Komentari

yoko.blog.hr

Dodaj komentar (21)

Marketing


  • filozofije jednog leptira

    ah ta ljubav...

    avatar

    29.05.2006. (17:35)    -   -   -   -  

  • kontesa nera

    Misliš da je to pravilo? To je tipično za lovce.
    Mislim da postoje i drugačiji scenariji i drugačiji krajevi priče, jer inače ništa nema smisla.

    avatar

    29.05.2006. (19:38)    -   -   -   -  

  • yoko

    Pa iznesi ti te drugačije scenarije i drugačije krajeve priče...
    Mislim da nisi baš pročitala naslove teme.. ovo što sam napisao se točno drži teme...

    avatar

    29.05.2006. (19:47)    -   -   -   -  

  • kontesa nera

    Što si tako ljut?
    Dobro ako ti tako veliš.
    Mislila sam na neke druge situacije kad se vatra ne ugasi, ali nema veze.
    Pozdrav!

    avatar

    29.05.2006. (20:20)    -   -   -   -  

  • Clementine

    Bok svima, pratim ovaj blog 2-3 tjedna i još se nisam javljala, ali sa zanimanjem sam pratila stavove, razmišljanja i komentare Yoke, Kontese Nere i R`N`R-la, meni se ćini da ste vas troje nekako posebno povezani, s time da je Yoko po meni nekako previše fin, iako se predstavlja kao patnik stalno zahvaljuje, fali, jako je jako ljubazan, jesi li stvarno takav u životu ?, Kontesa Nera i Yoko se mislim poznaju i preko ljubavnih pjesmica se lagano nadmuruju, kao da jedan i drugi imaju zajedničku "ljubavnu bol", a taj vaš R`N`R je nekako samozatajan,oštar ali škrt, taj ne hvali, ne dijeli olako komplimente, ali ćini mi se jako pametan i pravedan, za njega nisam sigurna da poznaje oboje, ali da o njima dosta zna, zna ili možda samo nagađa, neznam ali svakako je zanimljivo pratiti vaša "nadmudrivanja", samo napred, baš ste štosni.

    avatar

    29.05.2006. (22:17)    -   -   -   -  

  • kontesa nera

    Lijepo Clementine, vidim da si se malo pozabavila nama. To znači da smo interesantni. Izvela si i neke svoje zaključke. Dosta si dobro dečke opisala kaj se tiče ovog tu na blogu, a u stvarnosti tko zna, u povjerenju muškarci su ti "čudne biljke".
    Sad bum opet dobila po prstima.
    Pozdrav

    avatar

    30.05.2006. (06:25)    -   -   -   -  

  • Clementine

    Nisam ja baš tako neiskusna kako ti misliš, možda moj komentar daje drugačiji dojam, ali i ja ponešto znam o dečkima (muškarcima).Ovo što si ti napisala "čudne biljke" ja bi drugačije rekla, ako je dečko-muškarac PRAVI, ponavljam PRAVI, onda želim da bude moj pa makar bio i "čudna biljka", ali ja sam do sada susretala mnoge "čudne biljke" kojima je falilo ono najbitnije DA BUDU MUŠKARCI. Pozdrav svima,žurim, već kasnim.

    avatar

    30.05.2006. (07:41)    -   -   -   -  

  • Rock`n`Roll je život moj

    "Dok dešč curi dobre se spi, dok je mozak na paši nije baš pametno da se za pero maši." Ali nemogu izdržati, vidiš Yoko,Konteso, postali smo cirkusanti koji imaju svoju publiku da ne kažem obažavateljicu?(Clementine). Koji je vjetar tebe Clementine dopuhao, maestral ili ipak možda bura?. Od onog što si napisala (pogađala), pola je točno a drugu polovicu ću ti oprostiti. Znaš li ti onu lijepu staru pjesmu iz filma : "O My Darling, O My Darling, O My Darling, Clementine..." Pogledaj si taj film, dopast će ti se sigurno, a evo rezimea za kraj, "netko bi mogao ostati bez prstiju a netko bi mogao ostati i bez ruke". Htio sam se podpisati kao "čudna biljka", ali mnogi koji prate moje komentare i moj "Extra Corner" o ženama vjerovatno bi prepoznali moj rukopis pa sam odustao. Za one koji neznaju sutra izlazi "Extra Corner 6" pod radnim naslovom "O NEVINOSTI i (DA PROSTIŠ) KURVANJU".

    avatar

    30.05.2006. (12:01)    -   -   -   -  

  • filozofije jednog leptira

    evo obecajem slijedeci put te zovem na peku...

    avatar

    30.05.2006. (13:33)    -   -   -   -  

  • ....jednostavno--za mene ispravno...

