Komentari

zarjamama.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • *Sasvim Osobno*

    hahaha moje čestitke, svaka čast!
    ni kod mene u mistu nije puno drugačije!

    avatar

    09.06.2006. (14:01)    -   -   -   -  

  • katrida

    ..........svagdi je to isto.....srićom mene zaboli,fizički,želudac od tolike zloće ,a i par puta sam pokazala velike zube,radi dičji pizdarija,pa se mogu pohvalit da me se plaše,a iza leđa šta pizde njihov problem.......pozdravić........kad je mali sin bio majušan ja sam samo za njim zujala,pazila na njega,jednostavno ni jednoj,ni jednom-ne bi pružila priliku da završi pitanje....je sam se smijala u sebi ,jer tu stvarno nisu mogli nać prolaz,mora mama pazit na dite-to i kreteni opravdavaju..............

    avatar

    09.06.2006. (14:17)    -   -   -   -  

  • dipl. kucanica

    bez te tri nijedno mjesto ne bi bilo potpuno.. mi ti imamo to trojstvo u jednoj pa ti je to nasa od milja zvana novinarka..pozdrav

    avatar

    09.06.2006. (14:17)    -   -   -   -  

  • KAKO SADA DALJE

    ajde milo sto se sekiras?puti babe nek trk4ljaju!!kod nas bi se to reklo:trla baba dlan da joj prode dan!!!

    avatar

    09.06.2006. (19:45)    -   -   -   -  

  • solzica

    Pozdrav..ima mama2 sve prav..nemoj se sekirati...lady

    avatar

    09.06.2006. (22:09)    -   -   -   -  

  • debelamama

    ma to kad tebe čitam, kao da sam u svom bivšem selu, jedino je drukčiji govor.
    Sve je to isto, a ako se poznaje ekipa, nije bolje ni u nekom nazovi gradu.
    Pozdrav

    avatar

    09.06.2006. (22:57)    -   -   -   -  

  • JaMama

    ovo i jesu scene iz grada. Zadra :)

    avatar

    10.06.2006. (11:01)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...