Komentari

cnn.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • marduk

    kod nas je sve moguće... mi smo zemlja čuda... :-P

    avatar

    30.05.2006. (13:52)    -   -   -   -  

  • rilady

    Samo još jedan dokaz (od mnogih) da je pravna država za nas utopija.

    avatar

    30.05.2006. (14:05)    -   -   -   -  

  • Matly

    Bok, blog ti je odličan čestitam bbbbbbbbbrrrrrrrrrraaaaaaaaaavvvvvvvvvvooooooooooo!!!!!!!!!

    avatar

    30.05.2006. (15:21)    -   -   -   -  

  • 3MD

    Danas ništa nije čudno...sve je iskrivljeno..pravda nije što je bila...ništa ne štima...toliko je rupa u zakonu koje se koriste za svakakve interese...ja sam posebno ljuta na mnogošta...iz takta me izbacuju takve stvari..

    avatar

    30.05.2006. (16:36)    -   -   -   -  

  • Gladuša - Ždrelac - Pašman

    Mene ne iznenađuje ni najmanje:(

    avatar

    30.05.2006. (19:53)    -   -   -   -  

  • pulicer

    Meni je ovo podebljavanje monopola T-HT dogadjaj dana. Klasicna prica o tome kako se posluje na Balkanu. Prvo se potplati politicare da se u paketu uz HT dobije i monopol u tajnom ugovoru. Zatim se zaposli ex. novinare da budu njihove trube ( Jurleka i sl.). Osim toga vrsi se iz viska prihoda zajamcenim povoljnim polozajem i previsokim cijenama marketinski pritisak na medije ( TV i novine)Tako da je tesko naci novine ili TV koja ce napasti svog najveceg marketinskog klijenta.Ovo se jos bolje vidi u slucaju TDR-a. Intenzivno iz svih medija salje pozdrave iz Rovinja, a presucuje se teski kriminal u pretvorbi TDZ-a.

    avatar

    30.05.2006. (22:22)    -   -   -   -  

  • Scarlett_l

    A u govna svita... luđaci.

    avatar

    31.05.2006. (12:03)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...