Komentari

2zrtvapanka.blog.hr

Dodaj komentar (16)

Marketing


  • emo

    Curice pankerice hajdmo organizirat jedan dan neku picnjavu sa fasistima, skupimo se nas pun kurac i idemo ih trazit i lomit.. Idemo napravit anti fa udrugu.. ;D Ajd ozbiljno..
    E da, i jel znas di ima da se kupi u gradu negdje tamo iza, pored roza pertle, ocu da si uzmem roza pertle da budem blesav..

    avatar

    21.05.2006. (12:50)    -   -   -   -  

  • Posljednji tragovi izgubljene mladosti

    uuuuuuu ovo je neka opaka poezija...dobro je dobro je....iznenadio si me...hehe!!

    avatar

    21.05.2006. (15:13)    -   -   -   -  

  • ŽIKK

    oj!napravil sam blog di odgovaram na intimna pitanja..pa ako te nešto tišti javi se!

    avatar

    21.05.2006. (16:32)    -   -   -   -  

  • emo

    OMG... Da neshvaćena ljepotica ;D ... O hibrido hibrido ;D... Ma i ja sam dobar s njima, malo vise sa njihovim mamama i sestrama al bi bas htio da skupim nekog i da ih odemo ubijat, ima ih 3 u gradu i napuhani su do neba, treba malo ih spustit dolje..

    avatar

    22.05.2006. (11:42)    -   -   -   -  

  • is There pLace 4 me...?

    woooooow....a šta da drugo kažem?nemam ja pameti da ti je malo ostavim ;)...hi hi....inače,kulj bljgač....svrati ako baš hoćeš......a bilo bi lijepo.... :))

    avatar

    22.05.2006. (19:09)    -   -   -   -  

  • patak

    jes jes .. . ožiljak na guzi da da, sam mi ti smiješ to radit. .. . deš in da kutina u subotu, ak ideš javi mi. . . . . komprende

    avatar

    23.05.2006. (09:59)    -   -   -   -  

  • MOJ ŽIVOT JE ŽIVOT JE ,ŽIVOT JE SEXY MAGAZIN

    kćerkice moja najljepša..........zašto ti teti kažeš da te ja mrzim????pa ja sam sasvim dobra mama koja pazi na svoju kćerkicu koja je nasljedila seksi izgled od mene..........ti si paranoična....a i u tome si na mene....

    avatar

    23.05.2006. (23:01)    -   -   -   -  

  • patak

    nemrem pojma trebam se s tratinom čut. . .. ja sam ćuo neku priču od Ante NG da ti imš tekmu u NG pa ćeš od tamo produžit do kutine. . . . . ajde pizdo izbacit ćemo konduktera kroz prozor ha ha ha, 1. april je davno prošo

    avatar

    24.05.2006. (09:43)    -   -   -   -  

  • Skingirl CoTTica

    jao...preksutra se gre na kaos...ja ga imam u glavi...jer neznam hoću imat dosta para za tamo...potrudit ču se najstarijom metodom...haha..

    avatar

    25.05.2006. (18:21)    -   -   -   -  

  • Jurko Kataklizma

    e da ti kazem ak te zanima ... dobio moj stari jednu novi katolicku knjigu ... i tak blabla bal o religija ... al kad ono unutra hereze 20 st. i znas sta tamo? ... "Sljedbenici Satana Panonskog" .... mislim to je oformljeno kao neki kult .. i religija pa ak te zanima da napisem (prepisem) kao post?!

    avatar

    25.05.2006. (22:42)    -   -   -   -  

  • krista

    sta ima jel vi idete na hladno pivo i psihomodo pop

    avatar

    26.05.2006. (20:56)    -   -   -   -  

  • Skingirl CoTTica

    bolesna sam...imam bakterije ialergije..i gnojne upale....moram boraviti u krevetu...doma....sama...u pičku materinu...sad nisam na kaosu....

    avatar

    27.05.2006. (10:01)    -   -   -   -  

  • JEBEM TE GLUPA

    ej derpe imam svoj blog pa ostavi komentar koji...

    avatar

    27.05.2006. (14:35)    -   -   -   -  

  • emo

    curice sa žigicama jel idete danas na konc?

    avatar

    28.05.2006. (13:06)    -   -   -   -  

  • general

    TI SI ZREL ZA LOGOR KONCETRACIJSKI LOGOR MAJKU TI JEBEM DABOG DA TI KUKASTI KRIŽ NABILI U ŠUPAK

    avatar

    25.09.2006. (14:02)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...