Komentari

yoko.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • A što ako postoje tabu teme i što ako se on boji ili je po srijedi nešto drugo?

    avatar

    25.05.2006. (18:32)    -   -   -   -  

  • yoko

    Ako se boji, treba ga opustiti na neki način, vjerovatno znaš koji, upotrijebiš inituiciju i onu staru poslovicu "ne čini drugima, što ne želiš da čine tebi". Taboo teme s vremenom ishlape, ne postaju taboo ako se osobe razumiju. A pod onim tvojim drugo? Ne razumijem, što drugo..

    avatar

    25.05.2006. (18:45)    -   -   -   -  

  • nat

    šta se tiče točke broj 4.ja se držim one da je bolje ne davati savjete bez da netko izričito pita. a ni tada. ljudi uglavnom traže suosjećanje a ne savjet.

    avatar

    25.05.2006. (21:28)    -   -   -   -  

  • mistika

    slažem se...često nerazgovaramo dovoljno i neizgovorimo koliko bi i što trebalo...moja najbolja prijateljica kaže daj sebe do kraja bilo prijateljstvo ili ljubav i ako te slomi i prođe barem znaš da si dao sve i da nije išlo barem neosjećaž žaljenje da moglo više se učiniti..ili izreći..pozdrav

    avatar

    25.05.2006. (22:55)    -   -   -   -  

  • ....jednostavno--za mene ispravno...

    zakon..... ja ti imam novi post pa navrti nekad do mene....pusaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    avatar

    26.05.2006. (08:52)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...