Komentari

brenky.blog.hr

Dodaj komentar (32)

Marketing


  • ssa

    Ja sam napisao zagonetku i još nije otkrivena, tako da još imaš vremena!

    avatar

    06.06.2006. (22:29)    -   -   -   -  

  • Mexicana

    ciaoo!
    lip pozdrav u Cittanovu:) drago mi je da si se javila..cemo se dogovorit za jedne njoke i teran,more???
    lip pozdrav od pulezanke!!

    avatar

    06.06.2006. (22:30)    -   -   -   -  

  • misko

    Lijepo, lijepo...pozdrav!

    avatar

    06.06.2006. (22:50)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Sad me tjeraš ovom pjesmom u posjet Slavoniji. Meni je najljepši planinski dio Slavonije (Papuk), ali i ravnica ima svoje čari. Ali prvo ću u Istru. Ciao!

    avatar

    06.06.2006. (23:36)    -   -   -   -  

  • solzica

    Ajme BW...divna sladka pjesma..žao mi je nisam nikad bila tamo...al i slavonke su ljepe žene..jako ljepe i tople...poljubček!!

    avatar

    07.06.2006. (04:46)    -   -   -   -  

  • annab18

    hvala koka, baš mi je ovo trebalo nakon jučerašnjeg usranog dana......hvala ti puno....ajme, pogledah sliku i sjetih se sebe kada sam imala neznam kojih 5-6 godina u narodnoj nošnji kod bake.....ajoj....sa kećkicama....ajme...baš sam bila slatka.....pozdrav svima i tebi koka, ali eto ovom prilikom pozdravljam i svoje malo selo veselo....pusa svim iz Gradišta!!!!! pusa od male slatke i crvene... :P

    avatar

    07.06.2006. (08:23)    -   -   -   -  

  • Goldeneye

    šta reče ono, kakva je tamburica ;)))))))

    avatar

    07.06.2006. (09:08)    -   -   -   -  

  • MOJOJ LJUBAVI

    ma super si,bravo...lijepi pozdrav i pusa tebi!

    avatar

    07.06.2006. (09:55)    -   -   -   -  

  • SLIJEDI TRAG ANĐELA

    ovo me podsjetilo koliko već nisam bila kod rodbine u slavoniji.. morat ću malo.. pusa!

    avatar

    07.06.2006. (11:06)    -   -   -   -  

  • Miki

    Pozdrav Slavoniji ispod Bilogore......

    avatar

    07.06.2006. (12:16)    -   -   -   -  

  • hello :)

    Pozrdrav veliki šaljem,...Slavonija je lijepa, slažem se,.....pusa :)

    avatar

    07.06.2006. (14:48)    -   -   -   -  

  • HERA !!!

    Dobara i draga Slavonija nasa!Pusa srecici!

    avatar

    07.06.2006. (16:56)    -   -   -   -  

  • hello :)

    Draga Brenky,...Slavonija nam je svima Hrvatima srcu mila i draga,...one slavonske šume usjeku ti se u pamćenje i ne odlaze tako brzo,...drago mi je da si i ti to uvidjela, jer mnogi mladi danas ne razmišljaju i ne cijene naše bogatstvo,.....pjesmu po drugi put čitam, ali tek sad isprave komentiram jer onda nisam imala vremena,...pusa dragoj brenkyci,...obećajem da će moje sunce od sada sjati, a tuga da će zauvijek otići iz mojih mene,.....tugo, ne trebam te više,...imam ja svoju sreću,...koju cijenim, koja je dobro došla,......a ti brenkyce mila, ako ne budeš vesela, i mene ćeš rastužiti, zato moraš biti sretna, kao što si uvijek,.....hehehh,...ma srećice, ja pišem gluposti,...bolje da prekinem s njima, jer tko zna gdje bi ja mogla završiti,......

    avatar

    07.06.2006. (18:31)    -   -   -   -  

  • vicioustongue

    Ja sam dalmatinka pa ipak me takne ova pismica!

    avatar

    07.06.2006. (18:50)    -   -   -   -  

  • kazzoo

    ja znam jako dobro što je slavonija ali više volim more...

    avatar

    07.06.2006. (19:09)    -   -   -   -  

  • zmajka

    Ti to po narudžbi pišeš? Pa daj jednu za Torettu!

    avatar

    07.06.2006. (20:16)    -   -   -   -  

  • zmajka

    Ajmeeeee
    Kako dobro!
    Ma koja si ti majstorica, čovječe!

    avatar

    07.06.2006. (21:09)    -   -   -   -  

  • http://ruby.blog.ba

    Jako lijepo napisano :)
    Nadam se da se ne ljutis, sto cesto ne navracam, al nedami se uvijek, tako kad se dokopam ovog koma udjem prvo u tvoj blog, jer sa onog nemogu nikako, zvuci otrcano, al zaista nesto odma blokira, cim podjem da otvorim, ni maknuti nece, moram ga ugasiti i svaki put se sve isto ponavlja... Zato draga ne zamjeri, vjeruj mi da uzivam citati tvoje pjesmice, ja u zadnje vrijeme nemam inspiracije, pa ne objavljujem nista u smislu poezije:(
    Pitas me kako izdrzim vrucinu, pa iskreno kao kad, kok ne zasjeni malo ne izlazim napolje, na plazu idemo poslije 17 h... A evo dva dana nemozemo ni to velika je vlaga, pa nemozemo vani nikako, nadam se da ce sutra biti bolje, jer kod nas je to pocetak vikenda... Sve je u Bozijim rukama...
    Izvini na ovako oduljenom komentaru...
    Puno Pusa za dragu pjesnikinju :)
    :-*****

    avatar

    07.06.2006. (21:20)    -   -   -   -  

  • Lady Di

    bravo, malena, ide to tebi, svaka čast:) a mogu ja zamoliti nešto o Dalmaciji? pusa*

    avatar

    08.06.2006. (08:45)    -   -   -   -  

  • Tanja

    e pa hvala ti za ovo od jedne Slavonke....pusa i tebi draga moja...smorili me na poslu ne dižem glavu...ali sam tu i škicnem povremeno...

    avatar

    08.06.2006. (08:46)    -   -   -   -  

  • mirisdunje

    Ma krasno, kao sto ti to i mozes na ovakav nacin...dobro ti jutro i jos bolji dan zelim...

    avatar

    08.06.2006. (09:51)    -   -   -   -  

  • @pple

    Preselila si se malo s mora na plodne ravnice Slavonije...brzo putuješ.

    avatar

    08.06.2006. (10:06)    -   -   -   -  

  • verona

    ma evo rekla bi da si iz srca Slavonije da ne znam da si od Velebita vilo! ali lako se preobratit uz kulen i tamburicu, meni barem:-))

    avatar

    08.06.2006. (10:17)    -   -   -   -  

  • trill

    Zbog vas, ljudi s neta i bloga i ja sam zavoljela Slavoniju :))

    avatar

    08.06.2006. (12:14)    -   -   -   -  

  • portretsnova1

    Dobro je da te je mala crvena Anna zamolila. :-))

    avatar

    08.06.2006. (12:23)    -   -   -   -  

učitavam...