Komentari

smile16.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • __DY__

    Ej SUSJEDO! jel ti možeš vjerovat? konačno ja sjela za komp. i čak sam prva koja ti je nap. komentar....uuuu...(aplauz).
    e ovo zadnje kaj si napisala-)BRUTALA,daj si to probaj zamislit...jao idem matku primit u ruke(naježim se čim se sjetim kolko ima gradiva,a ja naravno ništ ne kužim)
    daj dođi na kavu dok budeš slobodna...pa da pričamo o crtičćima... :))))))))))))))))
    seeya,poz

    avatar

    22.05.2006. (18:26)    -   -   -   -  

  • __DY__

    e i zaboravila sam ti skomentirat blog...pa katastrofa! ŠALA
    sve je super..al daj stavi malo slikice...da bude zanimljivije...uskoro ću i ja imat blog,al za sad je još u izradi pa dok bude gotov,skomentišaj ga..kisek

    avatar

    22.05.2006. (18:30)    -   -   -   -  

  • Greenka :P

    kaj ja to po drugim blogovima čitam da mi se neki novi poslić sprema?? ...hmm...well, well...mogla bi ja nekaj unosnog stvoriti od toga...tipa 1 preuređenje bloga=3 kukuruzna peciva iz kifle... ha! kaj na to veliš?! ;P zzzzzzezam te samo...al ipak barem jedno pecivo...ono, reda radi... :DDD ajmo sad post skomentirat --- 1. kugla - treba li tu dodanih komentara? bilo je i vreme da se otpre konačno... 2. a ja nejdem...šmrc :'( 3. govorila sam ja od početka da nas bu štikla samo osramotila...kaj je glupo, glupo je... 4. njaaa, can't wait to see it :)) 5. di je Đurmanac?? i odkad se čokolade moraju švercati...wtf?? moje moždane stanice ne kuže ovaj odlomak...bijam zbunjena.... 6. eto, zlo ipak postoji na svijetu.
    za kraj: kisssssssssssssssss

    avatar

    22.05.2006. (21:23)    -   -   -   -  

  • Black & white...or is it grey?

    ahoj! isus bog ovo za žensku kaj se sporađala----užas!! pa kaj je obnorela??ja bi to sve streščila...zvadila bi joj maternicu na živo, tj.iščupala pa nek se onda nafči da se rađa u bolnici ili da ak nemreš već u bolnici, ne rađaš u wc...btw, drago mi je da ti se sviđa promjena mog blogića :) a o testovima ne bi puno pričala :( vidimo se sitra buwo! pusek :*

    avatar

    22.05.2006. (22:05)    -   -   -   -  

  • vEdRaNa ;)

    ti si se bome pretvorile u novine...
    ahhhhh... AJMO SE MOLIT!

    avatar

    24.05.2006. (19:19)    -   -   -   -  

  • tijana džubre

    sad sam kopala po starim postovima i komentarima i naišla na tvoj komentar. :)
    vidim da slušaš FNC Diverzant, meni su oni prejebeni.
    ajd uživaj, pozdraf!

    avatar

    25.05.2006. (22:56)    -   -   -   -  

  • Anja is the BOSS

    ola samo jedan brzinski komentar..čujem da je bilo dobro u pečuhu,da vama je bilo dobro čim niste pisali povijest...ajd vidimo se sutra,pusa

    avatar

    26.05.2006. (19:53)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...