Komentari

yoko.blog.hr

Dodaj komentar (14)

Marketing


  • ~Guardian angel~

    super

    avatar

    18.05.2006. (12:06)    -   -   -   -  

  • drugoimeljubaviii

    druga sam!!!!!!!!!super blog!!!!!kisssss

    avatar

    18.05.2006. (12:15)    -   -   -   -  

  • yoko

    A neki komentarčić? hehe.. samo pitam...

    avatar

    18.05.2006. (12:32)    -   -   -   -  

  • kontesa nera

    Sex je sex! Nije ni lijek ni otrov, tek jedan oblik relaksacije. Sve ono prije i poslije se računa. A da li pod sexom misliš sam odnos ili cjelokupnu kazališnu predstavu, e to je već drugo.

    avatar

    18.05.2006. (16:32)    -   -   -   -  

  • yoko

    Naravno da mislim na užitak, a na što drugo?

    avatar

    18.05.2006. (18:07)    -   -   -   -  

  • kontesa nera

    Užitak je ruka koja te miluje, usne koje te ljube..................................................

    avatar

    18.05.2006. (19:40)    -   -   -   -  

  • Rock`n`Roll je život moj

    Dragi moji prijatelji,"UŽITAK SEXA JEST NJEGOVA KRATKOTRAJNOST", Jer sve ono što predhodi sexu i sve ono nakon njega puno,puno duže traje.
    (ne sviđa mi se "kazališna predstava",jer na svakoj predstavi ima ljudi u publici, a ja nevolim ljude oko sebe kad radim "slatke svari.")

    avatar

    18.05.2006. (21:18)    -   -   -   -  

  • yoko

    Hmm, da ipak najduže traje ono prije, ta neizvjesnost i sl. Čim se to jednom desi, opadnu malo interesi...

    avatar

    18.05.2006. (21:58)    -   -   -   -  

  • kontesa nera

    Mladi gospodine, oprosti, možda sam se nespretno izrazila, zapravo sam mislila na režiranje, na pripremu, na romantiku, a Yoko je u pravu najljepša je neizvjesnost, iščekivanje, trenuci kad zbog jednog pogleda ili riječi u tebi zaplešu leptiri, kad se ruke tresu prije dodira, kad misliš da ćeš umrijeti ako ne osjetiš tu osobu uz sebe, a kad se "to" desi, Yoko ima tipično razmišljanje "sad si bila moja, trofej je tu". Nisi u pravu, zato i postoji režija, a i partneri bi trebali imati mašte(ne mislim na poze) da jedan drugome pripreme iznenađenja, da stvore dio te neizvjesnosti i kad se "to" desi ponovno. Uostalom sam čin sexa bi trebao biti samo šlag na tortu. Znači nije važno koliko traje sam čin, važno je da smo spremni za taj čin i da maksimalno uživamo u njemu. R'N'R znam da ćeš se ti opet uhvatiti za neku moju riječ, ali u tome je i čar komentiranja.
    Pozdrav

    avatar

    19.05.2006. (06:13)    -   -   -   -  

  • Rock`n`Roll je (STVARNO)

    neću,ne, samo se sjetih da je nedavno netko napisao .....Crvene ruže.....i......bijele laži......

    avatar

    19.05.2006. (09:37)    -   -   -   -  

  • yoko

    Mislim da bi bilo jako jako lijepo od vas mladi gospodine RNR da podijelite to što je netko napisao i sa nama! Ne bi li??
    Za Kontesu: opet si me pogrešno shvatila.. stvar je u tome da neke stvari (i radnje) ne bi trebale ući u neku naviku. Kad se ukalupe u jednoličnost i monotonost, sve ode na krivu stranu, dodje nezadovoljstvo i prezir.. Nije li?

    avatar

    19.05.2006. (11:13)    -   -   -   -  

  • nat

    sex je odraz veze.ako su odnosi među dvoje ljudi ok, onda i sex štima. ako su odnosi otvoreni da se o sexu može otovreno pričat, onda se sve da izgladit.

    avatar

    19.05.2006. (22:38)    -   -   -   -  

  • Rock`n`Roll je život moj

    Bit će mi posebno zadovoljstvo da te NAGOVORIM da prčitaš PAŽLJIVO "EXTRA CORNER 2" i pronađeš mudricu Sofie Loren, a ja sam mislio do danas da ti prvo pročitaš priloge koje dobiješ pa onda kao "Glavni i odgovorni" odlučiš što ćeš pustiti na blog.
    (naj dirati lava, dok je dobar, i spava, spava.)

    avatar

    20.05.2006. (01:16)    -   -   -   -  

  • yoko

    Hmm... pa čitam ja to ne brini... al ne možeš sve popamtiti...Nisam znao da se radi o frazi, mislio sam da je riječ o nekom djelu budući si tako to napomenuo...

    Za sve koji žele pročitati o ćemu je riječ KLIKNITE OVDJE

    Hvala na opaski...

    avatar

    20.05.2006. (11:26)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...