Komentari

yoko.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • praktikum

    yoko, srce, izgleda da je došlo do nesporazuma:) napisala sam: "a kaj ak ja neću da mi bere cvijeće? ili ak ne želim ić van a on me silom tjera!?!?!?:))))))) ili ak ja neću da me drži za ruku, ak ne idem frizeru, i mrzim trčanje?:))))))))". Dakle, s jedne strane, branje cvijeća ne podrazumijeva ljubav prema prirodi, ponekad upravo suprotno:))) Drugo, branje cvijeća, držanje za ruku nisu univerzalni dokazi ljubavi, nekom paše, nekom ne...

    avatar

    17.05.2006. (10:51)    -   -   -   -  

  • dada

    Blago onima koji žive po nekim univerzalnim dokazima ili definicijama.....neka idu doktoru da ih malo opusti....

    avatar

    17.05.2006. (12:26)    -   -   -   -  

  • Očeš da ti naberem cvijeća

    avatar

    17.05.2006. (19:51)    -   -   -   -  

  • dada

    Kome je upućeno pitanje?

    avatar

    17.05.2006. (21:16)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...