pozdrav od Velike Gorice... dobila report o vasem druzenju... ;)
    E da, i zbunjuje me tvoje povremeno mijenjanje postova... A da nastavim u tonu prvog komentara na ovaj post... Stara si ti zmuklerica - to ti nas tjeras da stalno i iznova citamo stare zapise... ;)

    avatar

    10.06.2006. (18:59)    -   -   -   -  

  • pipi_piaf

    hej, curke!!!!

    posebno mi je drago da je sneky on the road again:) draga, sto te ljuti?
    nisam mijenjala nista u postovima - vec dugo... ostavim onako kako je napisano. ili u snu radim nesto cega se sad ne sjecam...? hmhm... anyhow: kakvo je bilo izvjesce iz velike gorice?

    puse objema i svim ostalim nijemim voajerima,
    pipi_piaf

    avatar

    10.06.2006. (19:20)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...