Komentari

2zrtvapanka.blog.hr

Dodaj komentar (30)

Marketing


  • pank strungle for life

    SOČNA-primit ces ga ti kad saznam ko si....MARTINA-htjela sam da odemo negdje u petak, ali isli ja, kole, trajber i silvestar u dakovo...CRVENA-zabranim samo nicku SOCNA, a ona poslje prepravi nadimak i opet moze...znam ja tu proceduru.....

    avatar

    04.06.2006. (15:46)    -   -   -   -  

  • shpeksyy chagerica

    pa mozemo iduci petak.. ja ionak trebam tamo.. pa sa jos jednim likom u vz!! ak si zainteresiran, pa mi ostavi komentar!!

    avatar

    04.06.2006. (18:24)    -   -   -   -  

  • ...=) čočkica kokolade =)...

    hehee....pa kakve ti imaš ideje,....o bože....a dobre su...ne mogu rec da nisu,sviđa mi se post...navrati nekad i do mene,ak oš...aj uživaj...

    avatar

    05.06.2006. (10:14)    -   -   -   -  

  • socna

    ajd onda se vidimo uskoro... :)

    avatar

    05.06.2006. (17:29)    -   -   -   -  

  • Skingirl CoTTica

    ehoj...bila sam u čakovcu...bilo je dobro..alkohol,ekipa,ples,ljubav...poslije zaspala na cesti...a jel dolaziš ti onda u ove krajeve?

    avatar

    05.06.2006. (21:13)    -   -   -   -  

  • from ramoNa's perspective...

    ...zašto je laž?

    avatar

    06.06.2006. (02:53)    -   -   -   -  

  • walter e. kurtz

    trebo si im reč ,da si nepismen pa da po toj logici nisi to mogla pisatz

    avatar

    06.06.2006. (12:40)    -   -   -   -  

  • from ramoNa's perspective...

    što je s tobom?? ako već nešto kažeš, pa kad te pitam zašto, onda mi nemoj davati tako glupe odgovore!!!

    avatar

    06.06.2006. (13:35)    -   -   -   -  

  • baja

    DJEVOJKO kad dojes napit cemo se al bas cemo se napit...pa ce mo se ljuljat i ljuljat i ljuljat...jel moze...

    avatar

    06.06.2006. (16:05)    -   -   -   -  

  • hrca

    ojhaaa! kad ides u Zg? tj. koji dan(datum) i koliko sati?

    avatar

    06.06.2006. (23:20)    -   -   -   -  

  • Skingirl CoTTica

    lud-A...ja,ti..to sad nije bitno...bitan je Pank..i voljela bi da se dođe u moj grad 17.6. jel koncert je...a ako nađeš kog iz osijeka da ide,dolazi ovdje!!!...da te napijem marofskim alkoholnim nektarom...

    avatar

    06.06.2006. (23:53)    -   -   -   -  

  • ŽIKK

    ojha!! ajd javi kad dolaziš u zagreb,da te mogu pokupit i napit pa iskorištavat..ajd ajd!

    avatar

    07.06.2006. (01:07)    -   -   -   -  

  • pank strungle for life

    ...ojha...sredimo ih...jebem ti školu i svu naučnu fantastiku, kibernetiku, taktiku, torturu, dresuru i i pravomočnu ejakulaciju...napokon sam svršio u pročelje škole...

    avatar

    08.06.2006. (12:16)    -   -   -   -  

  • shpeksyy chagerica

    e krampuse jel ides sutra u oks i kad?!?!?

    avatar

    08.06.2006. (17:06)    -   -   -   -  

  • pank strungle for life

    evo da saopštim sveobuhvačeno sexuanalno perverznu publiku s prateče stranice...da danas...točnije petak...idem na koncert PUČKE KUHINJE koja nije svirala par godina, a jeben bend...no nakon toga ako s prikupe neki novci (organizirana donacija-"DAJMO DA BRAČA PUTUJU VLAKOM) što se odnosi na mog brata Vuglu i Dječaka Pankera odnosno, mene da da...obaviti če se prikupljanje dobrotvornih priloga za put iste noči vlakon krajnje odredište zagreb...unaprijed se zahvaljujemo...

    avatar

    09.06.2006. (00:06)    -   -   -   -  

  • patak

    dina sutra slavi rođendan MUJO

    avatar

    09.06.2006. (08:21)    -   -   -   -  

  • † AngelDust †

    a jadna dj ss...ssssssssssssss...da...nemoj ti meni neki metalski bendovi bili napisani...c c c...shala...m,a da...ja krepaaanaaa...ne znam sta pishem...a pisem li opce? da....aaaaa
    ajde pusa moja mala djevojcice...

    avatar

    09.06.2006. (18:11)    -   -   -   -  

  • StXOi!.....tj:dino_Oi!

    Hibrid jeli ovo tvoj blog milo moje....!?!

    avatar

    13.06.2006. (12:13)    -   -   -   -  

  • MOJ ŽIVOT JE ŽIVOT JE ,ŽIVOT JE SEXY MAGAZIN

    moja kčerka je drolja.....dino-da ovo ti je blog moje kćerke.....sad vidiš šta ja doživljavam u životu

    avatar

    13.06.2006. (19:26)    -   -   -   -  

  • Žiža je zakon!

    a kujo koji dozivljaj,e kak cu ti se smijat kad te vidim.eto brijem da dolazimo ja i jedna od tvojih kuja na ufo.mislim mi dolazimo,a nemamo para pih.a nekak cemo se s nac.daj samo skombiniraj smjestaj al da nebudu klupice,kolodvor,haustori i slicno.ocem bit na toplom.aj aj pozdrav.

    avatar

    14.06.2006. (10:42)    -   -   -   -  

  • krepelica

    uahf jucer opet to naime, nikica je kriva za sve opet, zar nije? je znam to, ukrast cemo joj danas pivo i cigare za kaznu..

    avatar

    17.06.2006. (13:07)    -   -   -   -  

  • djevojcica SS

    u petak me uhvati policija zbog vožnje u pijanom stanju, no sinoč me priveli zbog lažnih bonova....ja i ta policija nikad na kraj...

    avatar

    19.06.2006. (14:49)    -   -   -   -  

  • Diiinoooooo!!!

    Hiiiibriiiid.....evo jedna slika....ti ja i jos neka dvojica.....(ja se ne sjecam ...tko su oni i zasto me ovaj dira između nogu)

    avatar

    19.06.2006. (22:52)    -   -   -   -  

  • Diiinoooooo!!!

    http://img225.imageshack.us/my.php?image=daaadaaaaa8re.jpg

    avatar

    19.06.2006. (22:52)    -   -   -   -  

  • hrca

    pozdrav, imam novi post...ajd u Miholjac na ples 01.07. sviramo mi, mozda No More Idolsi...

    avatar

    20.06.2006. (01:37)    -   -   -   -  

učitavam...