Komentari

zarjamama.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • hvala što ste bili

    zagrliš ih oboje.... :-)

    avatar

    22.05.2006. (16:16)    -   -   -   -  

  • Ladyandry

    Pozdrav..pa kad malo plače...je sve ok...ak ne neha..onda pogledaj šta joj treba...kad jo uzmeš kad malo zaplače onda jo možeš scrkljati i onda si dobra cjeli dan samo z njo...pa djeca su naša i trebamo jih malo....maziti...pozdravček!!

    avatar

    22.05.2006. (18:07)    -   -   -   -  

  • katrida

    ........ja nisam nikad podnosila da mi dica plaču,nego sam ih nosala jer od mame trebaju ljubav uvik,a izvan doma srest će dovoljno zloće za plakanje i ja im moram dati snagu da budu snažni............pozdravić........

    avatar

    22.05.2006. (18:33)    -   -   -   -  

  • JaMama

    MOje Zlato rijetko plače, a kad plače uvijek je uzmem,. Kad je bila beba, nema šanse da bi je ostavila minutu da plače. Treba znati da je mama i utjeh tu kad je treba. Zato sam se malo zaprepastila kad sam vidila da ova mama ima takvu politiku. Mislim se pa nije valjda da tako mora biti kad dobiješ drugo dite.
    Bože dragi iskomentirala sam svoj post. Mogla sam to i gori odma napisati. :)

    avatar

    22.05.2006. (18:38)    -   -   -   -  

  • KAKO SADA DALJE

    moji su se bome izbečali do iznemoglosti!!nisam nikad previše mazila klince,nedam da manipuliraju.a manji nonstop cvili sad fino ignoriram i to prolazi.ma ništa mu nije neg privlaci pažnju

    avatar

    22.05.2006. (20:58)    -   -   -   -  

  • tonkabest

    moja zna plakati kad je gladna, ukakana, pospana ili joj je predosadno u vrtiću(ne znam kako se to još zove, gajba?!). sad "zuji" u hodalici i nosa neku klipu samo čekam kad će se odalammiti.

    avatar

    22.05.2006. (21:15)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...