Komentari

rotvajlerben.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • Lafica

    koja prekrasna slika!smijem li ju postaviti na šapice da se i drugi dive?

    avatar

    26.05.2006. (11:20)    -   -   -   -  

  • Istina o Austro-Ugarskoj

    jel to tvoj pas?lijepa živina

    avatar

    27.05.2006. (12:01)    -   -   -   -  

  • Luana

    Obožav rotwailere...imala sam jednog...bili smo opljačkani pa smo morali kupiti jednoga....prema drugima je bio agresivan,ali prema nama je bio kao mala maca (sa dodatnom snagom ;-) )

    avatar

    28.05.2006. (18:35)    -   -   -   -  

  • rottweiler

    Bok, Ben ti je prekrasan! Konačno da još netko ima blog o rotićima, mojoj najdražoj pasmini. I sama sam vlasnica jedne rotice, a uskoro ćemo nabaviti još jednu da imaju društvo. Obožavam raditi s njima

    avatar

    29.05.2006. (09:03)    -   -   -   -  

  • Lafica

    hvala came :)

    avatar

    29.05.2006. (13:13)    -   -   -   -  

  • pas

    preljepog psa imate.Dali mi mozete reći iz koje ste ga uzgajivaćnice kupili i dati mi broj telefona

    avatar

    31.05.2006. (09:09)    -   -   -   -  

  • pas

    Koji je bolji pas za poslušnost rotvajler ili njemački ovčar,mislim koji brze uči i koji se veće za samo jednu osobu.

    avatar

    31.05.2006. (09:31)    -   -   -   -  

  • rottweiler

    Rotići jako brzo uče, ali imaj u obziru i da su vrlo sklona pamsina dominaciji. Ovisi zapravo što misliš raditi s psom - rotići su odlični u poslušnosti, ali nemaju toliko jak osjet njuha poput NJO. S druge strane, puno su jači od NJO. S rotićem recimo ne možeš očekivati neke rezultate ako misliš raditi agility i slično.
    Ja osobno ne mogu baš uspoređivati NJO i rotvajlere jer mislim da su to sasvim različite pasmine i koliko sam sklona rotićima, toliko nemam iskustava sa NJO.

    avatar

    23.06.2006. (13:04)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...