Komentari

pipipiaf.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • maslina

    m.
    Je. je! t jest t! Šta kažete. M., sjećaš li se, kad si zadnji put bila tu, Jesenjin je bio na stolu!
    Trebao je samo poticaj: ajde, čitaj / je, sad mogu ... ostalo tek sada vidjeh1
    Lelić, zbila i iluzije? Ne razbijaj glavu njihovim odnososm. Sve već znaš. Ponekad su i iluzije naša zbilja, kao i snovi, samo - sčlijedi buđenje. Znači li to onda da ne bismo trebali sanjati? Sanjali ne sanjali, imali nemali iluzije, zbilja nas i tako neće mimoići. Pa zašto onda ne, barem malo... No, pripružujem se prijedlogu za revidiranjem... Znaš moj stav: neka brat po lovi Abramoviča koji ima braću ... bude tragač, ima što tražiti ... Ne bih imala ništa protiv njega, ali ne bi bilo loše da ima barem malo iluzija. Stari rekoše: Tko traži, nađe. ali i Tko čeka, dočeka.
    Ua, otkud crpsti strpljenje? Od žohara?
    Pozdrav, pusa i sve slično, imam posla, vrijeme da ga se primim ... m.

    avatar

    05.06.2006. (07:18)    -   -   -   -  

  • M.

    Obzirom da smo se upravo cule telefonom i da sam ti uzivo iskomentirala sve sto sam komentirati htjela, ovdje samo jos jedan, nadam se prikladan citat (ah, sta ja volim citate) A. Einsteina (on, inace, ima sjajne citate):
    "Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionira.
    Praksa je kad sve funkcionira, a nitko ne zna zasto."

    A vidim da si praksu savladala, pa tko onda j... teoriju... Odmah sam mirna... BTW, sunce je sad iznenada granulo i pomalo mi vraca filing mog rockasa ;)

    avatar

    05.06.2006. (11:39)    -   -   -   -  

  • L.

    Pa tO!
    M.sretan rodjkas,noch einmal!(Fantomi:Sretan ti rodjendan)
    Da,da,eto nam sunca.(Elemental:SUnce ,hvala ti što si izašlo za mene, Sunce ,obecajem misli bit ce pozitivne)
    Ili ne.(Magazin:Ne zovite me)
    Nasa prijateljica koja sanja o romansi s krsnim momkom negdje u vinogradima sibenskog zaledja danas upravo polaze Vinogradarstvo.(Maja Blagdan:Vino i gitare

    Vlado Kalember: Vino na usnama
    , ma dovraga, Gabi Novak: On me voli na svoj nacin (ima li bolje pjesme za opisat sve to...))
    p.s. Ubila bi me nasa S. da ovo vidi

    U nadi da ce nas i dalje pratiti Suncana Skrinjaric i da su Danko Oblak i Enes Kisevic shvatili da nam ih je dosta,
    szerbusz.
    L.

    avatar

    05.06.2006. (13:05)    -   -   -   -  

  • pipi_piaf

    Hahahahahahahaha... Ovdje je još uvijek riječ o prilično patrijahalnome društvu, pa se Sunčana Škrinjarić još nije uspjela izboriti za svoje pravo glasa::))) Ali, dobro je, dobro, dok god nema Zdravka Zime i Snjegova u Heildelbergu - sve je ockej. Danas sam - mačka - hodala po petrogradskome blatu u (sumeranskoj) suknjici u obliku baenaena. Cula sam kako ruski zidari zvižde. "Pa TO!" Gosp. Aljosha bi pljesnuo rukama! I James Bondovski se nasmijao. Od uha do uha.
    Pusa

    avatar

    05.06.2006. (13:40)    -   -   -   -  

  • M.

    @L.: ti si zakon. i uvijek me nasmijes. I dobro si me podsjetinžo na Elemental (ja sam ti, ako to zabunom nekom ne znas pasionirana obozavateljica Elementala).
    @pipi_piaf: znas kaj? Zdravko ima je jos uvijek tu. Ja palim svaku vecer klimu na grijanje da me malo ugrije... I nemoj se tamo previse u suknjicama a la b-na-na setkat, jos ce te tamo neko obuzet... A kakve si (smo) srece - to nece biti buraz od Romana Abramoviča ;)
    @m: jest da oni nas trebaju trazit, al nije lose da i mi udicu bacimo. Nista nas dobro nisi naucila. :))))) I eto, vec punih 28 godina (joj, kak sam stara) dajes nam krive savjete. Daj se bar (sad pred starost ;) ) opameti.:))))) Kakva si ti to mater?!? :)))) A znas da smo mi uvijek streberice bile i mater slusale (Edo Maajka: Slusaj mater) :)))) Anci nam je jedina nada... Mi smo vec stare kokosi, ali kako ona, kao najmlada, slusa i mater i sestre, perspektiva i njoj nije sjajna (Glazbena podloga (ne znam tko pjeva) : Ima li nade za nas?) :)))))
    @S (ako ovo cita): Da, On te zaista voli na svoj nacin... ;))))

    avatar

    05.06.2006. (17:32)    -   -   -   -  

  • maslina

    m.
    M.: Nade uvijek ima. U nadi je spas, a kako si me ti naučila, ne i rješenje!
    A tko ti je rekao da ne bacaš udice! dapače, valjda nisi dobro čula. Udice bacati uvijek, ali onako, da baš nije izravno nego profinjeno ... Ribe su pametne, neće zagristi udicu koja je vidljiva, već onu koja je "umotana".
    Uostalom, ja sam ponovila dvije poslovice, a ti biraj. A često sam rekla da morate vratiti sve moje dugove.
    Maloj nije lako, ali je zato pobrala sve nabolje, zna ona posao.
    Ponoćna pusa, i uživajte, svi ...

    avatar

    05.06.2006. (23:16)    -   -   -   -  

  • pipi_piaf

    ZeMske, super ste!
    Izvrsne!
    Hvala vam i pusa prije odlaska u krpe,
    pipi_piaf

    avatar

    05.06.2006. (23:36)    -   -   -   -  

  • kovrcava Sue

    Ma kako je ovo sve proslo bez 'male'????
    Aha, da, mozda zato sto je 'mala' odradila jos jednu godisnju predstavu, vratila se kuci s pregrstom cvijeca i legla u krpe... Uglavnom, ne nije mi lako i drago mi je ste to skuzili, ali nazalost, mala vec dugo ne baca udice, niti ce jos neko vrijeme.... Tako da sve nade koje ste polagali, sa velikim veseljem prepustam najstarijoj kako je i red! Ovo, da slusa sestre i mater, trenutno cu propustit komentirati i samo cu reci:suuuuze liju plaave ooooociiii...
    t. ti si MRAK!!!

    avatar

    06.06.2006. (00:02)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...