    mala.... nice post... a ova pjesmica na kraju je super...
    naiđi do mene..imam novi post....pusa....pozzzz=)))

    avatar

    30.05.2006. (17:01)    -   -   -   -  

  • yoko

    @Clementine.. da, vrlo je to čudno, no takav sam i u životu, definitivno malo premlak stav zar ne? Kultura prije svega, pa onda sve ostalo, a da ne pričamo o nekim osjećajima i sl... Što se pak poznavanja tiče, moram ti priznati da baš osobno znam samo jednu osobu s bloga, a mogu ti reći da ta osoba nije Kontesa, pa razmisli i reci... Onaj tvoj pojam "pravi", to je individualan stav, jer ono "pravi" za tebe, sigurno nije "pravi" od recimo nekog drugog. Pojam pravi znaš samo ti! I ne razumijem te, što to znači BITI MUŠKARAC? Biti agresivan, nekulturan ili...? Nekome se svidjaju takvi, a nekima i ne, opet individualno... Još za kraj i ja bih nabacio jednu svoju staru: "Žena je starija od vraga"...
    Pozz i hvala na komentarima...

    avatar

    30.05.2006. (17:11)    -   -   -   -  

  • Nisam znala da te je tako lako "piknuti" mladi gospodine R'N'R, a kaj bi neko s mojom rukom?
    Čudne biljke inače znaju biti jako interesantne, a što baš nije za odbaciti.
    Žena je možda starija od vraga ali vi muški bi radije u njezin pakao nego kod ovog drugog. Jesam li u pravu Yoko?

    avatar

    30.05.2006. (19:45)    -   -   -   -  

  • kontesa nera

    Oprostite što se nisam potpisala.

    Odgovorna sam za gornji komentar

    avatar

    30.05.2006. (20:04)    -   -   -   -  

  • yoko

    Žene,ne možeš s njima, ne možeš bez njih... mislim, da govori sve!
    Usput, bilo bi lijepo i kulturno da se potpišeš, zar ne?

    avatar

    30.05.2006. (20:05)    -   -   -   -  

  • kontesa nera

    Kad bi vi dečki znali kako malo lukavstva i mudrosti treba da predemo poput maca, ali ne znate................

    avatar

    30.05.2006. (20:13)    -   -   -   -  

  • Rock`n`Roll je život moj

    "Ta tvoja ruka mala....." pjevao je davno Ivo Robić. Nisi "Konteso" pažljivo pročitala moj komentar, jer da jesi trebali si postaviti pitanje : "a kaj bi neko sa mojim prstima?", jer moja misao je bila da bi ti mogla ostati bez prstiju a Clementine bez ruke, naravno da je to bila šala iako "NAJ POZABITI" da u svakoj šali ima pola istine, a završit ću na "Kontesin" način "Pas i mačka u istoj kući, to je tako rijetko dobar spoj i još da djele istu postelju, to već granići sa čudom". iako ćuda se događaju, zar ne?
    ps.Yoko, mislim da buš malo pričekal Clementine da odgovori, sigurno traži kod Klaića pojam što je to pravi muškarac, a to bi moglo potrajati !

    avatar

    30.05.2006. (20:57)    -   -   -   -  

  • Mladi gospodine, nisam shvatila da su "netko" i "netko" dvije različite osobe. No svoje prste još uvijek trebam. A slušaj, ja sam ti samo žensko čeljade(makar nisam plavuša) i ne kužim sve od prve. Ne mogu ja slijediti tokove tvojih misli pa makar bila i Grička vještica.
    Ne diraj Clementine, zna ona koji je pravi muškarac za nju samo to nije željela podijeliti s nama, a i zašto bi?
    Mislim da nije problem u psu i mački, već je problem kad se mala maca pretvori u lavicu.
    Pozdrav!

    avatar

    31.05.2006. (06:30)    -   -   -   -  

  • kontesa nera

    Opet se nisam potpisala.
    Ma totalno sam rastresena.
    Dakle odgovorna sam za gornji komentar i mislim da će ova moja ponovljena greška biti komentirana, al što mogu.

    avatar

    31.05.2006. (06:32)    -   -   -   -  

  • Clementine

    Za mene pojam "PRAVOG" muškarca znači : Da mi je podrška i oslonac, da je kraj mene kada ga trebam i da ga nema kada želim biti sama. Tražim li previše ?, mislim da ne.
    A kada se radi o mojoj ruci, bez obzira na koji način za nju se treba i vrijedi izboriti !

    avatar

    31.05.2006. (06:53)    -   -   -   -  

  • yoko

    Ne shvaćam, a zašto bi bila sama? Nije li bit da ti muškarac pomogne, a ne da ga odgurneš.. čudna razmišljanja, moram priznati...

    avatar

    31.05.2006. (18:21)    -   -   -   -  

  • kontesa nera

    Clementine, ne tražiš previše, bit svakog dobrog odnosa je da se partneri mogu osloniti jedan na drugoga i da su potpora jedan drugom.
    Yoko, svaki čovjek ponekad osjeti da mora biti sam sa sobom. No to ne traje dugo i opet trebaš ruku da ti pomogne. Pobjeći u samoću recimo na par sati ne znači odmah odbaciti nekog.
    Pozdrav

    avatar

    01.06.2006. (06:15)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...