Komentari

yoko.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • vlatk@

    e man blog ti je super!!! čitam te... pozzzz.......

    avatar

    28.05.2006. (17:13)    -   -   -   -  

  • kontesa nera

    Pjesmica je super. Baš onakva kakve ja volim.
    Pozdrav

    avatar

    28.05.2006. (18:21)    -   -   -   -  

  • Pupsy

    Čovječe otkud tebi inspiracija za sve ove postove?? Ne stignem sve čitati ali ovaj sam pročitala,cool! Šta sam pišeš pjesmice? Nice! A koliko imaš godina? Baš me zanima!Ja sam ti se javljala prije, ali sad imam novu adresu,ako me se sjećaš..Pozz!

    avatar

    28.05.2006. (22:41)    -   -   -   -  

  • yoko

    Hmm, mislim da se ne sjećam, previše ljudi poznajem, pa eto, još jednom isprika!

    avatar

    28.05.2006. (22:56)    -   -   -   -  

  • Pupsy

    Pa ne znam baš da li plijeni pažnju, ali eto..Stavila sam te bila još prije u linkovima da ne zaboravim sdresupate čitam kad stignem.A koliko imaš godina? Ti patiš zbog jedne cure ili sam fulala...?

    avatar

    28.05.2006. (23:00)    -   -   -   -  

  • yoko

    Prošlo svršeno vrijeme...

    avatar

    29.05.2006. (05:02)    -   -   -   -  

  • Rock`n`Roll je život moj

    Pupsy, predpostavljam da si mlada, vjerovatno i premlada da bi znala za jednu pjesmu koju je nekad davno pjevala Ljupka Dimitrovska........"Godine nisu važne, tako se barem kaže....". Probaj se negdje ogrebsti za tu pjesmu pa ju preslušaj i onada će ti mnoge stvari o našem "Glavnom i odgovornom" biti jasnije, to je samo prijateljaski savjet, a za kraj jedno pitanje : Ti znaš neku normalnu osobu a da nikad nije patila zbog cure?? A za "glavnog i odgovornog" pitanje : Nije li "Prošlo svršeno vrijeme" trebalo napisati sa točkom i uskličnikom na kraju .!, a ne sa točkicama....... što se vrlo lako može protumačiti kao "nastavlja se".

    avatar

    29.05.2006. (10:21)    -   -   -   -  

  • yoko

    Da, u pravu si, ionako se neće nastaviti.. da sam mislio o nastavljanju vjerovatno bi se izrazio kao "Prošlo nesvršeno vrijeme..." , ne bi li?

    avatar

    29.05.2006. (17:22)    -   -   -   -  

  • Rock`n`Roll je život moj

    Neznam, ali znam za onu "Nikad, ne reci nikad više" ( 007 James Bond ).

    avatar

    29.05.2006. (18:50)    -   -   -   -  

  • yoko

    Ili "Nikad ne reci dvaput nikad..."

    avatar

    29.05.2006. (19:49)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...