Komentari

yoko.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • yoko

    Otrovno.....DOBRO!

    avatar

    30.05.2006. (22:24)    -   -   -   -  

  • mikx

    predobro,opako

    avatar

    31.05.2006. (05:22)    -   -   -   -  

  • kontesa nera

    Mi volimo sex isto toliko koliko i muškarci, pa zašto smo onda mi kurve a vi frajeri?
    Dečki o svojim uspjesima pričaju po birtijama glasno (o neuspjesima mudro šute), a kako bi to izgledalo da mi tako radimo, tj. sjednemo negdje u kafić i udri po tome"znaš onaj crni s kojim sa jučer bila, taj je totalni fijasko" ili "kojeg tipa sam jučer okrenula, tip je bio mrak" bile bi kurve naravno.
    Što je uostalom kurva? Osoba koja naplaćuje seksualne usluge. Može biti i muškog i ženskog roda.
    Osim toga negdje sam čula da dečki vele "kurva je ona koja neda".
    Evo samo toliko!

    avatar

    31.05.2006. (06:47)    -   -   -   -  

  • nadica

    imala sam vremena malo gruntati na poslu o tome a sad da vam kažem to dojde ko onaj vic iliti fraza kad majka kaže kčeri dok se udaje dobar brak -kako-dobra kuharica u kuhinji a
    u krevetu kurva--
    a nadam se da r´n´r´ima nešto i o muškom rodu...

    avatar

    31.05.2006. (16:28)    -   -   -   -  

  • Rock`n`Roll je život moj

    Nadica, klikni na "Extra Corner 3"(desno) pa ćeš naći mudricu koju si ti malo skratila a koju je izgovorila Jerry Hall, a o muškarcima, u "Extra Corneru 2" napisao sam nešto ružno o muškarcima, sjećate se ? : "Ne postoje frigidne žene, postoje samo nespretni muškarci." zato za sada o muškarcima SVE NAJBOLJE.

    avatar

    31.05.2006. (16:55)    -   -   -   -  

  • nat

    ova me tema podsjetila na jedan vic:
    sin pita tatu: koja je razlika između de jure i de facto.
    tata pita mamu : jel bi dala za 100 kuna?
    mama : ne bi.
    tata : a da li ba za 10 milijuna dolara?
    mama : ...mmmm....pa.... bih.
    tata: eto sine, de jure smo mi bogati, a de facto bez kinte i sa jednom kurvom u obitelji.

    kako prilika čini lopova, čini i neke druge stvari.

    avatar

    31.05.2006. (18:31)    -   -   -   -  

  • ....monchyka....

    da r`n`r znam da se to tamo nalazi i sad se vidi kako se sve svodi na isto ili se varam...

    avatar

    02.06.2006. (15:16)    -   -   -   -  

  • Rock`n`Roll je život moj

    Nadice,kada bi se mene pitalo ja dižem ruku u zrak za jednostavnost, prosječnost i uvijek bi rado u životu birao nekakvu sredinu, znaći od svega gore navedenog u toj mudrici meni bi najviše odgovaralo :
    1.Da zna nešto kuhati
    2.Da održava kuću što je moguće čišćom
    3.Da mi sa njom nije dosadno u krevetu
    4.Meni najvažnije : Kada smo zajedno a ne radi se nijedan od gore navedenih poslova da imamo o čemu razgovarati , u pronalaženju takve osobe do sada baš i nisam imao previše uspijeha, iako vrijeme baš i nije na mojoj strani, kada se o takvom odabiru radi nema žurbe.
    Tako ja mislim.

    avatar

    03.06.2006. (01:48)    -   -   -   -  

  • nat

    slažem se s tobom R'n'R. Za ženu je bitno da pokriva sva područja i dovoljan je prosjek u svemu. Isto analogno vrijedi i za muškarce. Stvar je u tome da su obično u nekom području izvrsni, nauštrb nekog drugog.

    avatar

    03.06.2006. (18:47)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...