Komentari

undesirable.blog.hr

Dodaj komentar (14)

Marketing


  • twiggy ramirez

    ej ono ona / on nisi se puno zeznio..hehehe, to mu samo vraćam jer me nazvao "dječakom sumnjive spolnosti" uglavnom dečko je miran i ispravan ništ se nebrini nadam se da kad vidi ove "bolne" informacije da neće odustati ja ne bio imala ništ protiv ići s vama ali izgleda da ću ići u Mađu. (sad te već vidim: "bitch, oću i ja u arkad!! :) uglavnom dala sam mu tvoj broj pa se skontajte i eto tako! užiFaj!

    avatar

    25.05.2006. (15:27)    -   -   -   -  

  • nist

    ISUSE I TI MENI OCES DREDLOKSE NAPRAVIT???TI NISI NORMALAN TO JE ODVRATNO PREMA OVOM STO SI TI NAPISOOOO...AJMEEE IJUUUU....MISLIM MOJA KOSA IMA OVE PREDISPOZICIJE ZA TO ALI ONAK..MOJA LIJEPA KOSA..:)))))..NOOOO...TO KOL IZGLEDA ALI ONAK...NE..I ZASTOOOOO TI STALNO GOVORIS KO DA SI NEKA BUDALA IZ ZAGREBAAAA??ONO KAJ,ZAKAJ BUM I TE FORE...ISSEEE NEEE..TO TAKO SMRDI...UGL..:))..AJDE POOOZZZ...HEH NE BRINI ZA SKOLU..AK SI OVO PROSO S TRI STA TE ONDA BOLI???HEH..POOOOZZZ

    avatar

    25.05.2006. (20:44)    -   -   -   -  

  • astronaut

    oh pa novi post je tu! a čuj, ocjene su ti važne zbog upisa na faks i to.....e što se tiče maila, dobila sam ga i odgovorila na njega, ima već tjedan, dva!!

    avatar

    26.05.2006. (09:06)    -   -   -   -  

  • ona koja spava

    hej,pa evo i ja se nadam da ces proći s 4!!! a sto se tice tih ocekivanja sod staraca,isto je i kod mene,cijeli zivot prolazila s 4 i u srednjoj prodem s 5 i sad moram stalno...mislim nije da moram,al onda bi mi cijele dane kvocali kak ja to mogu i da sam to dokazala i shit slican tome ili gori...ma uzas...tak me znaju nazivcirat s tim!!!!uf...
    a fek ,nisam znala da su dreadlocksi taako komplicitani....meni to lojepo izgleda,no mislim da bi mi brzo dosadilo da ih ja imam...ne znam...a sta nisi rekao da ces objavit zadacnicu?!?!
    sta je s dunjom,dio je ona isparila?pozzz...

    avatar

    26.05.2006. (09:13)    -   -   -   -  

  • pop-fan

    Znaš moju priču s ocjenama i starcima tak da ne moram to ovdje pisat, a dreadlocksi me baš ne zanimaju, mislim fora je to za vidit ali ne na meni... -pozz-

    avatar

    26.05.2006. (10:09)    -   -   -   -  

  • twiggy ramirez

    c-c-c...obećanje ludom radovanje yoš mi nisi post prochitao!! biajič!!!! ;) nego jel ste se čuli vas dvojica jel se dogovarate šta oko tih dreadova??

    avatar

    26.05.2006. (22:52)    -   -   -   -  

  • Tragedy

    hella! evo i mene ;) ma starci stalno nešt serendaju, kod mene je stara recimo pedagoginja u školi koju pohađam, pa ono... zna moje ocjene bolje od mene same, onak, bolesno... ne mogu ni pobjeći ni ništ, vidi iz prozora kada odlazim, ma bolesno, kontam da, kad bih jednom markirala, ma poslali bi policiju i pse zamnom, cijela potjera! a što se ocjena tiče, ja ću isto proći sa 4, samo što je moje 4,4 koma, kontam da ne mogu izvuć 5 :( ma bolesno... to sa dredlocksima mi je super stvar, a što se recimo onih uši i sličnih buba tiče, pa isse, ima i za to neki bijesni šampon od kojeg pobjegnu... a inače mi je takva kosa baš cool, meni stara nije dala da to napravim, jer se to kao ne smije prati, kao morat ću odrezat cijelu kosu ako ponovno hoću da mi bude normalna, da će mi neka bolesna firzerka zapalit cijelu kosu, kak je to skupo, bla bla bla bla bla bla... a kontam da bi moja glava s time izgledala ko WC četka, hahaha ajd, pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz, xoxo

    avatar

    27.05.2006. (15:56)    -   -   -   -  

  • twiggy ramirez

    eeeeeeeeeeeeeeeeeejjjj!!!!!!!!!!!!!!! pa vi se našli!! ludnica!!!! ajd baš super nadam se da ste se kolko-tolko skontali, i da je zadovoljan dreadovima!

    avatar

    27.05.2006. (18:33)    -   -   -   -  

  • astronaut

    e zaaakon ti je ovaj zmaj!! predobro izgleda! stvarno odlično!

    avatar

    28.05.2006. (15:49)    -   -   -   -  

  • astronaut

    bravo, bravo! super si to napravio ;)

    avatar

    29.05.2006. (08:46)    -   -   -   -  

  • [BuRn]

    fuxo, ne bi ti ruka otpala da mi ostaviš komentar, ajd jafi mi se............. i da baš je fora pravit dreadove.... samo što malo dugo traje.........pusa mom jedinom.....

    avatar

    31.05.2006. (14:37)    -   -   -   -  

  • twiggy ramirez

    ej pa jeste vi napravili stjepanu dreadove do kraja? jao kako me zanima kako mu to sad stoji jer onda kad smo mi gledali je imao onak samo iza a na faci mu je bila još njegova normalna kosa ehehe..c ya

    avatar

    02.06.2006. (12:40)    -   -   -   -  

  • ona koja spava

    reko ajd da te pozdravim...pozdrav!

    avatar

    02.06.2006. (12:50)    -   -   -   -  

  • KaP po KaP i jen' dva tri

    e aj mi molim te reci jel znaš di se mogu ti dredloksi pravit?
    el zanm negdje u ZG il...?
    ja si oću a neznam di ima.aj pomaži.
    odgovori na moj mail systemka@net.hr
    aj živio

    avatar

    21.06.2006. (00:29)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...