Komentari

biojednom.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • Irida

    umjetnici kreću od detalja (slova) ostali od cjeline (riječi), pošto su umjetnici rjeđa vrsta složila bih se s ovim što nam je vrlo slikovito prezentirano..............irida

    avatar

    03.06.2006. (11:06)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Zgodno i točno, no ipak usporava čitanje. Ja slučajno spadam u one brze čitače koji mogu, kad žele i kad ih tema zanima, najednom pročitati i više redaka najednom - to mi uz spomenutu prepreku ne bi pošlo za rukom. Lijepo da opet pišeš, nedostajale su mi tvoje priče u proteklom tjednu. ;)))

    avatar

    03.06.2006. (16:43)    -   -   -   -  

  • kkikka

    ej, ovo je fenomenalno! evo, prvi put te čitam, pa samo da te pozdravim! super blog! kiss

    avatar

    03.06.2006. (21:02)    -   -   -   -  

  • kazzoo

    Slučajno sam te našla i baš sam zbog toga sretna!idem te staviti u linkove da te ne izgubim!sjećaš se mene?

    avatar

    03.06.2006. (23:23)    -   -   -   -  

  • slaven178

    meni bi to pasalo, često se zanesem kad tipkam...

    avatar

    04.06.2006. (19:36)    -   -   -   -  

  • dzepko

    znao sam ovo.. drugaricam mi je mejlovala celo pismo ovako... i onda ja razmišljam, što smo se mi, dođavola, onako mučili u školi sa pravopisom i gramatikom

    avatar

    05.06.2006. (23:04)    -   -   -   -  

  • edopeje

    istina živa.evo ja pročitao bez problema.svaka čast

    avatar

    06.06.2006. (01:22)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...