Komentari

zarjamama.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • Ladyandry

    Pozdrav...JAKO DOBRA PROMJENA BLOGA..FANTAZIJA...STVARNO SAM OSTALA BEZ RIJEČI..DOBRO SI SE SJETILA...POLJUBAC I POZDRAVČEK...

    avatar

    21.05.2006. (15:16)    -   -   -   -  

  • Sa dva prsta po tipkovnici

    Promijenila frizuru,skunula kile,promijenila dizajn blogu.Sada kad te krenulo da ofarbaš i stan,ćini se vrijeme promjena je u tebi.Lijepo!

    avatar

    21.05.2006. (15:37)    -   -   -   -  

  • debelamama

    hvala. Nego, kako kile, jel još držiš dijetu? Ja sam stalno na istoj težini iz jednostavnog razloga jer nisam imala uvjete držati dijetu, ali je bar ista težina, 86. Ja ti često idem raditi na kuću, to je par kilometara odavde, pa tamo jedem što stignem.... od sutra idemo opet

    avatar

    21.05.2006. (15:55)    -   -   -   -  

  • katrida

    ...........za za badminton triba ona loptica sa gumenim,težim čepom a ne plastična,a večinom su plastične i sa njima se ne može igrat,prelagane su............

    avatar

    21.05.2006. (22:25)    -   -   -   -  

  • KAKO SADA DALJE

    kako kile,meni sve skupa 3-4 sišle ali osjetim ja po odjeći da je to bolje a i dobila sam nekoliko komplimenata.badminton ti se u pravilu igra u zatvorenom jer nesmije biti vjetra.pozdrav

    avatar

    22.05.2006. (07:40)    -   -   -   -  

  • majčica

    Najdraži je profi u badmintonu. Skupit ću informacije i izvijestiti te. Znam da se igra na tri dobivena seta, ali ne znam točno do koliko. I igra se na zatvorenom. Ima i profi reketa (oko 100 kn) te loptica koji se kupuju u sportskim dućanima... Baš mi je drago što ti ide dijeta.

    avatar

    22.05.2006. (09:43)    -   -   -   -  

  • majčica

    ...eh, da, svekriva mi se javila zbog zle one da će doći kod ne vješte na ručak. Ha, ha, ha... Odlična pučka etimologija.

    avatar

    22.05.2006. (09:49)    -   -   -   -  

  • silmarien

    ajme badminton..i ja san se jedno vrime uzalud trudila pa san odustala..
    a to za svekrvu i nevistu san prvi put čula pred par godina i to od jednoga svećenika...

    avatar

    22.05.2006. (12:25)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...