Komentari

zarjamama.blog.hr

Dodaj komentar (13)

Marketing


  • *Sasvim osobno*

    vidila sam osmrtnicu jučer. gospođa na slici mi je izgledala jako lipa i iako obično ne gledam osmrtnice ova me privukla i baš mi je došlo nekako teško kad sam se zagledala u to lice....

    avatar

    16.05.2006. (14:24)    -   -   -   -  

  • lorraine

    Ja sam uvijek zivjela u stanu i nisam pojma imala koje su prednosti kuce,to vidim danas kad moja djeca uzivaju u svom dvoristu i nebi vise mogla zivjeti u krletki stana.Zaista sve ima svoje.Tako je valjda i s teto Mirom.Pokoj joj dusi i zapali joj svijecu,da....pozdrav!

    avatar

    16.05.2006. (14:47)    -   -   -   -  

  • katrida

    ........usamljenost je najzločudniji rak..................pokoj joj duši..........

    avatar

    16.05.2006. (17:00)    -   -   -   -  

  • KAKO SADA DALJE

    srce vuče domu a tako je to...
    pozdrav

    avatar

    16.05.2006. (20:29)    -   -   -   -  

  • KAKO SADA DALJE

    DOBRO JUTRO...

    avatar

    17.05.2006. (06:57)    -   -   -   -  

  • Auroraisa

    Usamljenost je najgora...koliko god joj bilo teško u njenoj kućici,za nju je to bilo ljepše od bilo kojeg stana u gradu...stare ljude teško je naviknuti na nove stvari i novi život...lijepo je što pišeš o njoj...ja ti za ovaj post samo mogu reći:pokoj vječni daruj joj Gospodine...

    avatar

    17.05.2006. (11:55)    -   -   -   -  

  • Auroraisa

    Nisam stigla "ono" napraviti...nešto malo...od danas ću se baciti na posao...pozdrav...

    avatar

    17.05.2006. (11:56)    -   -   -   -  

  • KAKO SADA DALJE

    draga pa gdje si danas??

    avatar

    17.05.2006. (15:36)    -   -   -   -  

  • zmajka

    Kako život piše priče... Žao mi je za tetu Miru, šteta što nije imala još vremena da proživi u toplom domu.

    avatar

    17.05.2006. (17:05)    -   -   -   -  

  • sency

    ostala je sama, pa to je bila njena odluka, na kraju krajeva treba znati biti i sam sa sobom, a ne biti usamljen, meni je samo zao sto nije mogla ostat u staroj kuci, a to sto ces joj ti otic na grob znaci da i nije sama, ustvari uopce nisam htjela komentirati ovaj post, vec sam par puta navracala al ne pises nista pa eto:) odo na spavanac, cao

    avatar

    17.05.2006. (23:09)    -   -   -   -  

  • tonkabest

    tužna priča. Zato mi nikada nije žao što sam sa 24 rodila, svi kažu pa što ćeš tako rano, joj pa imaš vremena, bla bla,.... Ja sam im samo rekla da svatko upravlja svojim životom, pa što se to njih tiče?? Nije mi se dijete dogodilo već smo ga htjeli. Htjeli bi mi još bar jedno, ali kad ja ne radim a njemu je mala plaća stvarno nemamo kako. Ali ljudi to ne razumiju... S kim ćeš na kraju ostati ako ne sa svojom djecom? Sama u garsonjeri...

    avatar

    18.05.2006. (09:37)    -   -   -   -  

  • JaMama

    Ma nisam htjela prenijeti nikakvu poruku ovim postom. Htjela sam samo negdje napisati o osobi koja me dotakla svojim životom, a sad joj je došao kraj. Ne mogu reći da je bila usamljena, imala je prijatelje... Mislim da mnogi ljudi uz djecu, opet ostanu sami. Ne bi sudila nikomu, tko zna što život nosi. Što se nije udavala, pa bolje je sam nego u lošem društvu... Žao mi je što nije ostala u svom domu.

    avatar

    18.05.2006. (10:35)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...