Komentari

yoko.blog.hr

Dodaj komentar (11)

Marketing


  • kontesa nera

    Svaka čast, ovo je nešto novo kod tebe. Vidim li ja tu sunce u prozoru?

    avatar

    18.05.2006. (12:24)    -   -   -   -  

  • yoko

    ehmm , hehe, trudim se trudim se...

    avatar

    18.05.2006. (12:26)    -   -   -   -  

  • kontesa nera

    Zaboravila sam ti dodati da se iz prijateljstava rađaju najbolje veze.

    avatar

    18.05.2006. (14:55)    -   -   -   -  

  • dada

    Napokon ti se upalila lampica YoKo....aleluja

    avatar

    18.05.2006. (17:22)    -   -   -   -  

  • Rosk`n`Roll je život moj

    Ako se puno trudiš.....Pazi da ne ostaneš T R U D A N, da,da "Konteso" ....prvo poznanici, pa prijatelji, pa ljubavnici.(najbolja formula za sreću i zadovoljstvo u jednoj vezi).

    avatar

    18.05.2006. (21:25)    -   -   -   -  

  • kontesa nera

    Mladi gospodine, mislim da nisam baš razumjela što si mi time htio reći? Ja se u životu uvijek trudim dati maksimum u bilo kojem odnosu i ne sviđa mi se tvoje spominjanje trudnoće, zvučiš kao muški šovinista što ti vjerujem nisi.

    avatar

    19.05.2006. (06:21)    -   -   -   -  

  • Rock`n`Roll je život moj

    ne,ne i opet ne, Yoko je napisao "trudim se,trudim" a ja sam njega zekao "pazi da ne ostaneš trudan"(ako se mladi gospodin 2 toliko trudi),kužiš?, prvi dio mog komentara je bio namjenjen njemu a od da,da,"Konteso"-tebi.

    avatar

    19.05.2006. (09:46)    -   -   -   -  

  • yoko

    Pa ljudski se potruditi za neke ciljeve, nije li?? Ne mora se odmah zbog tog ostati "trudan". Stvar je u tome: Bez muke nema nauke!!

    avatar

    19.05.2006. (11:11)    -   -   -   -  

  • kontesa nera

    Mladi gospodine mislim da je potpuno u redu da stvari teku tim tokom, jer obrnuto baš i neide, ili je vrlo rijetko. Ispričavam se zbog brzopletog shvaćanja komentara, valjda opet neka luda noć od koje sam bila umorna....hm.

    avatar

    20.05.2006. (20:35)    -   -   -   -  

  • Rock`n`Roll je život moj

    Ako nisi pod terminom "luda noć" mislia na "Slatke lude noći",onda te potpuno razumijem,jer malo analizirajući tvoje komentare,opaske i tvoje pjesme,posebno uspoređujući termine(vrijeme) kada se najčešće javljaš (rano,rano ujutro), (kasno,kasno navećer),u dane vikenda, i rijetko,vrlo rijetko u uredovno radno vrijeme. Nažalost mislim da u posljednje vrijeme često imaš lude noći koje nemaju veze sa "slatim stvarima", ako sam u pravu, iskreno od srca ti želim da se iz tog košmara čim prije izvučeš, i ponovo počneš disati punim plučima jer vidljivo je da te netko (vjerovatno "ON" guši i pritišće).Zakraj, bez obzira na revolt prema muškarcima koji je vidljiv iz svih tvojih tekstova, KONTESO glavu gore i kreni iz početka, jer ja najbolje znam kako je to počinjati iz početka i to nekoliko puta.

    avatar

    21.05.2006. (02:08)    -   -   -   -  

  • kontesa nera

    Uredovno radno vrijeme radim mladi gospodine, a ponekad kad sam dežurna radim i do kasno na večer. Javljam se kad imam vremena za to, ja osim toga nisam revoltirana, ne mrzim muškarce, dapače, ali sam revolirana nekim određenim ljudima. Hvala ti na lijepim željama i trudim se rješavati to. Zaboravila sam samo napomenuti da dotični mladi gospodin kojem si ti dodijelio broj 2 ne može biti nikako na tom mjestu.
    Pozdrav

    avatar

    21.05.2006. (19:21)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...