Komentari

yoko.blog.hr

Dodaj komentar (13)

Marketing


  • ..:: stilist mile :::..

    ej zakaj nemas komentara na blogu uopće.....?????????

    avatar

    26.05.2006. (17:36)    -   -   -   -  

  • yoko

    Zato jer ću usporiti malo ritam od sutra, previše postova imam da bi se sve moglo komentirati...
    Mislim da je to problem, jer posjećenost nije, pogledaj brojku s desne strane...

    avatar

    26.05.2006. (17:56)    -   -   -   -  

  • petronela

    Oh!kako bi ga mrknila,a potom zamolila da me ozeni...-))))))))))))))))(procitala negdje)...,a svidja mi se,jakoo-)))

    avatar

    26.05.2006. (19:38)    -   -   -   -  

  • Damir

    e ovakve mi se stvari vec stvarno svidjaju samo napred care ....:))

    avatar

    26.05.2006. (21:17)    -   -   -   -  

  • kontesa nera

    A da se vratiš unatrag i opet budeš pristojan mladi gospodin?

    avatar

    26.05.2006. (21:25)    -   -   -   -  

  • yoko

    Kao prvo, to je kontroverzni gospodin R'n'R pisao (nije moj nikakav alias, nego moj prijatelj) pa obratite se njemu...
    Petronela, uuu, lijep aforizam, hvala ti puno.

    Kao što je i sam RnR najavio, britko i oštro i nekog će pogoditi zasigurno. Samo, naprijed majstoreeeee...

    avatar

    26.05.2006. (21:44)    -   -   -   -  

  • kontesa nera

    U redu je da bude britko i oštro, ali ne moraju se koristiti proste riječi i bez njih se da štošta reći. To je tvoj blog Yoko, pa onda vodi malo računa o tome.

    avatar

    27.05.2006. (09:07)    -   -   -   -  

  • yoko

    Mislim da bi bilo bezveze da cenzuriram izvorni materijal, uostalom vjerovatno će se RnR sam javiti ili s isprikom ili s objašnjenjem...

    avatar

    27.05.2006. (12:59)    -   -   -   -  

  • Rock`n`Roll je život moj

    Požaliti se možete samo meni, radi odabira, dali sam ga mogao ne uvrstiti, mogao sam ali onda nebi znali koji je meni najdraži, taj zadnji "prosti" nema autora to je grafit, kako je napisano tako je i preneseno, jer da sam bilo što mjenjao, pa i jednu rijeć, onda bih ispod njega morao napisati da sam ja autor, a kititi se tuđim perjem nikad nisam radio pa neću ni sada "Konteso".

    avatar

    27.05.2006. (16:25)    -   -   -   -  

  • yoko

    Upravo to je bio razlog zašto ja nisam ništa mijenjao na tome... Usput, RnR, nadam se da si zadovoljan linkovima sa strana, od sada...

    avatar

    27.05.2006. (17:15)    -   -   -   -  

  • Rock`n`Roll je život moj

    Sa tobom,tvojim razmišljanjima i idejama nemogu biti nezadovoljan, uostalom sječaš se ? "Što će nam lijepe žene, dok ima zgodnih muškaraca", ako sad ne napišem ŠALIM SE, Pak bu frke.

    avatar

    27.05.2006. (19:09)    -   -   -   -  

  • yoko

    Hhehe... lijep komentar, naravno dvosmislen, i sada ne znam gdje bi se uvrstio : u ovo drugo kao prema muškarcima ili u ovo drugo kao što to stvarno jesam ;-)
    Pozz..

    avatar

    27.05.2006. (19:44)    -   -   -   -  

  • kontesa nera

    Mladi gospodine, ja nisam rekla da se kitiš tuđim perjem, a nisi ni napisao da je to grafit već mudrica hmmmm. No nema veze. Ne želim sada biti zločesta pa neću komentirati ovo o lijepim ženama i zgodnim muškarcima.
    Pozdrav obojici zgodinih muškaraca!

    avatar

    27.05.2006. (20:46)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...