Komentari

yoko.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • To je samo moj svijet, tu dolaze mi snovi....

    evo me po prvi put ovdje, i prva,....hehe,...ja sam s dečkom isto imala malih nesuglasica, često smo znali raspravljat o tome, ne se svađat nego baš raspravit,...ono kad je već zagustilo, onda on sam kaže:da, tako je, u pravu si....ali i dalje je uvjeren da je on taj koji je u pravu, ali ne želi niš reć da se ne posvađamo,...je to bilo dobro,ali me već počelo malo i nervirat, htijela sam znat šta on misli,...a ne da on sam tak odustane kad je najslađe:):), skoro uvijek sam mu rekla kaj mislim, i stvarno smo imali savršen odnos, nisam imala nikakvih prigovora, ali eto,...kad nije moglo dalje, kad je došlo do te proklete nevjernosti, ode nešto što je bilo tako lijepo,....jebiga,...pusek,....

    avatar

    14.05.2006. (12:49)    -   -   -   -  

  • yoko

    Da, vidis da sam ipak bio u pravu sa svojom tvrdnjom o prekidu veze ili kako to nanjusiti. I dobar nadimak si izabrala, jer nema pravila, odnosno, pravila su tu da bi se krsila...

    avatar

    14.05.2006. (15:38)    -   -   -   -  

  • kontesa nera

    Rastanak

    Slutim.....
    Sutra više nećeš biti tu.
    Znam....
    Suze ću skrivati iza osmjeha.
    Mislim....
    Godine će proći a život će stati.
    Pamtim.....
    Tvoj pogled koji danas bježi.
    Čujem....
    Samo zvuk odlazećih koraka.

    avatar

    15.05.2006. (05:52)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...