Komentari

yoko.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • filozofije jednog leptira

    nadam se da si doticnoj osobi rekao sto si htjeo i da je shvatila poantu jer ja jesam

    avatar

    31.05.2006. (19:11)    -   -   -   -  

  • Clementine

    Sigurna sam da si sa "Budi što jesi" jako pogriješio, takve stvari nisu po meni za blog, mogao si se i trebao si se obratiti njemu direktno, jer iz tvog pisanja jasno je da je muško i da ga poznaješ, osim toga očekuješ da to on pročita, znači zna za tvoj blog, a meni si neki dan u odgovoru na moj komentar napisao da poznaješ samo jednu osobu sa bloga, a da to nije "Kontesa Nera", teško je onda pogoditi koja je to druga osoba. Meni se čini da nisi imao hrabrosti sve to njemu u lice reći pa si izabrao ovakav posredan način, to mi se ne sviđa, za mene to nije "Pravi" muškarac. Napisala sam ovo zato što sam uvijek bila za to da se problemi rješavaju "Licem u lice" a ne zaobilaženjem.

    avatar

    01.06.2006. (06:56)    -   -   -   -  

  • Rock`n`Roll je život moj

    Ovo kaj bum napisal ne spada pod komentare, pa neka to "Glavni i odgovorni"
    stavi gdje želi, ako mu ta crtica paše.

    Vjerujem da će danas mnoge svjetske agencije prenjeti tu informaciju, ali ipak mislim da nije zgorega da ju i "Slomljena srca" imaju.

    Na današnji dan 1.6.1926.g. u Los Angelesu rođena je Norma Jean Mortenson poznatija kao Marilyn Monroe i da je živa danas bi imala 80.g. Niti bogza kakva pjevačica niti bogzna kakva glumica ipak je bila najveća sexi zvijezda 20.stoljeća,Plavuša, posebno poznata po vezi sa tadašnjim predsjednikom Amerike J.F.Kennedy-em. Jedno je izjavila : "Rođena sam kao kurva, i umrijet ću kao kurva.", a i umrla je pod tajnovitim okolnostima, navodno predozirana, iako predoziranost nikada nije dokazana, pa njezina smrt i dan danas ostaje prekrivena velom tajni.

    avatar

    01.06.2006. (12:14)    -   -   -   -  

  • Rock`n`Roll je život moj

    Uf, Uf, postaje zanimljivo, ćak jako zanimljivo, citirat ću Clementine :" Baš ste zanimljivi, samo napred.........pratit ću i dalje vaša "nadmudrivanja". Jako me zanima kako će se naš "Glavni i ogovorni" obraniti, jer Clementine komentar je bio JASAN i OŠTAR, očekujem takav i odgovor.

    avatar

    01.06.2006. (12:47)    -   -   -   -  

  • Don't hate me because I hate you. One day I'll kil

    Odličan ti je blog! Mene je eto baš jučer ostavio dečko i sva sam nekako sjebana.. Pročitala sam onaj post kad te ostave.. super je.. Ovaj nisam u cijelosti jer žurim, ali blog ti je stvarno odličan i samo tako nastavi... Inače, odakle si ti? Koliko ti je godina? Posjeti me... uživaj! pozzz

    avatar

    01.06.2006. (12:54)    -   -   -   -  

  • P U P S Y

    Lijepo napisano bez obzira na neke komentare koje su ti ostavili. Ali nisu svi kao ti...ma ni polovica..većina njih glumi i pretvara se u nešto što uopće nije. No to je njihov problem, jer nitko neće moći vječno glumiti, ai kako si rekao:na kraju ostaje sam sa sobom i Bogom,nema kome glumiti..pozz!!

    avatar

    01.06.2006. (16:19)    -   -   -   -  

  • yoko

    Clementine, Clementine... da si malo pomnije pročitala shvatila bi što sam mislio reći. Stvar je u tome da se mnogo mnogo ljudi mijenja ovisno o situaciji u kojoj se nalaze. Naime, neki ne biraju ciljeve da bi postigli nešto, pa čak i preko tudjih ledja, to svi znamo. Kao što NISAM napisao, jer je to nepotrebno, naravno da sam odgovorio tom nazočnom čovjeku u lice, ali da li sam trebao izrecitirati cijeli post? Ponekad je dovoljno samo ovo što sam mu i rekao "Pogledaj se, kitiš se tudjim perjem... Zar ti nije jasno što činiš sebi, a ne meni? Vrati se samo malo u vremenu unatrag, samo par minuta.. ili otidji samo par minuta u budućnost!" Rock dobro zna kako ja MOGU vratiti, ali uopće nije stvar u tome, stvar je u tome da osoba sama shvati što čini, a to je uvijek najbolnije...

    avatar

    01.06.2006. (17:53)    -   -   -   -  

  • Rock`n`Roll je život moj

    Iskreno ja niš ne kužim, možda je i bolje ? , mislim da nije , u svom odgovoru Clementine upotrijebio si "Kitiš se tuđim perjem", to sam ja uptrijebio kao odgovor "Kontesi Neri" u jednom svom komentaru, a i napisao si "Rock dobro zna kako ja MOGU vratiti", a ovo Rock me jako asocira na Rock`n`Roll, to je samo koescidencija, ja sam pobrkao lončiće ? ili ?
    Uf, Uf, ne sviđa mi se ovo, jako mi se ne sviđa.

    avatar

    01.06.2006. (19:55)    -   -   -   -  

  • marsovac

    yoko koje?

    avatar

    21.06.2006. (12:13)    -   -   -   -  

  • laurax1

    Predivno je i sve je istina,srečom-ja sam upoznala samu sebe i znam tko sam i što sam,jadni ljudi koji izgrade lažni self!Da bar pokucaju na tvoja vrata,pardon-blog! :-)

    avatar

    25.09.2006. (19:23)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...